Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

48 minuter sedan, skrev Jed:

Jag har inte tippat på ett tag, mestadels på grund av alla lottade matcher, men nu är jag fit for fight igen, sitter i Khao Lak och tänkte jag skulle matcherna live på The Moose i kväll, en kanadensare som heter Kevin äger stället. Här är även bilden från min tipparbänk.

 

FA-cupen bjuder alltid på någon skräll! det gäller att hitta den/dom bara, men några chansningar skall tillåta mig.

 

Mina säkra:

Everton. Dom har ett bra lag som dessutom började säsongen bra, nu kommer dom igen efter alla covid fall.

QPR. Dom är ett bättre lag, sen spelar Rotherham i två cuper + ligan så dom kan inte ha focus på allt.

Wimbledon. dom ligger två divisioner högre och har hemmaplan.

Newcastle. Dom kommer att börja producera nu, speciellt mot ett motstånd  från en lägre division.

 

Några luriga:

Leicester - Watford. Londonderby, Leicester har många borta för spel i Afrikanska mästerskaper + covid.  Jag helgarderar. 1X2

WBA- Brighton. Svårbedömt milt sagt så jag helgarderar.

Swansea - Southampton. Southampton borde ta detta, men Swansea kan sticka tror jag 1 2.

Barnsley - Barrow. Barnsleyhar inte lyckats trots tränarbyte, så jag tar meden gardering 1X

 

 

 

IMG_20220108_165233.thumb.jpg.ae64e5b597e1cf23cb9a07fb8827db20.jpg

Leicester ligger inte i London så att kalla det ett derby är nog att ta i , Leicester ligger öster om Birmingham.

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev bambam:

Leicester ligger inte i London så att kalla det ett derby är nog att ta i , Leicester ligger öster om Birmingham.

Det har du alldeles rätt i :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Jed:

Jag har inte tippat på ett tag, mestadels på grund av alla lottade matcher, men nu är jag fit for fight igen, sitter i Khao Lak och tänkte jag skulle matcherna live på The Moose i kväll, en kanadensare som heter Kevin äger stället. Här är även bilden från min tipparbänk.

 

FA-cupen bjuder alltid på någon skräll! det gäller att hitta den/dom bara, men några chansningar skall tillåta mig.

 

Mina säkra:

Everton. Dom har ett bra lag som dessutom började säsongen bra, nu kommer dom igen efter alla covid fall.

QPR. Dom är ett bättre lag, sen spelar Rotherham i två cuper + ligan så dom kan inte ha focus på allt.

Wimbledon. dom ligger två divisioner högre och har hemmaplan.

Newcastle. Dom kommer att börja producera nu, speciellt mot ett motstånd  från en lägre division.

 

Några luriga:

Leicester - Watford. Londonderby, Leicester har många borta för spel i Afrikanska mästerskaper + covid.  Jag helgarderar. 1X2

WBA- Brighton. Svårbedömt milt sagt så jag helgarderar.

Swansea - Southampton. Southampton borde ta detta, men Swansea kan sticka tror jag 1 2.

Barnsley - Barrow. Barnsleyhar inte lyckats trots tränarbyte, så jag tar meden gardering 1X

 

 

 

IMG_20220108_165233.thumb.jpg.ae64e5b597e1cf23cb9a07fb8827db20.jpg

Det var en extremt lurig omgång, vilket väl bevisas av att det inte blev en enda rad med 13 rätt vad  jag förstår.  Cambridge vinst mot Newcastle var bara streckad till  4 % och det var ju långt ifrån enda skrällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev spooncreek:

Det var en extremt lurig omgång, vilket väl bevisas av att det inte blev en enda rad med 13 rätt vad  jag förstår.  Cambridge vinst mot Newcastle var bara streckad till  4 % och det var ju långt ifrån enda skrällen.

Jopp, det vr inte lätt att förespå dom skrällarna! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen, sitter på Harrys i Patong i dag och fantiserar ihop rätt rad. Men det ser svårlöst ut igen? kanske inte lika svårt som förra helgens rad men ändå.

 

Mina säkra:

Newcastle. Vinner dom inte idag så vete fan, det var en urusel match förra helgen och nu vill dom ha revansch.

Middlesbrough. dom har vunnit sex av sju mot slutet, inte förlorat på hur länge som helst, Reading fick stryk med 0-7 sist...

Fulham. största favoriten men det finns fog fr det säger jag, dom är helt enkelt bättre.

Millwall. Bägge lagen har en stark defensiv, så ettan är lite av en chansning.

 

Några luriga: 

Aston Villa-Man U. United vann i måndags, men villa spelade riktigt bra tydligen. Jag helgarderar 1X2

Wolverhampton - Southampton. 1X Wolves defensiv är riktigt bra och hemmaplansfavör på det.

Norwich - Everton. Everton ska bara vinna, men Norwich har kniven mot strupen i tabellen så jag tar 12 chansning.

QPR - WBA. Svårbedömt! så jag helgarderar 1X2.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Jed:

Då var det dags igen, sitter på Harrys i Patong i dag och fantiserar ihop rätt rad. Men det ser svårlöst ut igen? kanske inte lika svårt som förra helgens rad men ändå.

 

Mina säkra:

Newcastle. Vinner dom inte idag så vete fan, det var en urusel match förra helgen och nu vill dom ha revansch.

Middlesbrough. dom har vunnit sex av sju mot slutet, inte förlorat på hur länge som helst, Reading fick stryk med 0-7 sist...

Fulham. största favoriten men det finns fog fr det säger jag, dom är helt enkelt bättre.

Millwall. Bägge lagen har en stark defensiv, så ettan är lite av en chansning.

 

Några luriga: 

Aston Villa-Man U. United vann i måndags, men villa spelade riktigt bra tydligen. Jag helgarderar 1X2

Wolverhampton - Southampton. 1X Wolves defensiv är riktigt bra och hemmaplansfavör på det.

Norwich - Everton. Everton ska bara vinna, men Norwich har kniven mot strupen i tabellen så jag tar 12 chansning.

QPR - WBA. Svårbedömt! så jag helgarderar 1X2.

 

 

Middlesborough och Fulham känns säkra, men med tanke på oförutsägbarheten i Championship där det aldrig finns en säker match, väljer jag bort en av dem. Det blir Fulham, garderan ettan med ett kryss.

 

Newcastle verkar i princip alla experter tro på denna omgång. Jag är skeptisk och garderar även här.

 

Spikar istället Villa mot mitt Man U, baserat en del på att Villa borde vunnit redan förra mötet borta. Preston borde också vinna hemma.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Herkules:

Hitta 2 fel !

 

Vänligen  HERKULES 

Screenshot_20220116-040452_Chrome.jpg

Kunde ha blivit  mer lr mindre med rätt lag som vinnare.

 

Vänligen  HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv fick jag också 10 rätt, men reduceringen tog ett. Att Nottingham och Derby vann fanns inte med :doubt: sen tappade Newcastle in ett mål också! nya tag nästa helg. 

 

image.png.7809995a3f6548f7361c2346c3a76476.png

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt Benni så startade jag denna tråd också, med önskemål om INTE säkra utan skrällar.....

 

 

Euro kanske ? Jo, jag har promotion  ....

 

 

 

 

Vänligen  HERKULES 

 

 

Screenshot_20220116-125012_Chrome.jpg

Ändrades av Herkules
Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt fick jag in 10, som vart 9 efter reducering förra veckan. Sen angående skrällar eller inte så fick jag in Norwich förra veckan, men jag lämnar in mina troliga vinnare plus några chansningar varje vecka, det tänker jag fortsätta med. 

 

Denna vecka ser lite mer lättlöst ut , exempelvis tar ja Manchester lagen säkra idag. Men jag utvecklar mitt resonemang under respektive match.

 

Mina säkra:

Man C. Bästa laget i Premier Leauge i dagsläget, enligt min ödmjuka åsikt.

Man U. Mer diskutabel spik, så har ni råd helgardera. Jag utgår i från att dom blir bättre och bättre för varje match + hemmaplan.

Fulham. Man har gjort 19 mål på dom sista 3 matcherna i ligan, den produktionen slutar inte nu.

WBA. Dom har slirat lite mot slutet men mot Peterborugh hemma ska dom bara vinna.

 

Några luriga:

Brentford - Wolverhampton. Wolves är favoriter, men jag vill ha med X:t dom har en förnåga att kunna kryssa alltför ofta. X2

Bournemoth - Hull. Bournmouth har tappat momentum på sistånde, jag tar med X:t i denna match 1X.

Reading -Huddersfield. Svårbedömt milt sagt? jag helgarderar 1X2.

Coventry - QPR. Coventry är favoriter på hemmaplan, men jag garderar upp med QPR 1X2.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Herkules:

Vem av QPR lr Fulham tappar poäng på Lördag ?

 

Vänligen HERKULES 

?  Experterna vill kanske svare vid midnatt på lördag  ?

 

Vänligen HERKULES 

Ändrades av Herkules
Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Herkules:

?  Experterna vill kanske svare vid midnatt på lördag  ?

 

Vänligen HERKULES 

:)

 

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Herkules:

?  Experterna vill kanske svare vid midnatt på lördag  ?

 

Vänligen HERKULES 

:)

 

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var 9 igen, att Bournemouth och Man C skulle förlora var väl där jag var fel ute. Men nya friska tag i dag. 

 

image.png.0869aad75f47adbb55249b3a4fbb8472.pngDEt var t 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skriver mest på lördagarna, speciellt nu när jag ligger efter med arbete efter 3 veckor i Thailand så därav inget svar om tipset förän idag.

 

Championship och divisionen lägre idag så svårtippat och snudd på chansartat ! som vanligt har jag hittat några säkra att luta sig imot + några chansningar samt ett par notoriskt svårbedömda matcher :sure:. Och det är QPR jag garderar upp. 

 

Mina säkra :

Bournemouth. Dom har inte gått bra efter nyår så den försiktige kan ta med ett X, Barnsley är i fritt fall, Poya vart ingen frälsare här.

Fulham. Dom är överlägsna i Championship, tar man sen hemmaplansfavör på det så är det bara att spika.

Sheffield U. Svår bortamatch men jag bedömer att dom är ett bättre lag.

Preston. En halvchansning men dom spelade ut WBA i veckan och vann rättvist.

 

Några luriga: 

Millwall - WBA. Hmm. säger jag, Millwall har 4 uddamålsförluster på raken, men bara en förlust på hemmaplan. WBA har 3 förluster på 5 sista?  jag tar 1X2.

MBorough - Coventry. Midddlesbrough borde ta detta, men Coventry har vaknat till liv igen så jag chansar med 1 2.

QPR - Reading. QPR ska vara bättre, men med spelare borta för landslagspel så tar jag med ett X. Följaktligen 1X.

Sheffield W- Ipswich. Ipswich har 3 vinster och 1 oavgjord på dom 5 sista matcherna, Sheffield W har 3 vinster och 2 oavgjorda på 5 sista. Jag tar 1X2. 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-01-28 at 08:40, skrev Herkules:

Vem av QPR lr Fulham tappar poäng på Lördag ?

 

Vänligen HERKULES 

57' 1-1

Josh Bowler Blackpool

 

Vänligen HERKULES 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blandad kompott på kupongen som gör att det kan bli svårtippat igen ? som vanligt ska jag försöka få med några chansningar, framför allt i FA cupen.

 

Mina säkra:

Everton. Dom har 3 nya spelare på mittfältet och en ny manager, vilket gör att jag chansar in en spik, speciellt när det är cup.

Southampton. Har spelat bra i vinter, sen har man varit i semifinal 2 gånger på dom 4 sista åren i FA cupen. Coventry är inte dåliga men är som bäst hemma.

Huddersfield. Barnsley slåss för att inte åka ur ligan, dessutom gör dom det dåligt. Hudds och andra sidan har gått bra så jag spikar dom.

QPR. Dom är ett bättre lag än Peterborugh, sen tror jag att Peterborough måste satsa på ligan och en match på onsdag.

 

Några luriga:

Tottenham - Brighton. Här kan det skrälla! Spurs borde vara favoriter men ett taktiskt Brighton kan störa. 1X2 på chans.

Wolverhampton - Norwich. Frågan är hur mycket Norwich satsar på cupen? dom har gått bra mot slutet och förtjänar en gardering 1X .

Cambridge - Luton. Cambridge slog Newcastle i cupen sist, framför allt tack vare deras defensiv så jag tar X2 här.

Swansea - Blackburn. X:t går först enligt min mening, men jag kan inte hitta fördel för nått av lagen så jag helgarderar matchen 1X2. 

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har legat på 9 -10 rätt sista omgångarna, så nu är frågan om man skall chansa mer eller inte? idag är det jackpott så några chansningar är ett måste.  Jag tog 4 tvåor för att utmärka mig som spikar.

 

Mina säkra:

 

Man C. Dom är i dagsläget överlägset bäst i PL, Norwich har vaknat till liv men här har dom inget att hämta.

Bournemouth. Dom ska vara ett bättre lag, Blackpool har i och försig kommit i gång men idag förlorar dom.

Fulham. Bäst i Championship så här vinner dom.

Coventry. Dom spelar bra för tillfället, men detta är en chansspik milt sagt.

 

Några luriga:

Everton - Leeds. Svår match, vare sig Everton eller Leeds har spelat bra så jag helgarderar 1X2.

Watford - Brighton. Roy Hodgson har fått i hop försvaret så X:t måste med trots att Brighton skall vara överlägset. X2.

Middlesbrough - Derby. Middlesbrough ska vara bättre, men Rooney har lyckats fått ordning på Derby så jag tar med ett X! 1X alltså. 

Nottingham -Stoke. Nottingham är favorit, rättmätigt men jag varnar lite för Stoke och helgarderar 1X2.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Jed:

Jag har legat på 9 -10 rätt sista omgångarna, så nu är frågan om man skall chansa mer eller inte? idag är det jackpott så några chansningar är ett måste.  Jag tog 4 tvåor för att utmärka mig som spikar.

 

Mina säkra:

 

Man C. Dom är i dagsläget överlägset bäst i PL, Norwich har vaknat till liv men här har dom inget att hämta.

Bournemouth. Dom ska vara ett bättre lag, Blackpool har i och försig kommit i gång men idag förlorar dom.

Fulham. Bäst i Championship så här vinner dom.

Coventry. Dom spelar bra för tillfället, men detta är en chansspik milt sagt.

 

Några luriga:

Everton - Leeds. Svår match, vare sig Everton eller Leeds har spelat bra så jag helgarderar 1X2.

Watford - Brighton. Roy Hodgson har fått i hop försvaret så X:t måste med trots att Brighton skall vara överlägset. X2.

Middlesbrough - Derby. Middlesbrough ska vara bättre, men Rooney har lyckats fått ordning på Derby så jag tar med ett X! 1X alltså. 

Nottingham -Stoke. Nottingham är favorit, rättmätigt men jag varnar lite för Stoke och helgarderar 1X2.

 

12 millar i jackpot, jag är åpen och vill ha dem själv. Garderar därför såväl City som Fulham.  Men spikar också Bournemouth och Coventry.

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...