Jump to content
IGNORERAD

Har ni fått hem fel tjej till hotell rummet?


lillamannen

Har ni fått hem fel tjej till hotell rummet ?  

45 röster

  1. 1. Har ni fått hem fel tjej till hotell rummet ?

    • Nej
      32
    • Ja
      11
    • Katöy vad är det?
      2


Recommended Posts

På min första resa 1997 till Thailand var en två veckors resa till ön Koh Samui och Lamai beachen, redan första kvällen gick jag på ett discotek, som jag glömt namnet på.

Var dit ganska tidigt så det var ej andra än personalen på plats.

Förutom de två super snygga  tjejer som dansade med varandra på dansgolvet.

Jag beställde öl (Singha) efter öl och började bli lite varm och k-t.

Efter kanske 10 öl vågade jag fram till tjejerna för att prata, men de sa inget, bara ett fint leende tillbaka, jag tänkte de kanske inte förstår min Svengelska.

Efter flera öl och dans, fick jag med mej en av tjejerna till mitt hotell,  som inte låg så långt ifrån discot.

Väl på rummet så gick jag och duscha och väntade att hon också skulle komma och duscha med mej, men efter en liten stund tittar jag ut från badrummet och ser att tjejen håller på och plockar i mina byxfickor.

Jag blir skitförbannad och kastar ut denna varelse i korridoren och ser hennes högklackade skor på golvet, tar dessa och kastar ut de från balkongen.

Efter en stund knackar det på dörren och där står killen som jobbar i receptionen

och frågar efter skona.

Nästa dag berättar receptionisten att det var en katöy jag hade på rummet natten innan.    

 

Efter detta har jag haft bättre koll på vem jag "släpat" till rummet.

 

 

Lånade bilder

 

 

Hon.jpg

Lamai.png

Ändrades av lillamannen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    4

  • måne

    3

  • möljis

    2

  • Mankan

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inte fått nån dojja med mig hem men däremot fel tjej några gånger. Bland annat i BKK för ett gäng år sedan. Jag vaknade plötsligt på natten och kände mig spyfärdig så jag rusade in på toan och tänkte inte på att mobil, pass och plånbok låg kvar i rummet (brukar alltid gömma eller ta med mig in i badrummet). Var väl inne där två-tre minuter. När jag kom ut så var tjejen, pass och mobilen borta. Plånboken dock kvar. Blev ett jävla extra strul.  Sedan har man råkat få med sig tjejer som somnar eller ställer till med världens jävla krig. Men tack o lov är det i undantagsfall. 99% av gångerna har de varit toppen. :) Nu är de så många till antalet att jag inte minns hälften av dom längre. Tack o lov har jag en underbar fru som även tycker att det kan vara kul med kvinnligt besök vissa kvällar :D 

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får va glad om man något tvåbent till rummet överhuvudtaget!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej har lyckats undvika det men var illa ute på en av mina första resor. Satt på en bar på Pat Pong något salongsberusad (berusningsgraden beror ju på vilken salong det är) och tittade på en tjej som dansade. Jäkligt snygg och vi hade en del ögonkontakt och utbyte av inviter. När det blev stängningsdax så kom hon efter en stund fram till mig vid bardisken och slängde upp en handväska modell större på bardisken så den höll på att braka ihop, böjde sig mot mig och sa, med en stämma som hade nått målbrottet många år tidigare, "are you sure you want to go with me?" Nykterheten infann sig ögonblickligen och jag drog mot vidare äventyr något vingklippt men man får ju tacka för att "hon" var ärlig. Det var då jag lärde mig att kolla in fötter och adamsäpple innan man börjar visa för stort intresse. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm tyvärr......

Men det var åtminstone en brud.

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Esspe:

Nej har lyckats undvika det men var illa ute på en av mina första resor. Satt på en bar på Pat Pong något salongsberusad (berusningsgraden beror ju på vilken salong det är) och tittade på en tjej som dansade. Jäkligt snygg och vi hade en del ögonkontakt och utbyte av inviter. När det blev stängningsdax så kom hon efter en stund fram till mig vid bardisken och slängde upp en handväska modell större på bardisken så den höll på att braka ihop, böjde sig mot mig och sa, med en stämma som hade nått målbrottet många år tidigare, "are you sure you want to go with me?" Nykterheten infann sig ögonblickligen och jag drog mot vidare äventyr något vingklippt men man får ju tacka för att "hon" var ärlig. Det var då jag lärde mig att kolla in fötter och adamsäpple innan man börjar visa för stort intresse. 

Smma hände polarn,han fäste blicken på en barbrud och jag såg på långt håll att de var en kille. Vi gick dit och jag gjorde klart för dojan att vi driver lite med kompisen hehe.

Fick foton när han håller en kille på knät så lyckligt omedveten och de har en trevlig stund tills killen böjer sig fram och frågar med mörk stämma. DO U WANT I COME TO UR ROOM?

Fan kompisens ansiktsuttryck var obetalbar :) All a skratta till slut iaf,han med fast lite skamset..

Link to comment
Dela på andra sajter

En gång i bakfyllan Pattaya vaknade jag med en verkligen ful brud.

Det har jag i och för sig gjort här hemma också;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldrig fått hem nån fel eller rätt tjaj, fel min fru var rätt. Satt i en bar i Udon Thani och snackade med en 

Canadic och några Thai. En thai var duktig på Engelska och Canadicken blev fö-annat förtjust i en som servera

Jag sa hjälp han för hon kunde i Engelska. hon satt sej i hans knä och gubben börja svettas som en hanhund när

tiken är på löpen fråga Thaimannen vad är det, Hon är ingen hon han vill ha katoy. Huva. Blev inget för canadicken,

katoyen hade en fästman. Snygg som fan var Katoyen

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Boa52:

Alldrig fått hem nån fel eller rätt tjaj, fel min fru var rätt. Satt i en bar i Udon Thani och snackade med en 

Canadic och några Thai. En thai var duktig på Engelska och Canadicken blev fö-annat förtjust i en som servera

Jag sa hjälp han för hon kunde i Engelska. hon satt sej i hans knä och gubben börja svettas som en hanhund när

tiken är på löpen fråga Thaimannen vad är det, Hon är ingen hon han vill ha katoy. Huva. Blev inget för canadicken,

katoyen hade en fästman. Snygg som fan var Katoyen

Klart som korvspad:wacko:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var på andra besök i BBK hade hittat snygg dona men i taxin nyktrar jag till och studera henne......fan hon kunde vara min mor det var riktigt mörkt i lokalen ger henne lite pengar hon taxin tillbaka.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Pakusa:

Jag var på andra besök i BBK hade hittat snygg dona men i taxin nyktrar jag till och studera henne......fan hon kunde vara min mor det var riktigt mörkt i lokalen ger henne lite pengar hon taxin tillbaka.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

Ja det är tur att "tjejerna" är mer flexibla, annars skiulle de flesta bargubbar här på forumet få åka ensamma tillbaka till hotellet......

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Hon är ingen hon han vill ha katoy.

 

10 timmar sedan, skrev hamnoi:

Alldrig fått hem nån fel eller rätt tjaj, fel min fru var rätt.

10 timmar sedan, skrev Boa52:

Canadicken blev fö-annat förtjust i en som servera

10 timmar sedan, skrev hamnoi:

Jag sa hjälp han för hon kunde i Engelska

Intressant 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev måne:

Men du kanske menar "tjej"?

Eller en elefant? De brukar ha snablar där fram!

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

visserligen hände det inte på ett hotel.  jag skulle ta en härlig massage i jomtien för ett par års sedan och och jag fick en riktig snygg brutta kortkort klänning  så hon gick före mig i trappan ( 3 våningar ) när vi kom till 2 våningen så såg jag klockspelet på hen . det var bara att säja ursäkta men jag vill gärana byta dam not problem sa hen . mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

man har inte varit i Th om man inte har fått fel 

men 

det är nog inte många som tors erkänna det   eller vet inte om det   

Link to comment
Dela på andra sajter

Har "lite" svårt för katoyer. Nackhåret vill resa sig och jag känner ett rent allmänt obehag.

Måste medge att jag även gör det gentemot flator och bögar även om de för övrigt är hur trevliga och reko som helst.

Troligtvis är det det rent djuriska i mig som gör att jag reagerar negativt.

Vet att när jag var yngre och ute på dans fanns det vissa personer som jag rent allmänt kände ett väldigt obehag inför, nu på äldre dar har jag i många fall fått veta att de är homo.

Däremot tände jag till 100 % både fysiskt men inte minst psykiskt när min nuvarande fru haffade (raggade upp) mig (hon eller ingen kände jag)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev soi covboy:

visserligen hände det inte på ett hotel.  jag skulle ta en härlig massage i jomtien för ett par års sedan och och jag fick en riktig snygg brutta kortkort klänning  så hon gick före mig i trappan ( 3 våningar ) när vi kom till 2 våningen så såg jag klockspelet på hen . det var bara att säja ursäkta men jag vill gärana byta dam not problem sa hen . mvh

Soi 6 Jomtien, första massagestället? Stora tuttar? Vände  halvvägs i trappan där en gång hehe..

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick in i fel rum en gång 1995 i Tallin! :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...