Jump to content
IGNORERAD

Thai PM rejects calls for his resignation


Joints

Recommended Posts

http://www.independe...on-1655669.html

Today's protest mixed fiery speeches with a carnival-like atmosphere. The demonstrators sang and danced on the streets during breaks from political speeches. Free food and beverages were provided.

Det där låter bekant. Undrar om vem som helst kan få sig en matbit?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är bara propaganda spridd av Bangkoknomenklaturan, alla demonstranter är där av egen fri vilja och inte för att de får betalt i cash eller andra förmåner. Det har jag hört i byn...

Jag ska ta med min vackra röda HIF tröja ner så att jag kan få mig en gratis munsbit, skulle sen de gula börja demonstrera så tar jag på mig min landslagströja och får mer mat. Hos de röda somtam och hos de gula oxfilé och iransk kaviar!

Får se vad som sker efter helgen, Dr T´s tålamod börjar nog tryta snart och då kan det hela utvecklas åt ett håll som Thailand inte alls är betjänt av just nu.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...