Jump to content
IGNORERAD

bank norwegian


kenke

Recommended Posts

Beställde ett kreditkort ifrån bank norwegian ( https://www.banknorwegian.se/Kreditkort/Info),   tyckte det verkade väldigt fördelaktigt,    jag har ett ica mastercard nu (250kr per år) ,men dess fördelar har ju börjat att flagna , ni som har bank norwegian kreditkort får gärna dela med er om fördelar/nackdelar/strul/kontakt etc  och fällor,  jag valde en blygsam kredit (10000)  hoppas det blir en saklig tråd och inte en massa trams /kenke

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar kanonbra, haft det ett par år, inget att klaga på.

Bara betala räkningarna så kommer du inte råka ut för något strul. ;)

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns även någon form av familje-konto som precis lanserats så man samlar cashpoints på ett och samma ställa, ska nog ordna det då både jag och frugan har kort därifrån.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Har också haft det några år. Betalar hela räkningen varje månad jag har aldrig använt krediten

Polarn och jag tog en långweekend i Munchen för poängen för ett tag sedan. Hittills inga problem

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Missade en faktura en gång, vilket gnäll det blev! Har avslutat skiten!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
29 minuter sedan, skrev audirs2:

Missade en faktura en gång, vilket gnäll det blev! Har avslutat skiten!

 

Vissa kort/bolag som är "avgiftsfria" har skyhöga förseningsavgifter tex Resursbank som håller i Bauhaus-kortet.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fungerat utmärkt i flera år för mig. Även sedan jag skrev ut mig. Jag kortet registrerat med E- faktura för att inte missa någon faktura.

















Skickat från min EVA-L19 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
7 timmar sedan, skrev audirs2:

Missade en faktura en gång, vilket gnäll det blev! Har avslutat skiten!

Att du missade att betala var säkert Norwegians fel ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Se bara upp med Norwegian kortet om ni betalar med e-faktura. Dom (liksom många andra kreditkort) sätter e-faktura summan på det minsta du måste betala. Men att betala denna summa innebär att Norwegian tjänar mest pengar då du åker på ränta.  Så ändra summan så blir det inte så hör ränta. 

 

hf

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev audirs2:

Missade en faktura en gång, vilket gnäll det blev! Har avslutat skiten!

Vill de ha betalt också skithögarna?

 

:waaaht::big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...