Jump to content
IGNORERAD

Thai Lion Air


Esspe

Recommended Posts

Sitter och planerar lite inför höst/vintern och hittade billiga biljetter inrikes med Thai Lion Air. Har aldrig flugit med dom men har sett deras plan så jag vet att dom existerar :) Har även för mig att Thai är delägare. Någon som kan ge ett expertutlåtande hur det är att flyga med dom?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Esspe:

Sitter och planerar lite inför höst/vintern och hittade billiga biljetter inrikes med Thai Lion Air. Har aldrig flugit med dom men har sett deras plan så jag vet att dom existerar :) Har även för mig att Thai är delägare. Någon som kan ge ett expertutlåtande hur det är att flyga med dom?

Flög med dom till Chiang Rai förra året. Inget speciella problem. Väldigt trångt dock. Men ska man flyga kortare flighter kan man stå ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev koppar55:

Det är väl ett dotterbolag till Lion Air Indonesia eller?

Föredrar Thai Smile som flyger från Suvarnabhumi .

Dotterbolag till Thai Airways och en fördel om du kommer med Thai till Bangkok och ska vidare inrikes.

Jo och speciellt om man köper biljetten i ett stycke, blir lite billigare då. Brukar flyga Air Asia eller Thai inrikes men det kan vara ganska stor prisskillnad ibland. 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag akte med dom till Perth forra aret. Inte top notch ganska trangt och lite krangel vid incheck. Men mycket battre an Scare (Air) Philippines och Ryanair

On 2017-07-30 at 12:29, skrev koppar55:

Det är väl ett dotterbolag till Lion Air Indonesia eller?

Föredrar Thai Smile som flyger från Suvarnabhumi .

Dotterbolag till Thai Airways och en fördel om du kommer med Thai till Bangkok och ska vidare inrikes.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...