Jump to content
IGNORERAD

Double Trouble på Bohusläns Hawaii 8 Juli


PeterDahlin

Recommended Posts

7 minuter sedan, skrev Ban phutsa:

Var och en får ju självklart tycka vad dom vill, men kom igen en hundring, står man och faller med det är det bara att hålla sig hemma.

Får mig att tänka på när man är ett gäng på krogen å går bordet runt, då finns det alltid dom som skall på toa när det blir deras tur:crazy:

Ser ingen mening i att gå bordet runt.

Bjuder man så bjuder man.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • PeterDahlin

    23

  • Stoneys

    17

  • Kötthandlarn

    16

  • Tommy

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 minuter sedan, skrev Stoneys:

Ser ingen mening i att gå bordet runt.

Bjuder man så bjuder man.

Ge dig nu, du är inte ens inbjuden med dom tongångarna.

Det är såna som dig som förstör den här sidan, och ingen vill skriva nåt annat än tjafs

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
12 minuter sedan, skrev Stoneys:

 

Förlåt jag undrade bara.spamma sönder får man inte fråga nått eller svara på citat? 

Känsligt det här med pengar tydligen.

Bjuda in en massa okända personer gör jag nog inte, lägger dom på min umgängeskrets. 

 

 

Det är ju det som är skillnaden 3-4 personer eller 100 tals

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev husse:

Ge dig nu, du är inte ens inbjuden med dom tongångarna.

Det är såna som dig som förstör den här sidan, och ingen vill skriva nåt annat än tjafs

 

Ställde en fråga som tydligen ryggdunkar klubben inte gillar, då kommer hela drevet.

Tongångar? Har väl inte varit otrevlig här på sidan? Tror det är fler som har otrevliga tongångar här.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stoneys:

 

Ställde en fråga som tydligen ryggdunkar klubben inte gillar, då kommer hela drevet.

Tongångar? Har väl inte varit otrevlig här på sidan? Tror det är fler som har otrevliga tongångar här.

????????😧

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Stoneys:

Ha nu en trevlig tillställning och hoppas på gött väder.

 

Samt gött sällskap 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-06-16 at 18:59, skrev PeterDahlin:

Den 8 Juli kommer jag ha fest hemma på Orust. Double Trouble kommer hit och spelar. Mat o dryck tar man med själv.

Det kommer kosta 100 kr och allt överskott går till barnhemmet i Udon.

Alla är givetvis välkomna men det är tyvärr svårt med sovplatser såvida ni inte tar med tält eller bokar boende i närheten.

Här står ju tydligt hur upplägget är.

Stort karma till PD för den goda saken, och att han tänker på barnhemmet i Udon.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Stoneys:

 

Ställde en fråga som tydligen ryggdunkar klubben inte gillar, då kommer hela drevet.

Tongångar? Har väl inte varit otrevlig här på sidan? Tror det är fler som har otrevliga tongångar här.

Jag bjuder in dej till PDs fest, inkl inträde, varmkorv och så många KUNG du orkar dricka!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev Stoneys:

 

Förlåt jag undrade bara.spamma sönder får man inte fråga nått eller svara på citat? 

Känsligt det här med pengar tydligen.

Bjuda in en massa okända personer gör jag nog inte, lägger dom på min umgängeskrets. 

Ryggdunkar, vad JAG menar med det är skriver man nåt som inte faller mässan i smaken får man ofta en massa gliringar från samma grupp personer.

Tack för att du håller en civiliserad ton när du kallar folk dumskalle.

 

 

 

Well, det var inte jag som började gnället, så skyll dig själv......

Civiliserad ton diskuteras med civiliserade människor.......

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Well, det var inte jag som började gnället, så skyll dig själv......

Civiliserad ton diskuteras med civiliserade människor.......

 

Trevlig med sådan tongång.

Så om man gnäller får man använda vilken tongång som hälst.

Det var inte jag som började är det Kalle och Nisse som kivar i sandlådan?

Gnäll? ställde fortfarande bara en fråga och vissa går i gång som om det vore krig.

Ha det så kul och samla in bra med det till barnhemmet. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag bjuder in dej till PDs fest, inkl inträde, varmkorv och så många KUNG du orkar dricka!

 

MVH Tommy

Tack så mycket men lite långt att ta sig. Men jag bjuder på en bira om vi möts i Thailand eller nån annanstans. 

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
4 minuter sedan, skrev Stoneys:

Tack så mycket men lite långt att ta sig. Men jag bjuder på en bira om vi möts i Thailand eller nån annanstans. 

 

Nu när allting nästan blev gratis så vill du ha en jet som hämtar upp dig också för att resan ska bli tillfredställande kort :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

Nu när allting nästan blev gratis så vill du ha en jet som hämtar upp dig också för att resan ska bli tillfredställande kort :-) 

Blir resan kortare om nån hämtar mig?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin
18 timmar sedan, skrev Stoneys:

Tack så mycket men lite långt att ta sig. Men jag bjuder på en bira om vi möts i Thailand eller nån annanstans. 

 

 

Jag har förstått att du inte gillar mitt upplägg på festen och att du inte tänker komma.

 

Jag ber dig snällt att inte kommentera mer i denna tråden eftersom det blir så tråkig ton här.

 

Mvh Peter Dahlin

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev PeterDahlin:

 

Jag har förstått att du inte gillar mitt upplägg på festen och att du inte tänker komma.

 

Jag ber dig snällt att inte kommentera mer i denna tråden eftersom det blir så tråkig ton här.

 

Mvh Peter Dahlin

 

Som jag skrev tidigare ni får ha det gött och hoppas på gött väder.

Sen svarar jag bara på dom som fortsätter citera mig.

Over and slut.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart lite nyfiken på bandet. Jag misstänker att det kanske inte är Stevie Ray Vaughan gamla kompband som står på scenen. Är det något coverband med samma namn?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang
43 minuter sedan, skrev Mankan:

Vart lite nyfiken på bandet. Jag misstänker att det kanske inte är Stevie Ray Vaughan gamla kompband som står på scenen. Är det något coverband med samma namn?

Kent Ploog sjunger. Sedan är det väl lite blandad kompott.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

PeterDahlin
18 timmar sedan, skrev Mankan:

Vart lite nyfiken på bandet. Jag misstänker att det kanske inte är Stevie Ray Vaughan gamla kompband som står på scenen. Är det något coverband med samma namn?

Det är Kent Ploog och en till som spelar o sjunger. En trubadurduo som spelar det man vill höra i den mån dom kan o vill :D

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskade PD.

 

Det skär som knivar i hjärtat av längtan att närvara, men tyvärr undertecknad har ställt till det så att arbete (fy fan) måste prioriteras.

Men vilket underbart initiativ, synd dock att div. obskyra element inte kan hålla käften stängd.

 

Hoppas ni får det så jäkla underbart som jag tror att ni kommer att få, ser gärna fram mot ett samtal när det är som värst...

 

//Odin.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixade Pass till ungarna idag, De har gällande Thai-pass men deras svenska hade gått ut, passade på att förnya mitt eget och Farsans också.

 

Nu gäller det bara att skaffa biljetter åt resten av familjen med avresa senast förmiddan den 8:e Juli!

Jag tror jag dyker upp!

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Kent Ploog sjunger. Sedan är det väl lite blandad kompott.

Bär Kompott ?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎06‎-‎18 at 22:17, skrev Stoneys:

Tack så mycket men lite långt att ta sig. Men jag bjuder på en bira om vi möts i Thailand eller nån annanstans. 

 

Nästan så att jag blir sugen på att åka med familjen till Thailand!

Men någon måste ju stanna hemma och ta hand om Restaurangen...

Eller så känner kanske denna "Någon" att det skulle vara extremt jävla skitskönt att vara gräsänkling några veckor?

 

Vad vet jag?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 6/18/2017 at 15:56, skrev Stoneys:

 

Har fått många inBJUDNINGAR jag med, men då bjuder dom på allt.

Men vissa har kanske inte råd att bjuda på nått.

 

 

 

Finns ju olika typer av evenemang?  Beror på många olika omständigheter omkring evenmanget vad summan nu blir.

För det är aldrig gratis. Ibland delar gästerna på det, ibland bjuder värden....Är det så konstigt?

 

Du menar alltså att ALLA partyn du får inbjudningar till är helt gratis för dej?

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta evenemang kan man nog sortera under vad man på min tid kallade knytkalas, rätta med gärna om jag har fel.

 

Chan2014

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...