Jump to content
IGNORERAD

Natonal Pen?

audirs2
 Dela

Recommended Posts

Känner ni till National Pen från Irland?

Brukar köpa lite prylar av dom ibland, tex pennor med reklam på, bara 7,90 .-st typ!

Ok, beställde 50 st inkl firma namn!!

Kommer idag med bud och öppnar låddan...............................då står det mitt person  nummer + tel till firman  med 08 utan bindestreck!

Jo tjena, smart att börja dela ut dessa pennor till okända kunder och socialdemokrater! :sure:  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev audirs2:

Brukar köpa lite prylar av dom ibland, tex pennor med reklam på, bara 7,90 .-st typ!

Kommer idag med bud och öppnar låddan...............................då står det mitt person  nummer + tel till firman  med 08 utan bindestreck!

Jo tjena, smart att börja dela ut dessa pennor till okända kunder och socialdemokrater! :sure:  

Dyrt som fan såna pennor köper du för 2 kr/st.  Helt klart skulle Socialdemokraterna skratta ihjäl sej

Ändrades av Boa52
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Dyrt som fan såna pennor köper du för 2 kr/st.  Helt klart skulle Socialdemokraterna skratta ihjäl sej

Vart köper jag dom?

Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev audirs2:

Vart köper jag dom?

På sossarnas kansli i Stockholm:big_smile:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Jo tjena han den där boa snyltar nog åt sig  som en vanlig vänsterpartist 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Boa52:

men då är dom säkert utan personnr.

Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev audirs2:

Varför returnerar du dem inte. Säg att de har tryckt fel. Har du redan betalt dem? I så falll gör inte det

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev mooton:

Varför returnerar du dem inte. Säg att de har tryckt fel. Har du redan betalt dem? I så falll gör inte det

Ja det har man ju rätt till!

Dela på andra sajter

Beställ några lådor sponken från Spritbox och dela ut flaskor istället så får du nöjdare kunder ;)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Beställ några lådor sponken från Spritbox och dela ut flaskor istället så får du nöjdare kunder ;)

Man kan kontakta polska långtradare som står vid IKEA åxå!

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev audirs2:

Man kan kontakta polska långtradare som står vid IKEA åxå!

Glöm inte att skriva personnumret på flaskorna du ger bort :haha:

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Glöm inte att skriva personnumret på flaskorna du ger bort :haha:

Dom e ju smarta på pen firman, en norrman som svarar i tel, jo tjena! Sen säger dom att jag har beställt med mitt personnummer!!!!!!! Så jävla dumt så det finns inte!!! Varning för denna firma!!!!!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev koppar55:

Så här ser mitt senaste fynd ut från National Pen.

Utan person och telefonnummer.:haha:

20170818_055002.thumb.jpg.4652492220b9b3eab87fab85bac9d364.jpg

Du måste ha tur som fan! :rotfl: Det konstiga är att jag har handlat i säkert 10 år av dessa skojare, men nu sket dom i blåa skåpet!

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev audirs2:

Du måste ha tur som fan! :rotfl: Det konstiga är att jag har handlat i säkert 10 år av dessa skojare, men nu sket dom i blåa skåpet!

Ja du som handlar 50st pennor var 3:dje år är ju en storkund för detta multinationella företag med huvudsäte i USA som omsätter miljarders miljarder

Jag tror de går omkull nu om du hoppar av.........

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja du som handlar 50st pennor var 3:dje år är ju en storkund för detta multinationella företag med huvudsäte i USA som omsätter miljarders miljarder

Jag tror de går omkull nu om du hoppar av.........

Och själv handlar du för,,,,,$$$$$$ varje år?

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev audirs2:

Och själv handlar du för,,,,,$$$$$$ varje år?

Ja bra mycket mer kan jag lova :D 

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Ja bra mycket mer kan jag lova :D 

Så du är en riktig höjdare här på MPR bland oss vanliga dödliga? Men det är ju att har man gått KTH och alla andra viktiga skolor så blir man en i jämförelse med Bill Gates en riktig höjdare! Själv har man gått 7 årig folkskola, mera bjöds det inte på efterkrigs Finland!

Vore kul se hur stort företag och hur många 1000 anställda Direktörn har!:rotfl:

Dela på andra sajter

Varför krångla om 50pennor. Ta med dom till byn i LOS och ge till ungarna där. Sen köper du 50 nya till firman skruva upp priset på nåt containerjobb så är pennorna betalda.

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Broskan:

Varför krångla om 50pennor. Ta med dom till byn i LOS och ge till ungarna där. Sen köper du 50 nya till firman skruva upp priset på nåt containerjobb så är pennorna betalda.

He he, handlar inte om nåt jävla pris överhuvudtaget, det handlar om att dom har tryckt mitt personnummer på pennorna! Men bra ide att ge dom till Thailand dom kanske inte skaffar sig ett kreditkort i mitt namn! :big_smile:

Tro inte du vill att ditt person nummer kommer ut på nätet, du kanske har någon känslig position i tex försvaret?

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev audirs2:

He he, handlar inte om nåt jävla pris överhuvudtaget, det handlar om att dom har tryckt mitt personnummer på pennorna! Men bra ide att ge dom till Thailand dom kanske inte skaffar sig ett kreditkort i mitt namn! :big_smile:

Tro inte du vill att ditt person nummer kommer ut på nätet, du kanske har någon känslig position i tex försvaret?

I många år använder jag mig av http://www.vistaprint.se/?no_redirect=1&xnav=logo

aldrig några problem, Snabba leveranser och bra möjligheter att redigera innehållet på dina produkter.

Dela på andra sajter

Passa dig för att skicka tillbaka pennorna.

Då kanske de använder dem som varuprov och skickar ut till kreti och pleti.

Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Stoneys:

Mina pennor. DSC_0269.thumb.JPG.82fb81aa91b9a1579e12d0daa06d4855.JPG

Ojdå, funkar det med att käka pennor, måste fan prova detta nästa gång! :rotfl:Annars så funkar tabletter bra tycker jag, tjofräs hela dagen! :big_smile:

20170820_124723.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...