Jump to content
IGNORERAD

conor mcgregor vs Floyd Mayweather


Bananen

Recommended Posts

Sedärja, då vart det klar att det blir en match efter mycket hetsande, conor mcgregor är klart grym men det skall nog mycket till om han skall lyckas ta Floyd Mayweathe (i boxning)r som har vunnit 49 matcher och aldrig förlorat (i boxning), risken är väl kanske inte så stor, men jag hoppas att conor mcgregor tar hem segern i augusti, vilket liv det blir om så sker....

 

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Max 3 ronder sen är det slut till Mayweathers fördel, Mcgregor är väl ingen boxare.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det boxningsmatch så är det bara löjligt.

Kommer ihåg när Muhammed Ali blev utmanad av en japansk kampsportare.

Oavgjort och uppgjort löjligt.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Galten:

Är det boxningsmatch så är det bara löjligt.

Kommer ihåg när Muhammed Ali blev utmanad av en japansk kampsportare.

Oavgjort och uppgjort löjligt.

 

Ja visst är det, en teknisk boxare mot en slagskämpe.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On 2017-06-17 at 04:38, skrev stefan5300:

 

Ja visst är det, en teknisk boxare mot en slagskämpe.

Du är ganska dåligt insatt förstår jag :big_smile:

 

men visst, vore väl kanske en sensation om connor vinner mot en som har 49-0 i rekord...

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev amatören:

Film säger mer än ord :beee:

 

 

 

Nja, inför denna match så ska man nog inte vara så säker på det..

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
On 2017-06-17 at 09:03, skrev Galten:

Är det boxningsmatch så är det bara löjligt.

Kommer ihåg när Muhammed Ali blev utmanad av en japansk kampsportare.

Oavgjort och uppgjort löjligt.

 

Det är väl risk att det blir så även i denna match.

The show must go on.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
14 timmar sedan, skrev Bananen:

Du är ganska dåligt insatt förstår jag :big_smile:

 

men visst, vore väl kanske en sensation om connor vinner mot en som har 49-0 i rekord...

 

 

 

Det får väl tiden utvisa:big_smile:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Ja du också, om man skall tro på Maulers ord, han borde väl ha lite bättre koll än t.ex dig ;-)

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/1aLyW/gustafsson-om-mayweathermcgregor-ar-skrattretande

 

Nja, har aldrig påstått att Connor tar hem det här lätt, han har dock en liten (mycket liten) chans i de första ronderna om han står pall.

 

Det jag reagerade på i stefans inlägg var att han tycker connor är nån slags slagskämpe, men han har ju tidigare visat sin avsky angående mma så det är väl förståeligt..

 

 

 

Sedärja, då vart det klar att det blir en match efter mycket hetsande, conor mcgregor är klart grym men det skall nog mycket till om han skall lyckas ta Floyd Mayweathe (i boxning)r som har vunnit 49 matcher och aldrig förlorat (i boxning), risken är väl kanske inte så stor, men jag hoppas att conor mcgregor tar hem segern i augusti, vilket liv det blir om så sker....

 

"vore väl kanske en sensation om connor vinner mot en som har 49-0 i rekord..."

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
12 timmar sedan, skrev Bananen:

Nja, har aldrig påstått att Connor tar hem det här lätt, han har dock en liten (mycket liten) chans i de första ronderna om han står pall.

 

Det jag reagerade på i stefans inlägg var att han tycker connor är nån slags slagskämpe, men han har ju tidigare visat sin avsky angående mma så det är väl förståeligt..

 

 

 

Sedärja, då vart det klar att det blir en match efter mycket hetsande, conor mcgregor är klart grym men det skall nog mycket till om han skall lyckas ta Floyd Mayweathe (i boxning)r som har vunnit 49 matcher och aldrig förlorat (i boxning), risken är väl kanske inte så stor, men jag hoppas att conor mcgregor tar hem segern i augusti, vilket liv det blir om så sker....

 

"vore väl kanske en sensation om connor vinner mot en som har 49-0 i rekord..."

 

Nu tog du väl i så att du höll på att skita i byxorna;), har väl inte visat någon avsky mot slagsmålen men är inte heller någon större beundrare av dem.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha

Vilken tönt han är Conor McGregor

Kolla kostymen han bar på presskonferensen

Mayweather-McGregor-Fuck-You-Suit.jpg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha ha
Vilken tönt han är Conor McGregor
Kolla kostymen han bar på presskonferensen
Mayweather-McGregor-Fuck-You-Suit.jpg
 


Schyssta kritstreck

ส่งจากโทรศัพท์มือถือ Note 4

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...