Jump to content
IGNORERAD

Äkta kärlek


thomas001

Recommended Posts

Kenneth4618

Själv så överraskade jag frugan igår med en resa till London nästa helg för jag hittade ingen durian ;)

 

För övrigt ska man nog ta BTT kärlekstips med en nypa salt för allt som går att finna på google är inte sant :look_down:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • thomas001

    7

  • Alarik

    5

  • Bibben

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2017-06-29 at 06:57, skrev broder tuk tuk:

Bästa sättet att hålla kärleken vid liv är väl att fortsätta berätta för frugan vilket fint hus som kommer att köpas i hembyn efter några år ihop eller den där restaurangen eller massagestället.

 

När frugan upptäcker att dom sakerna aldrig kommer att förverkligas spelar det nog ingen roll hur mycket durian som köps eller hur stor riskokaren är.

 

BTT

 

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Underbart då varar nog kärleken livet ut så vida du inte går i personlig konkurs:)))

 

BTT

 

Oftast är din cyniska kamp mot skrupelfria thaidamer roande att ta del av, speciellt där du som egenutnämnd talesman för världens alla bargubbar verbalt vevar mot alla orättvisor som alla stackars bargubbar får utstå. 

 

Som att den där nedrans barfinen som avkrävs för att de ska få ta med sig damen från baren med alla medel ska undvikas eller den bristande uppmärksamhet de lider av när damerna istället för att sitta i knä och gulla med bargubben hellre sitter innanför bardisken och skannar av dejtingsidorna på mobilen medan den stackars bargubben blängande sitter moloken för sig själv och i tankarna upprepande åberopar ett av det viktigaste tilläggen i bargubbarnas konstitution: Rätten att inte bjuda på ladydrinks.  

 

När sen de stackars bargubbarna av ren självbevarelsedrift tvingas krypa till korset och avstå sina mänskliga rättigheter, bjuder på den där nedrans drinken och surt slantar upp den där förbannade barfinen, så fortsätter orättvisorna även utanför baren när de ska ta sig till bargubbens hotell. De där fräcka bahtbus-chaufförerna har mage att kräva hela 10 baht per person och här börjar en intressekonflikt byggas upp i de stackars bargubbarnas tankar. Ska man verkligen behöva betala transport för de där skrupelfria damerna också, det blir ju hela 20 baht totalt och borde bryta mot ett flertal paragrafer i bargubbarnas heliga konstitution! 

 

Väl på rummet där de skrupelfria damerna fått möta guds gåvor till kvinnligheten mellan lakanen fått för sig att de stackars bargubbarna ska bjuda på nudelsoppa också så är det lätt att det slår slint. Först kräver de skrupelfria små liven en hel långsjal (vilket enligt bibeln bara ska vara 500 baht) trots att de fått upplevt ett sexuellt nirvana av sällan skådat slag och sen kräva de stackars bargubbarna på en nudelsoppa vid närmsta gatukök allt medan de har svartsjuka thaipojkvänner som lurkar bakom hörnet gör att de stackars bargubbarna får utstå en hel tsunami av orättvisor bara under en kväll. 

 

Om det är egenupplevda eller fabulerande orättvisor du så enträget bekämpar är egentligen ovidkommande, roande är det iallafall när du står på barrikaderna mot alla de orättvisor bargubbar tvingas utstå med. Dina upplevelser/skrönor utspelar sig dock mestadels i Pattaya och barmiljöer och att då på ditt sedvanliga generaliserande vis applicera dessa erfarenheter på personer du aldrig träffat eller miljöer du aldrig besökt blir bara plumpt.

 

Den här tråden handlar om en specifik person som dessutom figurerar på bild, nämligen Thomas fru. Att du i en tråd likt denna går in och rapar ditt mantra om skrupelfria thaidamer är inte bara smaklöst, det stinker likt den frukt som avhandlas i tråden. 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/28/2017 at 19:48, skrev Naam kaeng:

 

Det var snällt av dig! :-)  

 

Jo lukten......lika konsistensen är annorlunda, men hur är det med smaken? Råder nog lite olika uppfattningar. Inte så pjåkigt, eller...?

 

 

Det är som surströmming, luktar illa men smakar gott

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Knasen:

 

 

Oftast är din cyniska kamp mot skrupelfria thaidamer roande att ta del av, speciellt där du som egenutnämnd talesman för världens alla bargubbar verbalt vevar mot alla orättvisor som alla stackars bargubbar får utstå. 

 

Som att den där nedrans barfinen som avkrävs för att de ska få ta med sig damen från baren med alla medel ska undvikas eller den bristande uppmärksamhet de lider av när damerna istället för att sitta i knä och gulla med bargubben hellre sitter innanför bardisken och skannar av dejtingsidorna på mobilen medan den stackars bargubben blängande sitter moloken för sig själv och i tankarna upprepande åberopar ett av det viktigaste tilläggen i bargubbarnas konstitution: Rätten att inte bjuda på ladydrinks.  

 

När sen de stackars bargubbarna av ren självbevarelsedrift tvingas krypa till korset och avstå sina mänskliga rättigheter, bjuder på den där nedrans drinken och surt slantar upp den där förbannade barfinen, så fortsätter orättvisorna även utanför baren när de ska ta sig till bargubbens hotell. De där fräcka bahtbus-chaufförerna har mage att kräva hela 10 baht per person och här börjar en intressekonflikt byggas upp i de stackars bargubbarnas tankar. Ska man verkligen behöva betala transport för de där skrupelfria damerna också, det blir ju hela 20 baht totalt och borde bryta mot ett flertal paragrafer i bargubbarnas heliga konstitution! 

 

Väl på rummet där de skrupelfria damerna fått möta guds gåvor till kvinnligheten mellan lakanen fått för sig att de stackars bargubbarna ska bjuda på nudelsoppa också så är det lätt att det slår slint. Först kräver de skrupelfria små liven en hel långsjal (vilket enligt bibeln bara ska vara 500 baht) trots att de fått upplevt ett sexuellt nirvana av sällan skådat slag och sen kräva de stackars bargubbarna på en nudelsoppa vid närmsta gatukök allt medan de har svartsjuka thaipojkvänner som lurkar bakom hörnet gör att de stackars bargubbarna får utstå en hel tsunami av orättvisor bara under en kväll. 

 

Om det är egenupplevda eller fabulerande orättvisor du så enträget bekämpar är egentligen ovidkommande, roande är det iallafall när du står på barrikaderna mot alla de orättvisor bargubbar tvingas utstå med. Dina upplevelser/skrönor utspelar sig dock mestadels i Pattaya och barmiljöer och att då på ditt sedvanliga generaliserande vis applicera dessa erfarenheter på personer du aldrig träffat eller miljöer du aldrig besökt blir bara plumpt.

 

Den här tråden handlar om en specifik person som dessutom figurerar på bild, nämligen Thomas fru. Att du i en tråd likt denna går in och rapar ditt mantra om skrupelfria thaidamer är inte bara smaklöst, det stinker likt den frukt som avhandlas i tråden. 

 

 

 

Underbart skrivit! Personligen så bryr jag mej inte om vad en fågelholk som BTT skriver. Jag lever mitt liv i verkligheten.....och där trivs jag alldeles utmärkt.

Ändrades av thomas001
Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev thomas001:

För din information så kan jag medela att allt vi har är redan betalt. Däremot kan ju frugan göra en Flinstone och ställa mig utanför grinden till huset. Som tur har jag även betalt det enda jag får behålla....mina 100 Bahts-shorts då allt står skrivit på min kära hustru.

Kanske är dax nu...vi har ju varit ihop i 17 år. 

 

Jag kan skriva exakt samma text. Förutom att jag inte har shorts.

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Jag kan skriva exakt samma text. Förutom att jag inte har shorts.

Då lever du och jag fruktansvärd farligt....inte bara enl. BTT utan enl. en del här på MPR och många andra på olika sociala medier. Ett liv utan både hängslen och livrem.

 

Men va fan, jag tror både du och jag lever ett riktigt gott liv här i Thailand. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-06-30 at 10:07, skrev Knasen:

 

 

Oftast är din cyniska kamp mot skrupelfria thaidamer roande att ta del av, speciellt där du som egenutnämnd talesman för världens alla bargubbar verbalt vevar mot alla orättvisor som alla stackars bargubbar får utstå. 

 

Som att den där nedrans barfinen som avkrävs för att de ska få ta med sig damen från baren med alla medel ska undvikas eller den bristande uppmärksamhet de lider av när damerna istället för att sitta i knä och gulla med bargubben hellre sitter innanför bardisken och skannar av dejtingsidorna på mobilen medan den stackars bargubben blängande sitter moloken för sig själv och i tankarna upprepande åberopar ett av det viktigaste tilläggen i bargubbarnas konstitution: Rätten att inte bjuda på ladydrinks.  

 

När sen de stackars bargubbarna av ren självbevarelsedrift tvingas krypa till korset och avstå sina mänskliga rättigheter, bjuder på den där nedrans drinken och surt slantar upp den där förbannade barfinen, så fortsätter orättvisorna även utanför baren när de ska ta sig till bargubbens hotell. De där fräcka bahtbus-chaufförerna har mage att kräva hela 10 baht per person och här börjar en intressekonflikt byggas upp i de stackars bargubbarnas tankar. Ska man verkligen behöva betala transport för de där skrupelfria damerna också, det blir ju hela 20 baht totalt och borde bryta mot ett flertal paragrafer i bargubbarnas heliga konstitution! 

 

Väl på rummet där de skrupelfria damerna fått möta guds gåvor till kvinnligheten mellan lakanen fått för sig att de stackars bargubbarna ska bjuda på nudelsoppa också så är det lätt att det slår slint. Först kräver de skrupelfria små liven en hel långsjal (vilket enligt bibeln bara ska vara 500 baht) trots att de fått upplevt ett sexuellt nirvana av sällan skådat slag och sen kräva de stackars bargubbarna på en nudelsoppa vid närmsta gatukök allt medan de har svartsjuka thaipojkvänner som lurkar bakom hörnet gör att de stackars bargubbarna får utstå en hel tsunami av orättvisor bara under en kväll. 

 

Om det är egenupplevda eller fabulerande orättvisor du så enträget bekämpar är egentligen ovidkommande, roande är det iallafall när du står på barrikaderna mot alla de orättvisor bargubbar tvingas utstå med. Dina upplevelser/skrönor utspelar sig dock mestadels i Pattaya och barmiljöer och att då på ditt sedvanliga generaliserande vis applicera dessa erfarenheter på personer du aldrig träffat eller miljöer du aldrig besökt blir bara plumpt.

 

Den här tråden handlar om en specifik person som dessutom figurerar på bild, nämligen Thomas fru. Att du i en tråd likt denna går in och rapar ditt mantra om skrupelfria thaidamer är inte bara smaklöst, det stinker likt den frukt som avhandlas i tråden. 

 

 

 

 

Ja nu har jag ju egentligen alltid försvarat tjejerna i barerna mot just dom perverterade och nesliga gubbar dom dagligen tvingas att umgås med.

 

Att du ofta missförstår det jag skriver är inget nytt.

 

Men jag kan garantera dig att det finns få bargubbar i världen som behandlat bartjejerna bättre än vad jag gjort och det är just en av anledningarna till att bartjerna slogs oom att få gå med mig longtime under mina glansdagar på 90 talet.

 

Ryktet om mig som a very very good man spreds långt ändå från Naklua in i arabkvarteren i south Pattaya.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

39 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ja nu har jag ju egentligen alltid försvarat tjejerna i barerna mot just dom perverterade och nesliga gubbar dom dagligen tvingas att umgås med.

 

Att du ofta missförstår det jag skriver är inget nytt.

 

Men jag kan garantera dig att det finns få bargubbar i världen som behandlat bartjejerna bättre än vad jag gjort och det är just en av anledningarna till att bartjerna slogs oom att få gå med mig longtime under mina glansdagar på 90 talet.

 

Ryktet om mig som a very very good man spreds långt ändå från Naklua in i arabkvarteren i south Pattaya.

 

BTT

 

Alla desillusionerade bargubbar tror att just dom uppträder bättre mot barflickorna än gemene bargubbe. Fatta, du är antagligen varken bättre eller sämre än Jool från Holland, Brynolf från Norge eller Callum från Skottland etc etc.

Typiskt rookie-tänkande :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Alla desillusionerade bargubbar tror att just dom uppträder bättre mot barflickorna än gemene bargubbe. Fatta, du är antagligen varken bättre eller sämre än Jool från Holland, Brynolf från Norge eller Callum från Skottland etc etc.

Typiskt rookie-tänkande :-)

 

/ SatanG

 

Jag tom gav en tjej mitt pass i pant efter en shorttime när jag glömt hämta ut pengar.

 

Hur många gubbar hade gjort det?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tom gav en tjej mitt pass i pant efter en shorttime när jag glömt hämta ut pengar.

 

Hur många gubbar hade gjort det?

 

BTT

Snarare visar det ju hur lite tjejen litar på att du skulle betala för dig!

Det är nog betydligt fler gubbar som bjudit tjejerna på mat efter att utfört sitt jobb.

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag tom gav en tjej mitt pass i pant efter en shorttime när jag glömt hämta ut pengar.

 

Hur många gubbar hade gjort det?

 

BTT

 

Är man uppskattad, välkänd eller pålitlig behövs det ingen pant vid dylika tillfällen.

Det visar väl mest att du är korkad.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ja nu har jag ju egentligen alltid försvarat tjejerna i barerna mot just dom perverterade och nesliga gubbar dom dagligen tvingas att umgås med.

 

Att du ofta missförstår det jag skriver är inget nytt.

 

Men jag kan garantera dig att det finns få bargubbar i världen som behandlat bartjejerna bättre än vad jag gjort och det är just en av anledningarna till att bartjerna slogs oom att få gå med mig longtime under mina glansdagar på 90 talet.

 

Ryktet om mig som a very very good man spreds långt ändå från Naklua in i arabkvarteren i south Pattaya.

 

BTT

 

Kan tänka mig att ryktet om en farang som sitter utanför damernas i barområderna och raggar på nödiga tjejer för att undgå barfine spreds runt hela Pattaya som en löpeld. Kanske även om den där nojiga farangen som tvingade i "lilla Noi" sömntabletter för att få sova över också fick en viss spridning.. 

 

Men visst, dra dina skrönor fulla av fantasi-hybris, alltid roar det någon :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

...

Men jag kan garantera dig att det finns få bargubbar i världen som behandlat bartjejerna bättre än vad jag gjort och det är just en av anledningarna till att bartjerna slogs oom att få gå med mig longtime under mina glansdagar på 90 talet.

 

Ryktet om mig som a very very good man spreds långt ändå från Naklua in i arabkvarteren i south Pattaya.

 

BTT


Tack för att du fick mig att dra på smilbanden :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-07-02 at 06:08, skrev broder tuk tuk:

Ryktet om mig som a very very good man spreds långt ändå från Naklua in i arabkvarteren i south Pattaya.

 

BTT

 

Menar du att araberna ville gå long time med dig? 

Ändrades av Wanchai
Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
14 timmar sedan, skrev Wanchai:

 

Menar du att araberna ville gå long time med dig? 

Bögkvarteren ligger där nere bakom TukCom i south Pattaya där Araberna håller till :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2017-07-02 at 07:38, skrev SatanG:

 

Är man uppskattad, välkänd eller pålitlig behövs det ingen pant vid dylika tillfällen.

Det visar väl mest att du är korkad.

 

/ SatanG

 

Korkat var det nog inte. Tjejen var schysst. Sånt upptäcker en gammal barveteran snabbt.

 

Jag hade inte gett mitt pass till en halvfull tjej i kort kort och långa stövlar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Korkat var det nog inte. Tjejen var schysst. Sånt upptäcker en gammal barveteran snabbt.

 

Jag hade inte gett mitt pass till en halvfull tjej i kort kort och långa stövlar.

 

BTT

 

Blir verkligen imponerad av din förmåga BTT.

Vill du berätta mer om din eminenta förmåga att skilja oschyssta tjejer från schyssta.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Sånt upptäcker en gammal barveteran snabbt.

Vem menar du då ?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Alarik:

 

Blir verkligen imponerad av din förmåga BTT.

Vill du berätta mer om din eminenta förmåga att skilja oschyssta tjejer från schyssta.

 

Ja du under dom åren jag var som mest aktiv i barerna så var det i alla fall så att tjejerna i kort kort eller gamla trasiga jeansbyxor som dansade runt stången i baren och var halv eller helt drogade, dom gick snabbt bort.

 

Jag inriktade mig på dom blyga tjejerna som inte kunde nån engelska och nyss kommit till baren från hembyn.

 

Dom tjejerna kunde man oftast lite på.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Korkat var det nog inte. Tjejen var schysst. Sånt upptäcker en gammal barveteran snabbt.

 

Jag hade inte gett mitt pass till en halvfull tjej i kort kort och långa stövlar.

 

BTT

 

Så du tycker inte det är korkat att ge bort passet till okända som pant för en shortis?

 

Tjejen kan ju iaf knappast sett dig som särskilt sjysst om hon kräver ditt pass i pant för detta. Krävde hon inte detta men du gav det ändå så har jag svårt att se det på annat sätt än att det var korkat. Men möjligen har jag fel, kanske detta var ett av dina bättre sätt du använder dig av för att lösa problem.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ja du under dom åren jag var som mest aktiv i barerna så var det i alla fall så att tjejerna i kort kort eller gamla trasiga jeansbyxor som dansade runt stången i baren och var halv eller helt drogade, dom gick snabbt bort.

 

Jag inriktade mig på dom blyga tjejerna som inte kunde nån engelska och nyss kommit till baren från hembyn.

 

Dom tjejerna kunde man oftast lite på.

 

BTT

Tack för ditt svar BTT.

 

Men dessa blyga bartjejer var alltså ändå inte sämre bättre blygare än att de slogs om att få gå med dig longtime?

Ändrades av Alarik

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Så du tycker inte det är korkat att ge bort passet till okända som pant för en shortis?

 

Tjejen kan ju iaf knappast sett dig som särskilt sjysst om hon kräver ditt pass i pant för detta. Krävde hon inte detta men du gav det ändå så har jag svårt att se det på annat sätt än att det var korkat. Men möjligen har jag fel, kanske detta var ett av dina bättre sätt du använder dig av för att lösa problem.

 

/ SatanG

 

Vad jag minns så var det mest för att jag inte hade några 500 baht på mig efter shorttimen och skämdes lite grann för detta så jag fick komma med en bra ursäkt och sen lämnade jag mitt pass till henne.

 

När jag sen kom tillbaka till baren på kvällen räckte jag över 500 hundra till henne och fick tillbaka mitt pass.

 

En äkta Pattaya skitstövel hade sparkat ut henne från rummet utan att betala.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

En äkta Pattaya skitstövel hade sparkat ut henne från rummet utan att betala.

BTT

 

Är detta ett vanligt förfaringssätt?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Vad jag minns så var det mest för att jag inte hade några 500 baht på mig efter shorttimen och skämdes lite grann för detta så jag fick komma med en bra ursäkt och sen lämnade jag mitt pass till henne.

 

När jag sen kom tillbaka till baren på kvällen räckte jag över 500 hundra till henne och fick tillbaka mitt pass.

 

En äkta Pattaya skitstövel hade sparkat ut henne från rummet utan att betala.

 

BTT

 

En erfaren Pattayaräv går inte runt utan pengar.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
40 minuter sedan, skrev Broskan:

 

En erfaren Pattayaräv går inte runt utan pengar.

 

//Broskan

Touché :D

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...