Jump to content
IGNORERAD

Skatt och regbevis Mc


Boa52

Recommended Posts

Skatt, försäkring och regbevis på gammla Mc som inte varit in regad på några år.  Hur gör man ni som varit,är  bosatt i Thailand

kan ni ge mej en ledtråd hur jag ska göra. Har 7 st gammla och en Tuktuk. Tuktuken går inte vad jag förstår men de

gammla Mc borde gå att rega in igen om det finns gammla papper

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Boa52:

Skatt, försäkring och regbevis på gammla Mc som inte varit in regad på några år.  Hur gör man ni som varit,är  bosatt i Thailand

kan ni ge mej en ledtråd hur jag ska göra. Har 7 st gammla och en Tuktuk. Tuktuken går inte vad jag förstår men de

gammla Mc borde gå att rega in igen om det finns gammla papper

Lite tokigt av mej att fråga er om detta, om jag frågat om vilken bar som är bäst hade jag fått hundra svar

eller bästa alcoholen, MPR i sitt esse

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du din förvaltare med så borde det väl funka.  Annars kan det säkert bli svårt. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Boa52:

Skatt, försäkring och regbevis på gammla Mc som inte varit in regad på några år.  Hur gör man ni som varit,är  bosatt i Thailand

kan ni ge mej en ledtråd hur jag ska göra. Har 7 st gammla och en Tuktuk. Tuktuken går inte vad jag förstår men de

gammla Mc borde gå att rega in igen om det finns gammla papper

Om jag fattat rätt så ska det inte vara några problem, förutom att du åker på utebliven skatt för de år som det inte betalats något.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Boa52:

Skatt, försäkring och regbevis på gammla Mc som inte varit in regad på några år.  Hur gör man ni som varit,är  bosatt i Thailand

kan ni ge mej en ledtråd hur jag ska göra. Har 7 st gammla och en Tuktuk. Tuktuken går inte vad jag förstår men de

gammla Mc borde gå att rega in igen om det finns gammla papper

 

Om du med "reggad" menar besiktigad, så går det bra så länge det inte var mer än fem år sedan sist. Du får då betala utebliven skatt och försäkring.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Om du med "reggad" menar besiktigad, så går det bra så länge det inte var mer än fem år sedan sist. Du får då betala utebliven skatt och försäkring.

 

Är du säker på att det är 5 år då går det åt skogen för några moppar. Vd är skatten på en moppe nu.

lade in frågan i fel tråd där svaren ska godkännas därför fick ja inga svar från början, tar lång tid

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det mer än 5 år så "försvinner" ditt reg nummer och ges till annan. Skall gå att fixa med helt ny registrering. Men vet ingen som gjort det. Skatten är inga pengar, hundringar/år. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Med hänsyn till din alkoholkonsumtion är det synnerligen olämpligt för dig att framföra dylika farkoster - bättre låta skrothandlarn ta över dem.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev MaiChai:

Med hänsyn till din alkoholkonsumtion är det synnerligen olämpligt för dig att framföra dylika farkoster - bättre låta skrothandlarn ta över dem.

Skriv inte nåt du har inte en aning om, typiskt dej, bara svammel

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Boa52:

Skriv inte nåt du har inte en aning om, typiskt dej, bara svammel

Jojo svammel  var ordet så Bull

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...