Jump to content
IGNORERAD

Åldersgränser


broder tuk tuk

Recommended Posts

12 minuter sedan, skrev evert 1:

Thaitjejen bör INTE vara mer än 5 - 6 år yngre än mannen.

Frugan är 8 år yngre än vad jag är men fysiskt är hon minst 15 år yngre än vad jag är = betydligt mer aktiv och drivande - Ok vi är nu båda över 60 och vi män "kanske" åldras fortare:D.

Tänker och tycker att min Thaifru är mellan 20 - 80 i hennes tankar, frågvis men kan ändå som en 80 åring

förstår ni

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    11

  • Tommy

    6

  • Soengsang

    5

  • conservator

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

conservator
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Bara ert hitte på om dunken, I en familj är man tillsammans men inte dom behov du skriver om.

Man tar hand om varandra och helt klart olika individer men har man valt att vara tillsmmans

och desutom har tre barn så är väl ditt behov, ta hand om barnen. Hur många mån är du där

åker hon också bort nägra mån för att ha Egen tid Huva. Stackars barn. År det far eller

morföräldrarana som tar hand om barnen, du är ju inte där och hon ska ha egentid. I Pattaya ??

Nja,  inte för att vara elak men lite har du allt haft med dunkerispekulationerna att göra :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev berlitz:

Ännu ett stolpskotts pris?

Förklara eller gå på sängen

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Bara ert hitte på om dunken, I en familj är man tillsammans men inte dom behov du skriver om.

Man tar hand om varandra och helt klart olika individer men har man valt att vara tillsmmans

och desutom har tre barn så är väl ditt behov, ta hand om barnen. Hur många mån är du där

åker hon också bort nägra mån för att ha Egen tid Huva. Stackars barn. År det far eller

morföräldrarana som tar hand om barnen, du är ju inte där och hon ska ha egentid. I Pattaya ??

 

Där steg du över gränsen ditt jävla stolpskott!

 

Hoppas någon slår in pannbenet på dig en dag!

 

(du bevisar återigen att du är totalt bombad och att det inte går att föra en diskussion med dig)

5935a548e2e14_Skarmavbild2017-06-05kl_21_38_25.png.943c8c37e28c9fa88a2e57540a781285.png

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev conservator:

Nja,  inte för att vara elak men lite har du allt haft med dunkerispekulationerna att göra :-)

Vet inte riktigt vad det ordet menar men skulle tro, fylla. Vist har jag det som alla här på forumet

eller hur. Inte alltid när ni påstår men det bryr jag mej inte om

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
1 minut sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt vad det ordet menar men skulle tro, fylla. Vist har jag det som alla här på forumet

eller hur. Inte alltid när ni påstår men det bryr jag mej inte om

Ordet var något nykomponerat men det blir nog ett ord i alla fall, kul att du är så artig så att du kallar mig för NI + på det!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Där steg du över gränsen ditt jävla stolpskott!

 

Hoppas någon slår in pannbenet på dig en dag!

 

(du bevisar återigen att du är totalt bombad och att det inte går att föra en diskussion med dig)

Har jag rätt eller har jag fel är det mor eller farföräldrarna som tar hand om barnen om du och hon ska ha egen tid

Vilken gräns din eller min, Du vill inte föra en disussion om det inte går din väg

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev conservator:

Ordet var något nykomponerat men det blir nog ett ord i alla fall, kul att du är så artig så att du kallar mig för NI + på det!

Ni om du förstår är inte bara du, ni, menar många

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Ni om du förstår är inte bara du, ni, menar många

Jag som tolkade det som du var riktigt artig mot en sörlänning delux, mycket längre söderut kommer du inte  :-)

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev conservator:

Jag som tolkade det som du var riktigt artig mot en sörlänning delux, mycket längre söderut kommer du inte  :-)

Tror att jag kan vara artig mot dej, tiil och med niga:smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Precis nyss, skrev Boa52:

Tror att jag kan vara artig mot dej, tiil och med niga:smile:

Helst inte niga tack :-) (ser bilden framför mig )

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev conservator:

Helst inte niga tack :-) (ser bilden framför mig )

Fan jag är snygg, en kropp som en en en vete fan. Säger min fru i allafall

men hon är ju partisk i tanken. Nu är det dags att gå på sängen om ingen har nåt

dumt att skriva, såv gått på dej

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle gärna ha en yppig tjuga men kroppen orkar inte med så mycket längre.

Sedan har kärringen min åsikter om att jag tittar på andra fruntimmer.

Hon är bara 15 år yngre och hanterbar.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Galten:

Skulle gärna ha en yppig tjuga men kroppen orkar inte med så mycket längre.

Sedan har kärringen min åsikter om att jag tittar på andra fruntimmer.

Hon är bara 15 år yngre och hanterbar.

Stackars ?!?555

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan o Jag har promenerat i 17 år en bra tid tillsammans våran ålders skillnad är 5 år Vissa av Er verkar inte respektera Din Vän tycker att nedslående kommets tex Kärring osv om sin Livskamrat är skit Väx Upp  !!!!

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev svampen:

Frugan o Jag har promenerat i 17 år en bra tid tillsammans våran ålders skillnad är 5 år Vissa av Er verkar inte respektera Din Vän tycker att nedslående kommets tex Kärring osv om sin Livskamrat är skit Väx Upp  !!!!

 

 

Både tanten min och jag har säkerligen både den ena och andra bristen... men 19 år nu... så det måste ju betyda nått

 

DSC04515.thumb.JPG.79e97f273a2bbc33f8c280fce6066568.JPG

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
15 minuter sedan, skrev svampen:

Frugan o Jag har promenerat i 17 år en bra tid tillsammans våran ålders skillnad är 5 år Vissa av Er verkar inte respektera Din Vän tycker att nedslående kommets tex Kärring osv om sin Livskamrat är skit Väx Upp  !!!!

Jag brukar kalla min kär ing ;)

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Jag brukar kalla min kär ing ;)

Ok

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2017-06-04 at 06:46, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

 

Ajdå, har det tagit slut med Irene/Berit?

 

För egen del så hoppar jag nog epitetet fru, men om ny sambo skulle fixas så är åldern mindre viktigt, mera hur personen är och om det skulle bli någon från Thailand igen är jag mycket tveksam till pga alla problemen med språk, jobb och körkort.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
2 timmar sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt vad det ordet menar men skulle tro, fylla. Vist har jag det som alla här på forumet

eller hur. Inte alltid när ni påstår men det bryr jag mej inte om

 

Jag kan garantera att långt ifrån alla på detta forum tar sej en fylla, jag är en av dessa.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
6 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vad du skrev var faktiskt roligt, "sen lagade HON mat" :)

 

Vad vi gör tillsammans, ja du en hint kan du få, vi har 3 barn tillsammans så inte är det någon brist på sysselsättning, men frugan har också två jobb och det tar sin lilla tid.

Inte blir det mycket tid för att gemensamt leka med moppar och gulla med vedträn. 

 

Sen vet jag inte om du har hört talas om egentid, jag anser att det är rätt viktigt i ett förhållande, jag vill gärna resa lite själv ibland, och hon åker gärna på suporterresor på fotboll.

 

555555555555555555555555555555555555553d-confused-smiley-emoticon-14427856.jpg.ae8419e746c6fafe38f9349e1ac17447.jpgemoticonblog.jpeg.e8e48357162e77fdd83a3bf6ca5ba786.jpeg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kärringen, nej menar tanten äsch gumman?

Nej vi säger Sambon så är kärringa på tråden nöjda;)

Har varit ihop så länge att våran dotter på 13 år är längre än mamman:smile:

Snart far vi väg.

lite ögongodis med lite kärringa.

Inget för Fi.

 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Min erfarenhet av västerländska kvinnor är att dom söker killar som är i ungefär samma ålder som dom själva är.

 

Vissa undantag finns om den betydligt äldre killen har gott om pengar då kan vissa tjejer offra sig för en äldre man men dom flesta tjejer mellan 20 och 40 tittar inte ens på mycket äldre män.

 

Däremot kvinnor som kommit över 45 börjar istället titta efter yngre lammkött, gärna 10-15 år yngre killar men det handlar ju enbart om att dom vill ha en virilare hingst i sängen.

 

Gubbar över 50 gör sig ofta inte besvär hos svenska damer över 50. Då är dom gubbaktiga och dåliga i sängen.

 

Det sorgliga är att dessa svenska damer på 50+ ofta kritiserar bargubbarna som har 25 åriga thaitjejer när dom själva springer efter 30 åriga killar.

 

Kallas visst för dubbelmoral.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Boa52:

Bara ert hitte på om dunken, I en familj är man tillsammans men inte dom behov du skriver om.

Man tar hand om varandra och helt klart olika individer men har man valt att vara tillsmmans

och desutom har tre barn så är väl ditt behov, ta hand om barnen. Hur många mån är du där

åker hon också bort nägra mån för att ha Egen tid Huva. Stackars barn. År det far eller

morföräldrarana som tar hand om barnen, du är ju inte där och hon ska ha egentid. I Pattaya ??

Nu har du sjunkit riktigt jävla lågt även för din nivå.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Min erfarenhet av västerländska kvinnor är att dom söker killar som är i ungefär samma ålder som dom själva är.

 

Vissa undantag finns om den betydligt äldre killen har gott om pengar då kan vissa tjejer offra sig för en äldre man men dom flesta tjejer mellan 20 och 40 tittar inte ens på mycket äldre män.

 

Däremot kvinnor som kommit över 45 börjar istället titta efter yngre lammkött, gärna 10-15 år yngre killar men det handlar ju enbart om att dom vill ha en virilare hingst i sängen.

 

Gubbar över 50 gör sig ofta inte besvär hos svenska damer över 50. Då är dom gubbaktiga och dåliga i sängen.

 

Det sorgliga är att dessa svenska damer på 50+ ofta kritiserar bargubbarna som har 25 åriga thaitjejer när dom själva springer efter 30 åriga killar.

 

Kallas visst för dubbelmoral.

 

BTT

 

Usch då, det låter inte så kul, har du blivit gubbaktig och dålig i sängen på gamla dar?

Ändrades av UglyFarang

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...