Jump to content
IGNORERAD

Thailändskor och AIDS


Farang

Recommended Posts

Tjabba members, bara haft en liten fundering om en sak.

Det är ju som så att man får höra om hur blablabla procent av barbrudarna i Thailand har alternativt HIV eller AIDS.

Och här på MPR får man höra om hur blablabla procent av alla thaibrudar i Sverige som kommer från barerna.

Ändå har jag aldrig sett thaitjejer i statestiken över HIV/AIDS-smittade här i Sverige.

Finns det några belägg för smittan bland barerna i Thailand?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt mpr's experter så lär alla thaitjejer i sverige i 99-72% (och om några år 50) komma från en bar. Nu kan jag inte % för antal HIV/AIDS men det är väl då bara att ta den siffran multiplicerat med 0.99-.72.

Anta att det är 10% smittade i barerna så lär ju 7-10% av alla thaitjejer i sverige vara HIV-poistiva.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest DrRambone

Quote

Enligt mpr's experter så lär alla thaitjejer i sverige i 99-72% (och om några år 50) komma från en bar. Nu kan jag inte % för antal HIV/AIDS men det är väl då bara att ta den siffran multiplicerat med 0.99-.72.

Anta att det är 10% smittade i barerna så lär ju 7-10% av alla thaitjejer i sverige vara HIV-poistiva.

Och dito 7-10% av deras män vara dito. Så frågan är: har du hiv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner att den frågan var riktad till mig personligen så känner mig svarad att svara.

I princip så tycker jag att "skit i det du" men nu vet jag att jag är 100% ren från alla såna sjukdomar, så har inte att dölja då.

Hur är det själv då drrambone? Nån skämmig sjukdom du vill dela med dig utav?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Det är bara att testa sig.Jag har testat mej och har för närvarande inga sjukdomar,Men en endaste sexkontakt kan spoliera alla försiktighetskontakter

Link to comment
Dela på andra sajter

Åter till frågan.

Quote

Anta att det är 10% smittade i barerna så lär ju 7-10% av alla thaitjejer i sverige vara HIV-poistiva.

Uträkningen ser ju vettig ut, men ändå syns inte thailändskorna i statestiken, gambianerna som BTT döpte dom till finns väl där?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det finns bara en person som kan svara på detta.. och det är BTT...

Glöm inte Joe, han har också grym koll  :whistle:

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag svarar du får inte AIDS bara för att du har SEX med en HIV persson du måste även vara motaglig för att utveckla HIV.

Det är samma sak med rökning vissa får det andra inte.

Nu går man ut med att det inte är farligt att röka de första månaderna vid graviditet det beror på att det är ännu sämmre med en Mamma som mår dåligt.

Psyket  Grabbar det är vad ni skall var rädd om.

Vad vor Afrika utan Afrikaner.

Vad är USA utan Indianer.

Phodee 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ifall Lasse träffar lilla Noi i baren och förälskar sig så är det väl ganska klokt att båda testar sig innan de inleder något på allvar.

Finns säkert fall  där tjejen kommit till Sverige och det sedan har upptäckts att hon är hiv positiv. Hur gubben ställer sig då är väl högst individuellt.

I våra länder med dagens medicin är ju hiv hanterbart.

Men det finns säkert ett mörkertal vad gäller thaitjejer och hiv i Sverige.

Märkligt vore det ju annars.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nåt du vill utveckla?

HIV, att bara en del är mottagliga, det visste jag inte?

Rökningen, här förstod jag nog inte alls?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ok jag svarar du får inte AIDS bara för att du har SEX med en HIV persson du måste även vara motaglig för att utveckla HIV.

Det är samma sak med rökning vissa får det andra inte.

Nu går man ut med att det inte är farligt att röka de första månaderna vid graviditet det beror på att det är ännu sämmre med en Mamma som mår dåligt.

Psyket  Grabbar det är vad ni skall var rädd om.

Vad vor Afrika utan Afrikaner.

Vad är USA utan Indianer.

Phodee

Det var riktigt djupt funderande; "Det är samma sak med rökning vissa får det andra inte", "Vad vor Afrika utan Afrikaner?". Nagot sadant skulle jag ocksa vilja roka  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bibben!

Alla får inte Hiv eller Aids det är ett allmänt problem över hela afrika man skyller på den som först innsjuknar.

Det finns de som rökt krökat och lever långt längre än den som aldrig gjort det.

Vet du att om du äter lever gott kommer du dö i någon av våra vanligaste sjukdomar de som inte lever gott kommer leva länge ibland undrar man om det ändå finns en Gud varför kan inte alla få leva hela sitt live gott.

Eller är det längden som har betydelse?

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bibben!

Alla får inte Hiv eller Aids det är ett allmänt problem över hela afrika man skyller på den som först innsjuknar.

Det finns de som rökt krökat och lever långt längre än den som aldrig gjort det.

Nja, nu var det väl "gökat" som var i fokus.

Jag kan inget om detta, mer än att en del blir smittade lätt, en del inte, varför vet jag inte??

Längd? Hmmm, låt kvínnorna svara på det, magroodm, fru KIM t.ex.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att 7-10% av thailändskorna som skulle vara HIV-positiva tror jag ej på.

Det är väl precis som här, vissa grupper som bär på smittan.

Till 90% så är det sprutnarkomaner.

Givetvis så finns det sprutnarkomaner bland barflickorna i Thailand, men jag tror knappast att de är intresserade av att flytta till Sverige.

De stannar nog helst vid sin bar, där de har sin dealer.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det är klart att det finns Aids . Vad man kan undra är när vi människor kräver sex utan kondom. Många av tjejerna vill ha kondom för att skydda sig själva eller oss. Det är min uppfattning.Men det absolut bästa är när man träffar någon man tycker om och testar sig först innnan man njuter till 100. Man lever bara en gång men dumhet är ingen hit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...