Jump to content
L64

Finns nåt att se mellan Nordkap och Stockholm?

Recommended Posts

UglyFarang
On 2017-08-02 at 21:03, skrev HuaHindinnge:

Skog. Renar. Skog. Älgar. Skog.

Och alla städer påvägen. Kör de via Jokkmokk får de inte glömma att svänga vänster i trafikljuset, eller rondellen om Jokkmokk har blivit modern.

När jag växte upp så tog alla "moderna" städer bort rondellerna och byggde korsningar med det mest "moderna" man kunde ha, trafikljus!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
audirs2
On 2017-08-04 at 19:48, skrev Wanchai:

Den största sevärdheten måste väl ändå vara Stockholm med dess omgivning. Stockholm är väl en av de finaste städerna i världen. Dessutom har man Stockholms skärgård som också tillhör världens finaste. Ja norrland är också vackert men långa avstånd mellan sevärdheterna. Köra mil efter mil i en skog är ju inte det mest stimulerande!

P.S:

Jag var i Göteborg för första gången  i förrgår/igår. Jag möttes av en brand i Mölndal och sen regn. Vi bodde i centrala Göteborg och gick och åkte runt i staden men blev inte imponerad av något annat än hamnen. Nä Göteborg gav inte något större intryck på oss efter denna korta visit. Kanske kan den göteborska skärgården lyfta mitt intryck av baksidan om jag/vi har möjlighet vid något annat tillfälle

Nä just det, städerna runt medelhavet e bara skit!:rotfl:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll