Jump to content
IGNORERAD

Bra reseförsäkring.


thomas001

Recommended Posts

Jag ska ju till Kambodja nästa vecka. Eftersom mina försäkringar jag har här i Thailand inte täcker skador utanför Thailand så brukar jag teckna en sådan här vid varje resa.

650 Baht kostar denna för fem dagar. Helt ok!

 

AXA1.thumb.jpg.a97337dbce23b0adc929d21c26d0f240.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du AXA i Thailand som din vanliga försäkring också?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Herluf:

Vilken typ av AIA har du?

Har sjuk och olycksfallsförsäkring. Samt ett efterlevnadsskydd för frun. Har haft samma i alla år jag bott här.

Ska täcka det mesta. Får t.ex 2.000 Baht utbetalt varje dygn jag ligger på sjukhus.  Betalar för enskilt rum m.m m.m

Har aldrig nyttjat den.  Min plastdotter har forsäkring i samma bolag och hon har haft denugenfeber 2 ggr. och fått kanonvård på privatsjukhus.

Inget krångel Med AIA....tvärtom.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev thomas001:

Har sjuk och olycksfallsförsäkring. Samt ett efterlevnadsskydd för frun. Har haft samma i alla år jag bott här.

Ska täcka det mesta. Får t.ex 2.000 Baht utbetalt varje dygn jag ligger på sjukhus.  Betalar för enskilt rum m.m m.m

Har aldrig nyttjat den.  Min plastdotter har forsäkring i samma bolag och hon har haft denugenfeber 2 ggr. och fått kanonvård på privatsjukhus.

Inget krångel Med AIA....tvärtom.

 

 

Samma här, familjen har AIA....täckte begravingen för min frus broder, utan knussel..

Jag har ji MuengThai, men har funderat på att byta till AIA eller Bupa.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...