Bengt-Erik Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Portugal - Sverige 1 - 2 vad tror ni Glöm ej att släcka ner i kväll, men inte tv-apparaten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Quote Portugal - Sverige 1 - 2 vad tror ni Glöm ej att släcka ner i kväll, men inte tv-apparaten Önskeresultat..men hoppas kan man ju Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmaithai Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 1-1 blir det, mål av ronaldo och henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 2-1 till Portugal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 0-0 BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Måste väl dra till med något det får bli 3-0 till Portugal dom har ju egentligen ett bra mycket bättre landslag än vad vi har Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Sitter här nere i Hua Hin på Erikssons Wärdshus och tippar på 0-0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Jag tippar på att jag ser nån film istället, har 0 sport-intresse och tänker inte se på när Sverige får stryk... . men hoppas att jag kommer får äta upp denna kommentaren *Brasklapp* member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 0-5. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Sverige måste vinna, fru Chang har satsat absurda summor på att Portugal ska vinna! Och jag har delvis satsat mot... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuoteSverige måste vinna, fru Chang har satsat absurda summor på att Portugal ska vinna! Och jag har delvis satsat mot... Herr Chang har talat. Åter igen är det bevisat att thai är smartare än svenskar. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 QuoteÅter igen är det bevisat att thai är smartare än svenskar. Ha ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Kan inte nån vara snäll å skriva hur det gick. Helst som en ny tråd så man slipper besväret med att klicka på nånting för att få veta. Sitter i Sverige (och har tillgång till TV6) men tittar minst lika gärna på helgmålsbön eller liknande mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 28, 2009 Dela Inlagd Mars 28, 2009 Tja, 0-0 bidde det. Och varken jag eller fru Chang vann några pengar. Kanske lika bra det... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Mars 29, 2009 Dela Inlagd Mars 29, 2009 Quote Tja, 0-0 bidde det. Och varken jag eller fru Chang vann några pengar. Kanske lika bra det... Herr Chang har talat. Nej det resultatet var väl bäst för . Danmark mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 29, 2009 Dela Inlagd Mars 29, 2009 Quote Nej det resultatet var väl bäst för . Danmark mvh GD Helt klart bäst för Danmark! Även om det tar emot lite, så får jag väl säga att jag hoppas kunna heja på åtminstone ett skandinaviskt land i VM. Det må ej vara Sverige... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 29, 2009 Dela Inlagd Mars 29, 2009 QuoteTja, 0-0 bidde det. Och varken jag eller fru Chang vann några pengar. Kanske lika bra det... Herr Chang har talat. Samma här , blev inga pengar ! Satsade som Fru Chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.