Jump to content
IGNORERAD

Vad ångrar du i livet?

audirs2
 Dela

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Jag minns för många år sedan, jag klädde ut mig till transa och beställde varor från järnhandeln.

Det kom en 15årig pojke och ringde på dörren och frågade vart han skulle ställa varorna.

Jag pekade nedåt och sa, kom och pilla här......

Detta ångrar jag än idag :D 

Ja ni transor e lite speciella! :big_smile:

• Ge karma 1
  • Haha 2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev clion:

ATT JAG GIFTE MIG MED THAILÄNSKOR OCH EN FILIPINDAM

Månggifte?

Men nu rullar det på med en Afrikan?

• Ge karma 2

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev svampen:

Månggifte?

Men nu rullar det på med en Afrikan?

Tror att det rullar på i dubbel bemärkelse! 😜

• Ge karma 3
  • Haha 3

The Flat Earth Society has members all around the globe!

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Issanbonde:

Fredag i dag😨😮

Is-it-the-weekend-yet-720x703.jpg.930ce3820f0ee88fc0c3af55b7e843bd.jpg

MVH 

• Ge karma 2
  • Haha 3

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Benriach:

Att jag just gjorde mitt 7778:de inlägg, det var mycket coolare med 7777...

8888 är coolare, iaf för käppkineser!

MVH

• Ge karma 1
  • Haha 1

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev clion:

Nu är jag gifft med en dam från Ghana det känns mycket bättre

Hur gick det med hennes barn? Var det ditt eller inte? En nyfiken fråga för jag har inte kunnat hitta något svar här på MPR.

Var det en liten Clion eller inte?  :huh:

• Ge karma 1
  • Haha 3
Dela på andra sajter

Oregistrerad
47 minuter sedan, skrev ragson:

Vi spelade 2 säsonger på Rhodos, 1990 & 91.  Ocean hette bandet, Rockbox hette stället, samma ägare som Modesty bar om nu nån MPRgubbe kommer ihåg.

1991 spelade vi 170 gig på raken, från 19 april (openingparty) till oktober nånstans. Inte en enda dag ledig, vi var på scen varenda dag mellan 10 till 3 på natta.

Plus att vi körde fredagarna på beach party på dan, olika resorter på ön. Det var ett hårt tempo. Även fast man var 26 år och stark i kroppen.

Sista 4 veckorna orkade vi inte se varann ens, vi var så jävla trötta på oss själva, greker, mat, dricka, turister...allting...ville bara hem allihopa då.

Georgios som ägde Colorado - stora konkurenten tillsammas med Club 33 - frågade mej nån gång där i oktober om jag ville börja att spela på hans ställe till nästa år och framöver.

Inte bara spela, jag skulle få % på intäkterna och bra boende också. En riktigt bra deal var som jag minns det.

Och jag min dumma jävel tackade nej till det. Just då var jag så jävla less och vill bara hem och få va hemma....FiFan att jag sa nej...

Hade jag sagt Ja...Jag hade utvecklats som musiker, haft en skitbra inkomst, gängat massvis med brudar och bott ...ja, på Rhodos som är en underbar plats!

Det är den ångringen som svider mest i ragsons själ....

Well - det är inte lätt att vara människa (som min far brukade säga till mig när jag hade det tufft)

Ångrar? Massor förstås. Försöker dock fokusera på det positiva och att man är frisk och lever gott.

En liten sak jag ångrar (för att bidraga till tråden) är när jag var grabb - så berättade jag för päronen att jag ville ha ett våffeljärn.

De köpte detta och det första jag gjorde var att trassla in benet i sladden så järnet åkte i backen och gick i bitar.

Min reaktion? En ursäkt? Nix - jag gick till mitt rum och slog näven genom dörren........

Det var de ju inte värda - ursäkta - where ever you are....... :give_heart:

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev ragson:

Vi spelade 2 säsonger på Rhodos, 1990 & 91.  Ocean hette bandet, Rockbox hette stället, samma ägare som Modesty bar om nu nån MPRgubbe kommer ihåg.

1991 spelade vi 170 gig på raken, från 19 april (openingparty) till oktober nånstans. Inte en enda dag ledig, vi var på scen varenda dag mellan 10 till 3 på natta.

Plus att vi körde fredagarna på beach party på dan, olika resorter på ön. Det var ett hårt tempo. Även fast man var 26 år och stark i kroppen.

Sista 4 veckorna orkade vi inte se varann ens, vi var så jävla trötta på oss själva, greker, mat, dricka, turister...allting...ville bara hem allihopa då.

Georgios som ägde Colorado - stora konkurenten tillsammas med Club 33 - frågade mej nån gång där i oktober om jag ville börja att spela på hans ställe till nästa år och framöver.

Inte bara spela, jag skulle få % på intäkterna och bra boende också. En riktigt bra deal var som jag minns det.

Och jag min dumma jävel tackade nej till det. Just då var jag så jävla less och vill bara hem och få va hemma....FiFan att jag sa nej...

Hade jag sagt Ja...Jag hade utvecklats som musiker, haft en skitbra inkomst, gängat massvis med brudar och bott ...ja, på Rhodos som är en underbar plats!

Det är den ångringen som svider mest i ragsons själ....

Som tröst så kanske du inte hade utvecklats så bra ändå som en trött musiker som bara ville hem. Vissa beslut som man tror man gjorde fel kanske inte var så fel ändå. Men  man kan ju aldrig riktigt veta förstås ;)

• Ge karma 4

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Som tröst så kanske du inte hade utvecklats så bra ändå som en trött musiker som bara ville hem. Vissa beslut som man tror man gjorde fel kanske inte var så fel ändå. Men  man kan ju aldrig riktigt veta förstås [emoji6]
... Ja alltså... Det var 1992 säsongen - börjar i april - och framåt. Det fanns tid att ladda om, men då såg jag det inte...

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

• Ge karma 1

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Jag ångrar att jag inte såg till att gifta mig med en thailändsk kvinna tidigare än jag gjorde. Men den som väntar på något gott, när det väl hände blev det perfekt. 

Ändrades av Nong Bua
  • Ge karma 7
  • Tummen upp 1
Dela på andra sajter

Hmmmm, hur stort är internet!!!???

Ångrar nog mer än vad jag gjort rätt..... Tyvärr.......:yuush:

• Ge karma 1
  • Haha 1

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Jag kan säkert ha gjort bra mycket bättre val i liv många gånger men det är inget jag grämer mig över.  De ska vara då när jag precis hade dragit en ensamseglare i jollen och helt plötsligt vart erbjuden en 60 fortare. De är ju inte så lätt då att skota hem då å visa sin bästa sida ;)

Ändrades av Mankan
  • Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...