Jump to content
IGNORERAD

Stryktipset With English Soccer


lillamannen

Recommended Posts

Det blir inget stryktipsförslag idag, ska vara hemmansägare hela dagen sen spelar jag sällan mer än nått litet 16 raders system när det är landskamper. Dock ger jag er en "säker".... Sverige borta mot Malta 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

11 rätt och noll öre i helgen som var, Lichtenstein och Norge tog poäng. Men nu är det jackpot igen och pengarna ska fördelas :big_smile:

 

Några säkra:

Chelsea. Dom är bättre och det var med mycket tur som Newcastle lyckades slå en United på dekis.

Man C. Dom ska bara vinna även om Crystal P kan vara svårtuggad på hemmaplan, den som är ute efter mycket pengarna kan dock slänga med ett X

Tottenham. Dom är vingliga men Watford är snarare vingligare och har dessutom bortaplan.

Wolverhampton. Dom har vaknat till liv och vunnit två på raken,har dessutom hemmaplan.

 

Mina luriga:

Charlton - Derby. den här helgarderar jag 1X2, kan ej vikta matchen då den kan gå åt vilket håll som helst.

Aston Villa- Brighton. Svårbedömd match men bägge lagen har gått bra 1X2. 

Middlesbrogh - West Brom. X2 Middlesbrough går inte riktigt rent så jag tar bort 1:n.

Leeds - Birmingham. Leeds har gett bort poäng i flera matcher, så gör dom i dag med säger jag. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.2ef0f1588d2f27da2065a4a4a07d0a1b.png

 

Vilket blir 10 rätt om B -laget vinner, men då blir utdelningen på 10 rätt 0 kr. :doubt:.  Wolves och Spurs svek .... och jag trodde inte på QPR borta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.2ef0f1588d2f27da2065a4a4a07d0a1b.png

 

Vilket blir 10 rätt om B -laget vinner, men då blir utdelningen på 10 rätt 0 kr. :doubt:.  Wolves och Spurs svek .... och jag trodde inte på QPR borta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 rätt och 0 kr. :doubt:, vi får ta hem mer idag då. Jackpotomgång som ser lite svårlöst så chansen finns för rejäla pengar till den som löser alla matcherna-

 

Mina Säkra:

Chelsea. Dom har i och försig bortplan och Burnley är inte oävna, men som jag ser det går dom riktigt bra för tillfället. 

Preston. Dom går riktigt bra och är hemmastarka, Blackburn sladdar och är inte bra på bortplan så här långt.

Huddersfield. Dom har kommit i gång rejält medans Barnsley är jumbo i championship.

Nottingham. Dom har förlorat två efter landslagsuppehållet, men ska vara bättre än Reading.

 

Några luriga:

Millwall - Stoke. Att Millwall skulle ha dubbelt så många poäng som (nästan 15 respektive 8 ) Stoke hade ingen räknat med! fördel Millwal men jag helgarderar för Stoke borde ha bättre lag. 1X2

West Brom - Charlton. Alla tror att WBA ska spikas men anser att Charlton spelat riktigt bra och sticker ut hakan med en 1 2 . 

Hull - Derby. Bägge lagen blandar och ger med vinster och förluster så jag helgarderar. 1X2

West ham - Sheffield United. Borde helgarderas men jag har inte råd så jag tar 1X. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

image.png.fc2fc26776bad2a9aa34312e29980b2b.png

 

Preston ligger under, men sen är det upp till Chelsea på kvällsmatchen och lottningen för Nottingham som felar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.8e5c6403bf2130166ce7a40f84336d16.png

 

Och vann gjorde dom :sure:, surt i efterhand att man tog 1 2 på WBA - Charlton.. men hade tvån gått in skulle det gett mer pengar. likadant hade jag 1X på Kalmar- Falkenberg, där vann tydligen Falkenberg på en tåfjutt under övertid.

Men nya friska tag nästa helg, nu känns det som man är på gång. (fast den känslan kan gå över)

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra veckan fick man in några ören, så den här veckan försöker vi få in mer. Jackpot omgång dessutom, så några chansningar måste till om man vill ha dom stora pengarna.

 

Mina säkra:

Liverpool. Trots bortaplan vinner dom, det enda poängtappet i år är en oavgjord match Mot United( :big_smile: ) och nästa kommer inte här.

Brighton. Dom spelar bra samt att Norwich har många på skadelistan.

Man C. Dom ska också bara vinna, Southampton är dessutom i en rejäl formsvacka! 0-9 fick man stryk med förra helgen.

Derby. Dom är hemmastarka medans Middlesbrough inte har gjort någon glad i år? tränaren (Woodgate) borde sitta löst där snart.

 

Några luriga: 

Arsenal - Wolverhampton. Arses har inte gjort någon glad i år medans Wolves har börjat gå desto bättre! 1X minst! den som har råd tar helgardering.

Sheffield U - Burnley. Sheffield har en tät defensiv som inte släpper till mycket alls + hemmaplan gör att går på 1X igen

Cardiff - Birmingham. Svår match men jag chansar på X2 för Cardiff har dippat på sistånde.

Luton - Nottingham. Jag helgarderar! Nottingham har inte vunnit nått sen landslagsuppehållet och Luton har gjort en hel del bra resultat på hemmaplan. 1X2

Link to comment
Dela på andra sajter

 

image.png.975b40acb1cc5d7454aa4b95e53f5865.png

Att Både B-laget och Liverpool ligger under bäddar för stora pengar. Dock får inte jag vara med om det skulle hålla.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.8a46215b3feee34237fdad467635aedd.png

 

Gick väl inte mycket bättre här, Att Newcastle och Hull skulle vinna hade jag inte, sedan chansade jag bort Cardiff. Nya tag nästa helg, ev. Europatipset idag

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kör vi igen, frågan är väl hur man borde chansa idag när det är jackpot igen. Den biten har ju inte gått in för mig, sanningen är nog den att man ska ha tur bara...

 

Mina säkra :

Leeds. Hemmaplan gör det, sen fungerar Blackburn inte som bäst på bortaplan.

Leicester. Här kommer nog många att tippa Arses av gammal vana men Leicester har gått riktigt starkt medans just Arses fumlat rejält. Dock ska man ha pengar garderar man upp matchen.

Reading. Luton är nykomling och har gått rätt bra, men nu kommer verkligheten ikapp dom känns det som.

QPR. Middlesbrough gör inte mål, samt att dom släpper in mål. En varning är dock att Middlesbrough har två 0-0 matcher på sina tre sista matcher så att slänga med ett kryss kan vara rätt.

 

Några luriga:

Tottenham - Sheffield U. Tottenham är svajigt medans Sheffield U gör det bra, framför allt defensivt sett. 1X men den som har råd helgarderar !

Birmingham - Fulham. Birmingham är som bäst hemma medans Fulham har gjort några dåliga resultat på sistånde + några skador! chansar bort 2:an och tar 1X

Millwall - Charlton. Helgarderat, svårt att skilja lagen åt Millwall borde ha fördel av hemmaplan. Men Londonderby och Charltons attityd gör att jag tar 1X2.

Hull - WBA. WBA ska vara bättre men Hull har vunnit 3 raka matcher och har hemmplan så jag chansar och tar 1 2.  

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.684af1952d022b9d13015662cf6a17a7.png

 

Hmm. att chansa bort Everton och att Swansea leder är missarna, det kan ändra sig :big_smile:, sen Leicester i kväll så kan turen var på min sida igen.  

 

Link to comment
Dela på andra sajter

image.png.a32a7b93309f172b49d4587993957ac7.png

Hm. om Leicester vinner blir det 30 kr. i utdelning, för då ger 10:orna ingen utdelning med 30 kr. på 11 rätt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Raggarn:

Fick också 22 spänn på 64raders. 
Holland levererade inte. Pga detta sprack ju Topptipset oxå😣

Vet inte riktigt varför jag garderade upp Holland? en kombination att det  räckte med X för Holland och att Nordirland kämpar på speciellt på hemmaplan. Vi tar pengarna till helgen i stället :sure:.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då var det dags igen för en jackpotomgång, förra helgen gav 13 rätt innan reduceringen! så kanske ska man inte analysera så mycket utan bara fylla i kupongen uppifrån och ner som jag gjorde förra helgen?  Idag är läge för ett chanssystem vid sidan av tycker jag nog.

 

Mina säkra:

Man C. Hemmaplan avgör, men den som vill ha pengar kan gardera upp.

Liverpool. Dom bara vinner och vinner. Samma sak här Pool spelade dåligt första matchen efter förra landslagsuppehållet så vill man ha pengar gardera.

Everton. Dom har varvat dåliga matcher med bra matcher, dock har Norwich varit konsekvent dåliga i år.

West Bromwich. Dom leder Champions så dom vinner idag anser jag. 

 

Några luriga:

Arsenal - Southampton. Arses ska ju bara vinna egentligen, men......    jag halvgarderar 1X

Bournemouth - Wolverhampton. Fördel Bournemouth men Wolverhampton har kommit igång bra mot slutet så jag helgarderar 1X2.

Watford - Burnley. Helt plötslig höjs Watford till skyarna efter en vinst?  jag säger minst 1X

Bristol C- Nottingham. Här borde det räcka med 1X, men jag chansar på en helgardering. 1X2

Deerby - Preston kan jag inte heller skilja åt ? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...