Jump to content
IGNORERAD

Mayweather vs McGregor


spooncreek

Mayweather vs McGregor  

25 röster

  1. 1. Vem Vinner?

    • Mayweather på knock
      20
    • McGregor på knock
      1
    • Mayweather genom domslut
      3
    • McGregor genom domslut
      0
    • Oavgjort
      1


Recommended Posts

I morgon bitti thaitid är det dags för den hypade matchen. Så, vem vinner? Funderar på betta  en peng på McGregor,  till mellan tre och fyra gånger pengarna.

 

mayweather-mcgregor-graphic-promo.thumb.jpg.04235e4fb2676098417d792baa855c55.jpg

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    9

  • omarama

    5

  • spooncreek

    4

  • stefan5300

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Vem som helst kan sänka vem som helst med en turträff men det skulle förvåna mig om inte Mayweather vinner.

Link to comment
Dela på andra sajter

McGregor har punchers chance. Mayweather är totalt överlägsen i allt.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
McGregor har punchers chance. Mayweather är totalt överlägsen i allt.

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

McGregor har mer figtinghjärta....tror jag.

Blir det stökig fight så kan nog McGregor öka sina chanser.

Mayweather lär nog kunna läsa av McGregor om det inte är en allt för udda fighter för Mayweather.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

I morgon bitti thaitid är det dags för den hypade matchen. Så, vem vinner? Funderar på betta  en peng på McGregor,  till mellan tre och fyra gånger pengarna.

 

mayweather-mcgregor-graphic-promo.thumb.jpg.04235e4fb2676098417d792baa855c55.jpg

 

När imorgon bitti?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mayweather fick frågan hur det känns så här inför din sista invägning/fight det är även McGregors sista fight svarade han kallt.

 

Jag tror och hoppas att Mayweather tystar den adhd speedade McGregor.

 

Invägningen och så mycket folk.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev thomas001:

När imorgon bitti?

 

Kl 6 enligt min son :) (svensk tid)

Ändrades av gst
Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev thomas001:

När imorgon bitti?

 

Bra fråga.  Sändningen ska börja kl 9.00 tror jag, och matchen tidigast kl 10.00

Tror den visas på Digital channel 23 (workpoint) , det påstås i alla fall så på thaivisa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säga vad man vill om Mcgregor men snacka kan han,läste nånstans att hans  gage låg runt 75 Amerikanska millar....för sin första boxningsmatch nånsin.

Tycker matchen är lite kul samtidigt som den är lite av ett hån mot den enorma mängd boxare som förtjänar den mer eftersom dom både är bättre en han

och har gått en jävla massa matcher för att förtjäna den position dom har.

 

Kan nog bara hända i sporter som är lika smutsiga som boxning,undra vad som kommer härnäst,ta Rashfords plats i United.

Hoppas ni inte har glömt att Badou Jack går upp i ringen ochså,titelmatch mellan två riktiga boxare som står där inne pga av vad dom presterat i en boxningsring.

 

  

Ändrades av omarama

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Säga vad man vill om Mcgregor men snacka kan han,läste nånstans att hans  gage låg runt 75 Amerikanska millar....för sin första boxningsmatch nånsin.
Tycker matchen är lite kul samtidigt som den är lite av ett hån mot den enorma mängd boxare som förtjänar den mer eftersom dom både är bättre en han
och har gått en jävla massa matcher för att förtjäna den position dom har.
 
Kan nog bara hända i sporter som är lika smutsiga som boxning,undra vad som kommer härnäst,ta Rashfords plats i United.
Hoppas ni inte har glömt att Badou Jack går upp i ringen ochså,titelmatch mellan två riktiga boxare som står där inne pga av vad dom presterat i en boxningsring.
 
  


Nja, Mayweather har ju slutat så han skulle aldrig möta någon om det inte vore för den galna irländaren.

Samtidigt så tycker jag att det skulle vara ett dubbelmöte. Först i boxning, sedan i MMA.
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför,det kan väl inte finnas någon som tvivlar på utgången i en mma-match.

Förstår inte varför du vill se en av dom bästa boxarna genom tiderna ställa upp i sporter han aldrig ens tränat?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Varför,det kan väl inte finnas någon som tvivlar på utgången i en mma-match.

Förstår inte varför du vill se en av dom bästa boxarna genom tiderna ställa upp i sporter han aldrig ens tränat?

 

Och omvänt.

McGregor har säkert tränat mindre boxning än en medelmåttig svensk boxare.

Likförbannat går han upp i ringen. Det skulle aldrig en medelmåttig svensk boxare göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl det som är grejen,han har snackat och tjafsat till sig matchen fast han rent sportsligt inte har där att göra.

Jag har aldrig hört Mayweather påstå att han har nånting att hämta i en octagon så varför han ska in där förstår jag inte.

 

 

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Och omvänt.
McGregor har säkert tränat mindre boxning än en medelmåttig svensk boxare.
Likförbannat går han upp i ringen. Det skulle aldrig en medelmåttig svensk boxare göra.
För 100 miljoner $? För dom pengarna skulle jag möta vem som helst i ringen!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

 
McGregor har mer figtinghjärta....tror jag.
Blir det stökig fight så kan nog McGregor öka sina chanser.
Mayweather lär nog kunna läsa av McGregor om det inte är en allt för udda fighter för Mayweather.
Vet inte om du sett så mycket med Mayweather? Fighterhjärta spelar mindre roll. Mayweather är förmodligen den bästa boxaren genom tiderna. Han har mött boxare med större fighterhjärta än McGregor. McGregor tappar ju ut sig i octagonen när han åker på ett chockehold, inte mycket fighterhjärta då. Många fighters i mma som aldrig tappar, det är fighterhjärta! [emoji109]



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vet inte om du sett så mycket med Mayweather? Fighterhjärta spelar mindre roll. Mayweather är förmodligen den bästa boxaren genom tiderna. Han har mött boxare med större fighterhjärta än McGregor. McGregor tappar ju ut sig i octagonen när han åker på ett chockehold, inte mycket fighterhjärta då. Många fighters i mma som aldrig tappar, det är fighterhjärta! [emoji109]



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk




Jodå, har sett en del matcher med Mayweather.
Han kommer som sagt att läsa McGregor som en öppen bok om det nu inte är så att McGregor är allt för avig och "konstig".
McGregor har bra slag, men dessa lär nog bara träffa luft mot Mayweather och säkert mot många boxare som är sämre än Mayweather.
Det blir inte boxning överhuvudtaget, det tror jag att McGregor är för smart för. Han kommer nog att gå in för ett slagsmål och inte försöka vinna några direkta stilpoäng.

Ja, lite klent av McGregor att tappa ut sig...så fort och enkelt.
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Det är väl det som är grejen,han har snackat och tjafsat till sig matchen fast han rent sportsligt inte har där att göra.
Jag har aldrig hört Mayweather påstå att han har nånting att hämta i en octagon så varför han ska in där förstår jag inte.
 
 



Nä, det är nog stålarna han vill åt och "freak showen".
Fast jag tippar på att varesig McGregor eller Mayweather behöver dessa stålar.

Tror inte att McGregor egentligen kan ta detta så seriöst. Hade han haft lust på en boxningskarriär så borde han kanske ha börjat med något enklare motstånd även om Mayweather börjar bli till åren.
Link to comment
Dela på andra sajter

  En och en halv miljard i lönecheckar för en match som igentligen inte ens är bra,bara att lyfta på hatten och inse att man är en volvoslusk som tjänar mindre på ett år en vad dom gör på en jabb :-)

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
  En och en halv miljard i lönecheckar för en match som igentligen inte ens är bra,bara att lyfta på hatten och inse att man är en volvoslusk som tjänar mindre på ett år en vad dom gör på en jabb :-)


Dom är inte bara boxare och MMA utövare. Dom är bra på biz också
Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om annat ,men ändå inte för er som ser sändningen..

 

Mikaela Laurén, jösses ,den kvinnan får ju Boa att se ut som en primadonna .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man ser realistiskt på det så borde Mayweather förnedra Mcgregor rätt kraftigt i en boxningsring, men samtidigt så är mcgregor ingen duvunge heller, 21-3 i record, 18 av vinsterna är på knockout och han är obesegrad ståendes i mma.

Han slår hårt och har en oortodox stil, lyckas han bara träffa mayweather så kan det nog bli tufft, men det blir nog svårt..

 

Mcgregor knockar Mayweather i fjärde ronden :dribble:

 

Ändrades av Bananen
tillägg

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Mayweather har väl gått typ 40 matcher i rad mot folk som slår hårdare utan att nån har lyckats knocka han.

Nä,jag tror Mayweather är för hal för att vara hotad över huvudtaget och vinner på poäng efter total utskåpning.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Är Don King fortfarande inblandad?

Isåfall så tror jag att M  vinner...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Härligt med Badou

 

Mayweather McGregor känns lite som jag förutspått.

Mayweather gör nada men McGregor är lite mer avvaktande än jag trodde

 

a93560260a4d3cc5cbdcc89543633bb6.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...