Jump to content
IGNORERAD

Thaiflaggor


lasseiudon

Recommended Posts

lasseiudon

Jag som många andra gillar att ha flaggor vid huset. Jag har en svensk och en thaiflagga. Den svenska billiga fasadflaggan brukar hålla ca ett år medans den thailändska flaggan är färdig för soptunnan efter kanske bara 3 månader. Är det någon som sett thailändska flaggor med lite högre kvalité än det som vanligen bjuds ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On ‎2017‎-‎07‎-‎01 at 09:37, skrev lasseiudon:

Jag som många andra gillar att ha flaggor vid huset. Jag har en svensk och en thaiflagga. Den svenska billiga fasadflaggan brukar hålla ca ett år medans den thailändska flaggan är färdig för soptunnan efter kanske bara 3 månader. Är det någon som sett thailändska flaggor med lite högre kvalité än det som vanligen bjuds ut?

 

Vet att Engelbrektsons Flaggfabrik har nationsflaggor i olika storlekar i lager.

 

:)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad står den gula och den blåa för som ofta sitter tillsammans med thaiflaggan?

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Naam jai:

Vad står den gula och den blåa för som ofta sitter tillsammans med thaiflaggan?

Gula för gummibollen och blå för drottningen. Deras personliga flaggor.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-07-01 at 14:37, skrev lasseiudon:

Jag som många andra gillar att ha flaggor vid huset. Jag har en svensk och en thaiflagga. Den svenska billiga fasadflaggan brukar hålla ca ett år medans den thailändska flaggan är färdig för soptunnan efter kanske bara 3 månader. Är det någon som sett thailändska flaggor med lite högre kvalité än det som vanligen bjuds ut?

 

Köp tyg och be någon att sy flaggor till dig, en engelsman som har en bar/pub här i obygden bad mig att fixa nordiska flaggor åt honom från Sverige men jag köpte tyg och bad en gardinfirma i obygden att sy flaggorna och det var inga problem.

 

Tyget kostade kostade 160 Baht till flaggorna men det finns nog dyrare till bättre kvalite, arbetet 800 Baht och storleken på flaggorna 75 x 45 centimeter.

 

IMG_1280.JPG.d2160638c06f807ca1b88b68ed372df6.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...