Jump to content
IGNORERAD

PUT Problem?


chrisnils075

Recommended Posts

När vi skulle skicka in en ansökan om PUT idag så ser jag att jag läst fel på datumet. Hennes UT gick ut den 7 Aug  och inte September som jag trodde. Tror ni att det kommer att bli ett problem med ansökan då med tanke på att det är den 27 Aug idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

När vi sökte var datumet när man skulle lämna in för PUT väldigt viktigt.  Hur det är idag vet jag ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag kommer ihåg rätt. Vistas din fru illegalt I landet Sverige om ni inte skickade in för PUT innan Ut gick ut. Därför var det viktigt att skicka in I tid. Sedan tog det för oss 9 månader att få beslutet

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev chrisnils075:

När vi skulle skicka in en ansökan om PUT idag så ser jag att jag läst fel på datumet. Hennes UT gick ut den 7 Aug  och inte September som jag trodde. Tror ni att det kommer att bli ett problem med ansökan då med tanke på att det är den 27 Aug idag?

Ja, hon har ju vistats i Sverige olagligt i 3 veckor

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett ev problem skulle vara om hon jobbar. Om hon lämnar in ansökan för sent så försvinner arbetstillståndet. Nu vet jag inte vem som skulle kolla det, men så är det!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev rolba:

Skicka med post. Bakdatera och knöla till brevet lite och skyll på postnord.

Problemet är att jag betalade in avgiften igår, det lär dom ju märka.Ska försöka få kontakt med dom istället och berätta hur det ligger till

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle personligen berätta vad som har hänt. Förekomma de istället.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...