Jump to content
IGNORERAD

Svenskar för fega?


Cavemannen

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev MaiChai:

Tror det hänger mycket ihop med den svenska mentaliteten, det är fult att vara "Bäst" utan man ska vara glad att man får delta.

 

I en så pass individuell sport som F1 måste du vilja vara bäst och inte bara vara glad att du kvalat in till start. När det gäller Marcus Eriksson så verkar det vara så, han blir ju oftast frånåkt av sina team kompisar och hade det inte varit för pengarna som han för med sig till stallet hade han varit sparkad för länge sedan.

Oftast frånåkt? I år har han väl blivit "frånåkt" en gång,då Verhlein tog sin 1:a poäng. Eller två då,han var ju tvungen att släppa förbi V en gång åxå.

 

Tror jag.

Även förra året var oftazt före,var det Perez eller?

 

Tror jag.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kenneth4618

    4

  • Soengsang

    3

  • audirs2

    3

  • uptoyou

    3

Mest aktiva i denna tråd

49 minuter sedan, skrev HighWai:

Oftast frånåkt? I år har han väl blivit "frånåkt" en gång,då Verhlein tog sin 1:a poäng. Eller två då,han var ju tvungen att släppa förbi V en gång åxå.

 

Tror jag.

Även förra året var oftazt före,var det Perez eller?

 

Tror jag.

 

 

Det var väl Felipe Nasr förra året?

 

Nasr tog poäng förra året och Wehrlein har tagit poäng i år och Eriksson ser ut att gå mot en ännu poänglös säsong. Enda chansen han har att ta poäng är om bilen håller alla varven och tillräckligt många framför honom bryter. Hans körning är inget som imponerar på mig och tydligen inte på bossarna i de stora stallen heller för då hade han redan bytt upp sig från den usla Sauber bilen.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...