Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

Då var det dags igen, en svårlöst kupong som dock har några säkra enligt mig. Sen kan man ta in några skrällar också ser det ut som. Dock lottas en av favoriterna Brentford :doubt:.

 

Mina säkra:

QPR. Bristol C hör till dom lag som går bättre borta än hemma efter nyår, QPR har sladdat dom sista matcherna men vann allt före det. 2

Norwich. Dom har vunnit sex raka nu och tar den sjunde känns det som. 

Stoke. Dom har tappat tempo mot slutet men det kan man anklaga Wycombe för också. 

Bournemouth. Dom ska vinna om dom ska vara med i racet om en direktplats till PL, Preston kan inte komma nånstans egentligen.

 

Några luriga: 

Aston V - Wolves. Birmingham derby som tycks handla om Grealish kan spela för Villa eller inte? jag hakar inte på den diskussionen utan tar 1X2

Brighton - Leicester. All otur i världen tycks ligga på Brightons axlar?  nu vänder det tror jag och tar 1X, den som har råd tar helgardering.

Sheffield U- Southampton. Svårbedömt Southampton har ett poäng på dom sista 9 matcherna medans Sheffield U har lyckats vinna några matcher mot slutet. 1 2 för Sheffield måste gå framåt det kan ge Southampton dom öppningar dom behöver. 

Swansea - Middlesbrough. Svår match men liten fördel Swansea, dock helgarderar jag för dom har inte gått bra mot slutet.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-03-07 at 10:38, skrev ThaiTommy:

Blir en räkmacka delar summan med 2 andra368110426_Screenshot_2021-03-07Minaspel.thumb.png.a3505f7d99526a44c47147fa95651697.png

Det är bara att grattulera  :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Raggarn:

Hur många rader var det denna gång?

2592 Rader

Link to comment
Dela på andra sajter

Och en annan harvar i dom lägre regionerna som stryktipset som vanligt :doubt:, men det är bara att grattulera dom som får in den :big_smile:

 

image.png.b59c928aaf9304bf09244a205435ea27.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara att ta nya tag på en kupong som ser svårtippad ut igen, det finns några ideer till säkra iaf. men dom luriga finns det så det räcker och blir över. 

 

 

Mina säkra:

Man C. Är man ute efter stora pengar garderar man, jag har inget imot stora pengar men ibland så är det ingen ide att chansa imot! som idag

QPR. Huddersfield har lyckats med oavgjort dom två sista matcherna men det var på hemmaplan, QPR har gått bra sen nyår.

Preston. Wycombe kommer nog att åka ner en divison, den som har råd kan komplettera med ett X, jag gör det inte.

Hull. Många experter varnar för Oxford, jag går på Hull. dom vill vinna leauge one och bli direktkvalificerade.

 

Några luriga:

Everton -Burnley. Alla tror Everton kommer vinna, jag med men detta är en match Everton kommer föra spelet i och det är inte deras höjdpunkt Burnley har fulspelat åt sig poäng förut 1X på chans.

Bournemouth - Barnsley. Bournemouth ska ta detta, men jag slänger med en 2:a på Barnsleys form efter nyår 1 2

Cardiff- Watford. Två formstarka lag, jag helgarderar 1X2.

Norrköping - Häcken. Slänga in en match i svenska cupen också... jag har ingen aning om formen i lagen så jag helgarderar.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

hmm. Svårtippat igen jag fick in topptipset med 528 kr och en 11:a för 38 kr i veckan så man har lite feedback i alla fall. Den här veckan har flera "säkra" men desto mer luriga!

 

 

Mina säkra:

Man C. Guardiola har i princip säkrat PL vinst, dessuton är man i final i ligacupen och går som tåget i CL. Han kommer göra allt för att vinna här. 

Reading. En förlust och en oavgjord på dom två sista för Reading, nu reser man sig på hemmaplan och fortsätter slåss för en play off plats.

Bristol C. Dom är lite upp och ner men med tanke på att Rotherham är hårt corona drabbat så bör dom ta detta.  

Norwich. Svårt att gå imot dom även om det skulle rensa rejält på kupongen.

 

Sen har vi dom luriga:

Swansea - Cardiff. viktig match för bägge, sen Wales derby på det. 1X2

Brighton- Newcastle. Brighton  ska egentligen vinna men har visat en oförmåga att kunna avgöra matcher alltför ofta! 1X 

Stoke - Derby. Två lag som inte riktigt presterar som dom ska, Sen har Stoke många borta så jag chansar med en 1X2 

Sunderland - Lincoln. Sunderland har en förlust på 15 matcher, dock har även Lincoln spelat bra så jag tar med X:t. 1X alltså 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

S m i l e 1
On 3/7/2021 at 4:38 PM, ThaiTommy said:

Blir en räkmacka delar summan med 2 andra368110426_Screenshot_2021-03-07Minaspel.thumb.png.a3505f7d99526a44c47147fa95651697.png

13 = 1st 84.125kr

12 = 13st a 815kr = 10.595kr

11 = 74st a 50kr  = 3.700kr

10 = 242st a 15kr = 3.630kr

-----------------------------

Jag får ihop 102.050kr men ni fick 101.982kr har Svenska spel börjat att ta avgift (68kr) på vinster?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Då vart det dags igen, även om det är en blandad kupong tyvärr. Hade 8 rätt på topptipset och 680 kr. nånting i vinst till 4:e tilläggs minuten då släppte Norwich in ett mål i går :doubt:

 

Svårtippat när man har med ligor som jag inte har någon koll på? typ Holländska... men vi försöker

 

Mina säkra:

Liverpool. Dom har precis som Arses gått dåligt i år så detta är en chansspik milt sagt.

Man C. Dom har överlägset bästa laget i år, så jag kan inte göra annat än att spika

Juventus. Dom har gått dåligt, Torino har också gått dåligt! så jag tar en liten "chansning" på att Juventus håller en högre klass i detta derby.

Inter. Dom kommer nog vinna serie A, så här gör man inga misstag. 

 

Några luriga:

Leeds - Sheffield U. 1 2 , Leeds bör vinna detta men har gjort några rejäla bottennapp den här säsongen så jag tar en norsk gardring.

Paris - Lille. Seriefinal där Paris kan vara nöjda med ett X, så jag tar 1X.

Leipzig - Bayern. Helgarderat, Lewadowski är bort i Bayern det gör mycket.

Bilbao- Socediad. Spanska cupen säger mig inget, 1X2.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minutes ago, Jed said:

Då vart det dags igen, även om det är en blandad kupong tyvärr. Hade 8 rätt på topptipset och 680 kr. nånting i vinst till 4:e tilläggs minuten då släppte Norwich in ett mål i går :doubt:

 

Svårtippat när man har med ligor som jag inte har någon koll på? typ Holländska... men vi försöker

 

Mina säkra:

Liverpool. Dom har precis som Arses gått dåligt i år så detta är en chansspik milt sagt.

Man C. Dom har överlägset bästa laget i år, så jag kan inte göra annat än att spika

Juventus. Dom har gått dåligt, Torino har också gått dåligt! så jag tar en liten "chansning" på att Juventus håller en högre klass i detta derby.

Inter. Dom kommer nog vinna serie A, så här gör man inga misstag. 

 

Några luriga:

Leeds - Sheffield U. 1 2 , Leeds bör vinna detta men har gjort några rejäla bottennapp den här säsongen så jag tar en norsk gardring.

Paris - Lille. Seriefinal där Paris kan vara nöjda med ett X, så jag tar 1X.

Leipzig - Bayern. Helgarderat, Lewadowski är bort i Bayern det gör mycket.

Bilbao- Socediad. Spanska cupen säger mig inget, 1X2.

Bättre när det är en kupong med fler europeiska ligor, än tiotalet matcher i ointressanta Championschips league som det ofta är nuförtiden.

 

Jag spikar inte vare sig Liverpool eller  Man C eller Juventus, men i de andra garderingar du nämner, dina luriga,  ligger vi rätt lika. Chansspiken denna vecka blir Freiburg, till 21 % rensar den rätt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så lyckades Torino spela oavgjort, jag valde mellan att spika den matchen eller PSG så jag tog 1X på PSG, dubblet fel alltså sen tog reduceringen ett rätt av mig. Nya friska tag i dag på Europatipset.

 

image.png.352d32fb51fc93b4064bb141723771fa.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Raggarn:

Blir det några tips idag då 7?

 

Om 5 - 10 minuter. Håller på med dom luriga. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen för lite fotbollstips, några säkra finns direkt samt några chansningar eftersom det är jackpotomgång.

 

Mina säkra:

Liverpool. Dom måste vinna, Grealish är borta i Villa med all säkerhet( kan han spela gör det skillnad) så här tar Pool viktiga poäng i ligan.

Chelsea. Dom spelar väldigt bra efter att Tuchel tagit över, bortsett ifrån förra helgen mot WBA förstås :doubt:.

Brentford. Dom har 4 raka X, men nu tar dom detta känns det som. 

Bournemouth. Dom går för playoff plats, hade det varit Coventry som spelade hemma hade jag garderat. 

 

Några luriga:

Derby - Norwich. Detta borde Norwich vinna alla dagar i veckan, dom har 17 poängs ledning till lagen som måste kvala, just därför helgarderar jag på chans.

Huddersfield- Rotherham. 1 2, Rotherham måste gå för vinst vilket borde öppna för kontringar.

QPR- Sheffield W. Samma scenario som ovan, Sheffield W måste mer eller mindre vinna så 1 2 här med.

Örebro - IFK Göteborg. Svårbedömt milt sagt? Göteborg har köpt in många bra spelare men att få dom att spel i samma tonart kanske tar tid? 1X2 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nya friska tag, idag så är det superjackpot så det ska nog bli att lämna in ett skrällsystem också. Men då får jag vara lite nyktrare på detta system, Det finns en del "storfavoriter" idag på en blandad kupong.

 

Mina säkra:

 

Chelsea. Här kan man helgardera eller ta en säker, jag chansar på Chelsea.

Wolverhampton. Sheffield U är rent ut sagt usla i år, Wolvs kämpar i och försig också för ett nytt kontrakt men med helt annan pondus. Vinner man här borde man var klar för PL.

Wimbledon. Dom liggaer 2 poäng över nedflyttningstrcket och har en positivt form. Swindon har 4 raka förluster och har släppt in flest mål i ligan.

Barcelona. Dom är väl vad "experterna" kallar överstreckade, men jag tycker det finns en anledning till det.

 

Några luriga:

Norwich - Bournemouth. Svårbedömdt? Norwich kan vara klar för PL när matchen startar, det gör att jag tar en "norsk" 1 2 för i sådana fall har Bournemouth slagläge.

Sassuolo - Fiorentina. Fiorentina behöver några poäng till medans Sassuolo har flera offensiva spelare skadade X2 

Cagliari - Parma. Bägge ligger på nerflyttningsplats, jag kan inte skilja dom åt 1X2

R. Antwerpen- Genk. Vet inte mycket om Belgiska ligan, kan läsa mig till att Genk borde vara favorit men dom varnar för Antwerpen? 1X2 så slipper jag fundera.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen 12 rätt i ramen, 11 efter reduceringen. Det var min chansning på att Fiorentina skulle kunna göra nått som sprack. Sak samma när reduceringen inte gick in i af. Men man börjar få till formen på olika lag. 

 

image.png.727638c40bb64324a465bfeae7e7ee6b.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, men jackpot på 14 miljoner dessutom. Förra veckan gjorde jag ett chanssystem som inte gav nått medans mitt vanliga fick 12 rätt i ramen, jag gör på samma sätt idag. 

 

Mina säkra: 

Brighton. Sheffield U har åkt ur, Brighton har väldigt hög streckning  för ett lag som har oavgjort 13 gånger men det känns som om Sheffield gett upp. 

Coventry. Bägge lagen har klarat kontraktet så jag tror att hemmaplan avgör för Coventry. Preston spelade bra tidigare i veckan men nu är man nöjd.

Barnsley. Dom slåss för en Play off plats, i och för sig slåss Rotherham för sitt kontrakt men i detta fall så är det klass skillnad anser jag. 

Norwich. Dom vill vinna ligan, dom två sista förlusterna är mot lag bakom  tabellen. 

 

Några luriga:

West Ham - Chelsea. Det känns som fördel Chelski men nu är det dels Londonderby och att bägge lagen ligger på samma poäng och slåss om den sista CL platsen 1X2.

Derby - Birmingham. Bägge lagen ligger precis ovanför nedflyttningstrecket, svårt att sia så jag tar min andra helgardering 1X2.

Watford Millwall. Watford är på direktkvalificeringsplats till PL så man kommer ösa på för vinst. Men här är det Londonderby igen + Millwalls försvar (17 oavgjorda) gör att jag tar med ett X. 1X alltså.

Middlesbrough - Sheffield W. Sheffield måste vinna för att klara nytt kontrakt, då passar 1 2 in perfekt tycker jag. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger nån stans rätt men saknar lite, nu ska jag på Polen kryssning så jag gör tipset i dag. Det kanske är det som gör susen :sure:.

 

Mina säkra:

 

Chelsea. Dom spelar bättre och bättre, att det är Londonderby bryr jag mig inte om. 

Everton. Dom har chansen att komma till CL första gången på länge, Villa har nyckelspelar skadade och inget direkt att spela för.

Barnsley. Dom vill ha kvar sin kvalplats medans Preston har gått uruselt på hemmaplan i år.

Millwall. Bristol C. är helt under isen verkar det som. och på hemmplan är Millwall stabila.

 

Några luriga:

Brighton - Leeds. Svårbedömd match men Brighton är svårslagna på hemmaplan så jag tar 1X, här är helgardering inte fel dock.

Stoke - QPR. Inget av lagen hae något direkt att spela för? 1X2 säger jag. 

Huddersfield - Coventry. Huddersfield måste vinna eller spela oavgjort för att inte åka ner. 1X och målsnålt känns det som.

Hammarby - Häcken. Två lag som underpresterat ( fan vet om Bajen, min kompis påstår dom är rejält överskattade varje år, dom vinner ju aldrig nått) så jag helgarderar 1X2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...