Jump to content
IGNORERAD

Skriv något intressant


Mankan

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    12

  • Bibben

    9

  • Towe

    7

  • Enis

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Se, en intrig. 5:an ligger norr om 7:an, så kanske ölet var uppfunnet av en ensam stackare i Göteborg?

 

1: 2: 3dje gången gillt inte Göteborg men de är nog Värmland, vad har ni där Håkan Hällström?    OhhOOOOOO

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Enis:

 

Nej, var bannad, frågade om det skulle vara många negrer där? Inget poppis ord tydligen.

 

2 minuter sedan, skrev Mankan:

1: 2: 3dje gången gillt inte Göteborg men de är nog Värmland, vad har ni där Håkan Hällström?    OhhOOOOOO

 

Usch, ja han vill vi inte veta utav, försökt skeppa han till Tavelsjö eller Gotland men de de kräver rabiesintyg så fallit på det. Nästa försök är ett utbyte med Ghana mot nån desperat brud som vill till Rannebergen.

 

9 minuter sedan, skrev Mankan:

Men är är döda 

Ja, 8 låter som död på antikinesiska.

 

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Bibben:

 

Nej, var bannad, frågade om det skulle vara många negrer där? Inget poppis ord tydligen.

 

 

Usch, ja han vill vi inte veta utav, försökt skeppa han till Tavelsjö eller Gotland men de de kräver rabiesintyg så fallit på det. Nästa försök är ett utbyte med Ghana mot nån desperat brud som vill till Rannebergen.

 

Ja, 8 låter som död på antikinesiska.

 

 

 

win win situation, I like it ;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Frugan var 3 timmar på Mall of Scandinavia, kom hem med ingenting! Dotter däremot har fått en 50 tals jacka, ala Boppers typ! Aldrig att jag åker dit, så e det ba! :yuush:


Som farsan säger direkt när han ser något shoppingcenter.
"Ett monument över kvinnors fåfänga"
Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Som farsan säger direkt när han ser något shoppingcenter.
"Ett monument över kvinnors fåfänga"

 

 

Vill minnas att sist och hittills den enda gången jag vart på ett shoppingcenter med dig så hittade vi en bar?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
 
Vill minnas att sist och hittills den enda gången jag vart på ett shoppingcenter med dig så hittade vi en bar?


Ja, vissa shoppingcenter tillhandahåller en plats för folk med k*k.
Har hört att baren på The Mall är borta, fast har inte checkat det själv.
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Ja, vissa shoppingcenter tillhandahåller en plats för folk med k*k.

Har hört att baren på The Mall är borta, fast har inte checkat det själv.

Stämmer.....iaf inte på samma ställe den ska vara, troligen borta...

 

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

 

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Ja, vissa shoppingcenter tillhandahåller en plats för folk med k*k.
Har hört att baren på The Mall är borta, fast har inte checkat det själv.

 

Vadå då, du k*kade ju ur Bangkok träffen, snacka om loose face.

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vadå då, du k*kade ju ur Bangkok träffen, snacka om loose face.
Chan2014


Hade något viktigare saker för mig.
Dålig timing som vanligt, men jag överlever nog.
Link to comment
Dela på andra sajter

Och ett köpcenter med massor av roligt för oss med snabel skall införas pronto i la Sverige! Har mailat Jimmie  Åkesson om detta viktiga ärende!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
24 minuter sedan, skrev audirs2:

Och ett köpcenter med massor av roligt för oss med snabel skall införas pronto i la Sverige! Har mailat Jimmie  Åkesson om detta viktiga ärende!

Ullared låg i täten med sin sportbar :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige:

 


Hade något viktigare saker för mig.
Dålig timing som vanligt, men jag överlever nog.

 

Bra där, visar ju trots allt du har lite stake pöjkvask. 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Hör ni töntar jag är mellan två dunkar nu så hålligen. Ni skriver om hur mycket och många GT, liit ni dricker en äkta

norrläning duschar i ÖL på morgonen. Vi ska ha gäster i afton så jag skulle hämta Öl som jag hade bak i bilen när ja

öppnade bakluckan kom en öl dj ut som en trimmad Amazon och krascha rakt i marken, helt klart gick det hål i fan 

skapet snål som man är öppnade jag den Huva vilken dusch. Då säger jag till min skojare till fru, tusan nu måste jag 

duscha i vatten en gång till på morgonen nä säger hon nu hittar jag igen dej på lukten

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Hör ni töntar jag är mellan två dunkar nu så hålligen. Ni skriver om hur mycket och många GT, liit ni dricker en äkta

norrläning duschar i ÖL på morgonen. Vi ska ha gäster i afton så jag skulle hämta Öl som jag hade bak i bilen när ja

öppnade bakluckan kom en öl dj ut som en trimmad Amazon och krascha rakt i marken, helt klart gick det hål i fan 

skapet snål som man är öppnade jag den Huva vilken dusch. Då säger jag till min skojare till fru, tusan nu måste jag 

duscha i vatten en gång till på morgonen nä säger hon nu hittar jag igen dej på lukten

:rotfl::rotfl::rotfl::crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni ville ha nåt tokigt att skriva, svara på. Btt och jag har vilat lte men när vi skriver nåt så gnäller ni

inte ens på stavningen så vilka är töntar Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej det vart inte begripligare med google översättning heller.

Översätt.PNG

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev Bibben:

 

Jaså, såna krav, Snowdenklass?

 

Då kommer en nyhet här. Finns en medlem som inte vet inte var 7:ans ölhall ligger, tragiskt. Vet inte vad jag ska jämföra med hos hufvudstadsmedborgarna men denna borde alla veta var de ligger, i synnerhet om du dricker öl. Har legat där sen gustav vasa körde skidor hit. Kan det vara en Alien? Har vi nåt Area51 här tro? Area08 kanske? Kan du fråga det i fikarummet i morgon?

 

 

7ans ölhall i all ära, men jag föredrar restaurang "juans", på Vasagatan, en pärla!

 

 

Vasagatan 7...

 

MVH 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

In vino veritas, in aqua sanitas

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Alice Cooper på Grönan

15011801973001789003022.thumb.jpg.6de30cac2a5234da3f6ac157db6f51ba.jpg

Han håller på än .  kommer ihåg när jag var  runt 14 år o åkte från Skåne själv upp till Göteborg till syrran o kollade han . giljotin på scenen o typ en snurrande scen med olika teman .

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Blev döpt av kung Neptun 1972 när vi gick över EKVATOR LINJEN på väg från Lissabon till Cape Town

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner:

Blev döpt av kung Neptun 1972 när vi gick över EKVATOR LINJEN på väg från Lissabon till Cape Town

Va fan e det för nått, jag satt på utedass 1968 när det var -40 ute! :rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
9 timmar sedan, skrev wavis:

Han håller på än .  kommer ihåg när jag var  runt 14 år o åkte från Skåne själv upp till Göteborg till syrran o kollade han . giljotin på scenen o typ en snurrande scen med olika teman .

En kul kille som gillar mat

http://www.alicecooperstown.com/

Så på TV någon svensk som var där och provade denna gosak

BIG UNIT!!!!

"The Big Unit" Hot Dog - A full pound, 22 inch, all beef Vienna hot dog served in a full baguette with a bed of crispy fries. 24.99

"Man vs Food Bases Loaded Big Unit" - This "Unit" is fully loaded and comes with "Nightmare Chili", cheese sauce, sauerkraut, jalapeños,

chopped onions, diced tomatoes and finished with sweet relish. Served with fries. 29.99 (any and/or all toppings can be served on the side for the faint of heart)

Big Unit toppings are available individually for .99 each

 

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Tommy:

7ans ölhall i all ära, men jag föredrar restaurang "juans", på Vasagatan, en pärla!

 

 

Vasagatan 7...

 

MVH 

 

Ja, sannerligen, mest känd fär sina milkshakes men visst är det en pärla. :)

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...