Jump to content
IGNORERAD

Gubben har landat och har nytt thainummer


gubben4906

Recommended Posts

Här får ni det: +66 (0)8 5386 3244

är ni i Thailand ska ni givetvis inte slå +66

:wai: gubben :wai:

.

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Här får ni det: +66 (0)8 5386 3244

är ni i Thailand ska ni givetvis inte slå +66

:wai: gubben :wai:

.

Kan vi få en färsk dagsrapport från verkligheten!  ;)

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Om vi ringer gubben allihopa har han inte råd att åka till Thailand nån mer gång

för visst får väl han betala en del av samtalet :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest HansG

Quote

Om vi ringer gubben allihopa har han inte råd att åka till Thailand nån mer gång

för visst får väl han betala en del av samtalet :-)

mvh GD

Hej!

Nej, det måste han bara göra om vi ringde hans svenska nummer i Thailand.

Hälsningar

HansG

Link to comment
Dela på andra sajter

:D GD, nu var du dum :not_i::not_i::not_i: . Jag kommer att rapportera det mesta jag gör i både text och bild, nja, kanske inte alla bilder. Om jag får sova inatt :mdr: så kommer det en berättelse i morgon annars blir det på måndag.

:wai: gubben :wai:  

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

:great:   Hej på dig gubben och välkommen till Thailand, var befinner du dig ?? Kanske en  :drinks:   kan vara lämplig om vi hamnar på samma ställe ?

mvh Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:great:   Hej på dig gubben och välkommen till Thailand, var befinner du dig ?? Kanske en  :drinks:   kan vara lämplig om vi hamnar på samma ställe ?

mvh Lasse

Hej Lasse,

Nu ska du inte inleda Gubben i frestelse!

Nåja, han kan säkert avstå just det, andra frestelser vet jag inget om!

Hur som helst är Gubbens nummer noterat, och jag hoppas vi kan mötas i Chiang Mai.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:great:   Hej på dig gubben och välkommen till Thailand, var befinner du dig ?? Kanske en  :drinks:   kan vara lämplig om vi hamnar på samma ställe ?

mvh Lasse

Hej Lasse,

Du är troligtvis kanska ny på MPR...det är så att Gubben är nykter nu.

Men det går ju att svinga en bägare ändå..om det är t ex Coke!  ;)

http://www.maipenrai...dag-fyller-jag/

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai: hejsan, jo jag är medveten om att han är nykter men det är lite svårt att hitta en smily som tar en gemensam skål i cola så den syboliserade inte att inleda i frestelse utan mera att dricka något gemensamt även om det är ett glas kallt vatten eller en vatten och en något lite starkare.  :wai:

mvh Lasse

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:great:   Hej på dig gubben och välkommen till Thailand, var befinner du dig ?? Kanske en  :drinks:   kan vara lämplig om vi hamnar på samma ställe ?

mvh Lasse

Lasse

Självklart kan vi träffas och ta ett glas vatten eller Pepsi Max :drinks: tillsammans. Jag är i Pattaya området, sover i Jomtien eftersom det är lugnare där. Eftersom du är inne på denna tråd så kan du ringa så kan vi svinga en :drinks:   eller två.

Quote

Hej Lasse,

Du är troligtvis kanska ny på MPR...det är så att Gubben är nykter nu.

Men det går ju att svinga en bägare ändå..om det är t ex Coke!  ;)

http://www.maipenrai...dag-fyller-jag/

Lars60,

Det är helt OK, den som inte vet det har nog inte läst MPR ordentligt. Om någon skriver saker jag tycker är olämpligt så säger jag ifrån.

Ha det så bra, själv är det som sagt rena Bastun här nere.

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ok GUBBEN!!

Jag antecknar nummret och slår en signal när jag kommer till Thailand nästa gång.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...