Jump to content
IGNORERAD

Hörru Andrejs!!

B747

Recommended Posts

In med några bilder,du är ju i Thailand för tusan.Sedan är det upp till dig om du kör med chipspåsen eller inte.

Ha det så gott.:yes:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

In med några bilder,du är ju i Thailand för tusan.Sedan är det upp till dig om du kör med chipspåsen eller inte.
Ha det så gott.:Yes:

Ja, Vafan!
Dålig forumaktivitet från mitt håll, men har fullt upp med annat. Inte ens en fylla på.....vet inte när. [emoji51]

Just nu så får du en liten ovanlig bild, bara för att det ska vara en Thailands bild.

Jag är ingen ornitolog, men det är säkert någon på forumet som kan identifiera denna färgglada fågel.

76d9207d6909503847e06b27d167e5f8.jpg
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev B747:

FB ;)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Ja, Vafan!
Dålig forumaktivitet från mitt håll, men har fullt upp med annat. Inte ens en fylla på.....vet inte när. [emoji51]

Just nu så får du en liten ovanlig bild, bara för att det ska vara en Thailands bild.

Jag är ingen ornitolog, men det är säkert någon på forumet som kan identifiera denna färgglada fågel.

76d9207d6909503847e06b27d167e5f8.jpg&key=fe3fb012e467859e1658a974e7afdb21239fc5b4f2e31a7fbe0e57fba4e35430

TV vet nog.Han har säkert suttit i nån ornitolog styrelse förr.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev B747:

'''''''''aha, det e därför dom har militärparad i Thailand!!

Hur reijsar änder egentligen? =And rejs!! :lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

knäckande

jag har bara 3 antenner på min router och ingen hello kitty mug

Utan 6st antenner så är det onödigt att surfa.
Inbyggd foliehatt i antenn 3-6
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...