Jump to content

Stryktipset With English Soccer

lillamannen

Recommended Posts

Jed

Tja det gick ner till 8 rätt, Chelski spelade oavgjort. Men nya friska tag i helgen! 

Mina säkra:

Luton. Dom möter en nykomling som förlorat 3 raka.

Sheffield W. Dom har spelat like som QPR 1-1-1 men har hemmaplansfavör, lägg till QPR:s bortatatistik 2 vinster förra året.

Middlesbrough. Dom har ingen vinst än, men inte Barnsley heller, dock har M-brough spelat bättre tycker jag.

Newcastle. Dom är bra på hemmaplan, medans Burnley inte gjort ett mål i år.

Några luriga:

Leeds - Man C. Leeds har många borta, men jag chansar för bortalaget har verkligen varit ojämt 12 chansning

Everton - Brighton. Everton har vunnit allt, men Brighton har gjort det bra. 1X2 på grund av Brightons spel mot United

Örgryte - Brage. Två lag som svänger i resultat 1 2 för dom vill inte spela oavgjort.

Blackburn - Cardiff. Blackburn har 2 vinster en förlust och producerar mål, Cardiff kan skrälla tycker jag 1X2

• Ge karma 2
  • Replies 436
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Jed

316

• lillamannen

40

• Raggarn

10

• MrChana

9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Efter att ha varit på plats och sett Bundesliga förra helgen (och kommit hem trots flygstrejk!) är man tillbaka i verkligheten och skall försöka plocka fram 13 rätt innan säsongen är över   

@Peolito och jag han dela på en rad idag.[emoji4] Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Lite flyt ska man ha

Posted Images

LOSForever
20 timmar sedan, skrev Raggarn:

Stort Grattis🍾🍾
Hur många rader spelade du?

Raggarn

1728 Rader 6 halva 3 hela

• Ge karma 1
  • Fint 1
  • 2 weeks later...
Jed

Nu ska vi ta oss an veckans tips, jackpotomgång och allt. Vissa lag man trott på har ju underpresterat, Nottingham, Man U, Norwich etc.  men jag tar med några av dom som vinnare iaf idag. Det är dock en riskvarning på det och på ett eventuellt chanssystem garderas dom upp.

Mina säkra:

Man C. Dom ser ut att ha  De Bruyne tillgänglig för spel och det gör mycket, man ska vara medveten om att Arses har spelat bra hittills! men jag håller Man C högre helt enkelt.

Man U. Newcastle har 11 spelare som är osäkra till spel, det måste ge utslag tycker jag. Dessutom måste United bättra sig, men den försiktige garderar. 

Norwich. Dom har underpresterat något hemskt med den trupp dom har, nu blir det ändring på det mot nykomlingen.

Brentford. Dom kvalade för PL förra året medans Coventry är nykomlingar i Champion, lägg till en lista med många skadade/sjuka i Coventry

Några luriga:

Blackburn - Nottingham. Minst 12, Blackburn spelar bra och borde ta detta. Men Nottingham har kapacitet att vinna bara man får det att stämma. 

Barnsley - Bristol C. Svårt att sia tycker jag? Bristol C har spelat väldigt bra 12 poäng av 16 men Barnsley har en chans här 1X2.

Middlesbrough - Reading. Helgarderat 1X2 Middlesbrough har blivit favorit ser det ut som, tittar man på tabellen ska det vara tvärtom. Så helgardera. 

Chelsea- Southampton. Chelsea inte spelat dåligt, men inte fått resultaten med sig tycker jag. Southampton har hållt nollan två matcher på Raken 1X. 

• Ge karma 2
Jed

För omväxlings skull gick mina teorier in idag :sure:, det som sprack var att Huddersfield vann. Jag hade i och försig dom i åtanke men då skulle jag behövt 2 till helgarderingar för att fått med dom. 

så nya friska tag till helgen i stället :big_smile:

image.png.c466b7d71bdfa00946dd15d2f14402e7.png

• Ge karma 1
  • Fint 1
Jed

Ja då ska vi se om mina lag har formtopp igen eller om det var lite tur med i bilden förra helgen.  Jag fortsätter med lag som jag tycker ha underpresterat tidigare.

Mina säkra:

Man U. Dom spelade bra både förra helgen och i veckan, Chelsea har 4 oavgjorda och en vinst på dom sista 5. Men den försiktige garderar upp denna match.

Liverpool. Dom har blandat och gett lite dom med, men nu har dom en passande match.

Norwich. Dom vann till slut förra helgen medans Wycombe inte vunnit än, och kommer inte göra det idag heller.

Sheff.W. Luton ha många bort dessutom två raka förluster, Sheffield har börjat med minuspoäng men håller på att spela upp sig, hemmaplan avgör.

Några luriga:

Fulham - Crystal Palace. Crystal Palace har spelat bra stundtals, det har inte Fulham. Jag kan inte slå isär dom 1X2. 

QPR - Birmingham. Samma poäng för bägge, ingen vinst på dom 5 sista för bägge, svårt här med 1X2. 

Cardiff- Middlesbrough. Fördel Cardiff tycker jag, men Middlesbrough har en tät defensiv så 1X.

Bristol C- Swansea. Bristol har hemmaplan + lite bättre form så 1X

• Ge karma 1