Jump to content
IGNORERAD

Stopp på Suvarnabhumi


Vaxet

Recommended Posts

Startade igår en tråd om att jag var lite orolig för en ny ockupation av Suvarnabhumi.

Detta då mina barn samt Fru Vax skall flyga till svedala ikväll. Ingen ockupation, MEN

Hela datasystemet har rasat ihop så ingen har kunnat checka in sedan 17 00 lokal tid.

Ingen information om vad som händer det enda som sägs i högtalarna är ett upprepat "ursäkta".

Ibland är Thailand mer än amazing! Inte speciellt kul dock när man själv drabbas,.

Kan det vara så jäv.att de röde har matat in bakterier i datasystemet och därmed stoppar flygtrafiken utan att behöva ockupera.

Tillsvidare tänker i alla fall jag misstänka Thaksin för detta stopp i datoriet. ;)

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Vaxet,

det är ju sånt som alla vet, inte ska du behöva belägga att de röda planerat viruset i datorsystemet. Det har jag hört på ASTV så då måste det vara sant...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vaxet,

det är ju sånt som alla vet, inte ska du behöva belägga att de röda planerat viruset i datorsystemet. Det har jag hört på ASTV så då måste det vara sant...

Du har så rätt så...

Nu hade ju jag i och försig hoppats på att du Mai Chai skulle kasta dig in i en taxi och sedemera kunna rapportera direkt från flyplatsen, vad sägs om det.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch, jag var ju där sist det var stökigt så nu nöjer jag mig med att lyssna på byskvallret här i Sverige istället. Det är liksom här sanningen kommer fram...

Fast de måste nog se till att ha fått igång sina datorer till den 7 april då jag styr kosan mot Thailand ombord på TG 961 från Arlanda!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Vaxet!

Fru Jive talade med fru Vax för några minuter sedan.

Datasystemen ligger fortfarande nere och incheckningen sker manuellt.

Blir troligtvis förseningar, men hon hade gott hopp att flyget skulle lyfta så småningom.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Vaxet!

Fru Jive talade med fru Vax för några minuter sedan.

Datasystemen ligger fortfarande nere och incheckningen sker manuellt.

Blir troligtvis förseningar, men hon hade gott hopp att flyget skulle lyfta så småningom.

Tack för den vännen, mycket tacksam!

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle man möjligen kunna be vaxet om fortlöpande framtida info, om när familjen planerar resa till det av regn och rusk så ofta hemsökta landet, här uppe i norr. Känns liksom som att man bör undvika att boka samma dag, skämt åsido, hoppas det löser sig, kan vara ganska jobbigt att stå med småbarn på en flygplats och vänta på besked, som aldrig tycks komma.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

TG960 ankommer 07:30

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...