Jump to content
lillamannen

Stryktipset With English Soccer

Recommended Posts

Jed
7 minuter sedan, skrev LOSForever:

Så här skall det se utUntitled.thumb.jpg.0692c6378b8c71ca710b13cdb4e525cd.jpg

Det har du helt rätt i :XD:. Att Cardiff Ipswich ocg Norwich skulle få stryk hade jag inte med. Grattulerar. 

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed

Nu är det dags igen, men är det ingen mer än jag som blir störd på inloggningen på svenska spels nya sajt för sportspel?? nu kan man inte spara lösenord så man kan gå ut och kolla sina spel med ett klick utan man måste ha bankID och skriva in lösenordet varje gång, Så nu spelar jag mina tripplar på ATG men stryk och extratips på Svenska spel. 

Mina säkra:

Liverpool. Två förluster på raken blir inte en tredje.

Leicester. Dom åkte på en förlust förra helgen mot Newport! måste varit ren underskattning och attityd, nu har dessutom Southampton många avstängda och skadade.

Chelsea. Dom har inte gått bra mot slutet, men det har inte Newcastle heller så jag går på hemmaplansfavör och bättre lag.

Burnley. Fulham är urusla i dagsläget, dessutom extra dåliga på bortaplan(2 poäng hittills) dessutom får Burnley igen mer spelare från skador.

Några luriga:

Ipswich - Rotherham. här tar jag 12 (eller norsk) för Ipswich måste  vinna! det är då man blottar sig för kontringar också. 

West Bromwich - Norwich. helgardera, jag har svårt att skilja lagen åt. Dock håller jag Norwich lite före så X2 som halvgardering.

Birmingham - Middlesbrough. Svårt att skilja lagen, helgardera eller X2 igen.

Crystal Palace - Watford. Londonderby så krysset ska vara med 1X. Den som vill kan helgardera dessutom.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed

image.png.4f7d5e5bd945d744e1d7e02e450823c6.png

11 rätt blir det om chelski vinner! trodde på  Cardiff och hade inte råd att helgardera Wigan.  Vi får se i kväll. Nästa helg blir det nån sportbar i Patong :big_smile: eventuellt Walkabout nere i Karon. Men sådana viktiga beslut tar man inte en vecka i förväg vilken pub som ära natt härbärga mig. 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
nana
1 timme sedan, skrev Jed:

image.png.4f7d5e5bd945d744e1d7e02e450823c6.png

11 rätt blir det om chelski vinner! trodde på  Cardiff och hade inte råd att helgardera Wigan.  Vi får se i kväll. Nästa helg blir det nån sportbar i Patong :big_smile: eventuellt Walkabout nere i Karon. Men sådana viktiga beslut tar man inte en vecka i förväg vilken pub som ära natt härbärga mig. 

Hej! 

Kör du på reducerade system? Eftersom du har 1X på Chelsea och endast kan få 11 rätt med Chelsea seger! Det blir nog 11 rätt för dig som det ser ut nu! Lycka till👍!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed
57 minuter sedan, skrev nana:

Hej! 

Kör du på reducerade system? Eftersom du har 1X på Chelsea och endast kan få 11 rätt med Chelsea seger! Det blir nog 11 rätt för dig som det ser ut nu! Lycka till👍!

Japp, ett 0-7-16 som jag har 2 matematiska helgarderingar på. och 11 rätt nu om Chelski vinner, i annat fall två 10:or. Jag brukar köra olika system, men alltid 12 rättsgaranti. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed

En 11:a på 127 kr. och två tior på 34 kr. styck innebär att man fått pengarna tillbaka och lite vinst. 

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam jai

Efter många års vemödor så känns det helt klart bra 😀

IMG_20190116_121258687_HDR.thumb.jpg.607c203866a28f48e655aa57a9b16fd4.jpg

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed
6 timmar sedan, skrev Naam jai:

Efter många års vemödor så känns det helt klart bra 😀

Efter att ha kämpat med United sen 70-talet och tillslut passerat er känns det fel :doubt:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Jed

Är just nu i Patong och lite förr full för att skriva nått o tipset. Dock United och Liverpool säkra :sure:

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy