Jump to content
kenneth073

Colombia

Recommended Posts

SatanG
On 2017-08-26 at 21:22, skrev Stoneys:

Polare var där och hälsa på sin pappa 1.5 år sen. Cartagena. PART_1503756835737.jpeg.0f7b4bb9562208d388cd7e85c94314bc.jpeg

Stället framför ser ut att kunna vara stället jag bodde en natt på innan påmönstring. Höll mig dock nykter och utanför nattlivet så kan inte uttala mig annat än att jag hört bra saker om Cartagena.

Jobbade något halvår i Barranquilla, tyvärr träffade jag inte Shakira :-) Låg till kaj ca 3 veckor då vi lastade från tankbilar som kom körandes långt ifrån och sedan lossade vi ett dygn på Aruba innan vi gick tillbaka. Gick inte iland särskilt ofta då jag inte tyckte nattlivet var särskilt imponerande, prisnivån inte särskilt billig heller. Många locals rekade dock Santa Marta som borde vara ok, en hel del jänkare där. En kollega blev tillsammans med en ung skönhet som pluggade juridik, tror de fortfarande är ihop. 

Narkotikapolisen där är jävligt seriös och de kollade alltid alla hytter och områden ombord med knarkhundar innan avgång. De hade även dykare som fotade skrovet för att se så inget var fastsatt med magneter eller annat. De hittade 3 ton kokain på en annan båt i hamnen så volymerna är inte alltid så blygsamma där.

/ SatanG

• Ge karma 7

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll