Jump to content
IGNORERAD

Åldersgränser


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 57
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    11

  • Tommy

    6

  • Soengsang

    5

  • svampen

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Föredrar man en specifik ålder, så blir det till att byta fru varje år. 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Surin P3:

Föredrar man en specifik ålder, så blir det till att byta fru varje år. 

 

:Kaboomm:

Link to comment
Dela på andra sajter

10 års skillnad tycker jag låter sunt....

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

"So how old are you, krap?"

"Up to you....na kaaaaa"

Ändrades av Herluf
Link to comment
Dela på andra sajter

LittleBell

Här finns en del info från en som arbetat som barmanager.

 

 

 

 

Kanske inget för de rutinerade rävarna som redan vet allt, men kanske en del ny info för andra.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Hörru svenskläraret, vilka tjejer är inte mer annorlunda än normala tjejer.

Du är för sent ute med en fredagstråd nu på söndag!

 

Frågan är väl om du skulle få tag på en tjej mellan 30-40 här i Sverige. För till Thailand lär du väl aldrig komma?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Givetvis föredrar de flesta en kille i sin egen ålder, om han uppfyller de kriterier en äldre herre ofta gör..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Jag tycker att mental mognad och hur bra man trivs tillsammans borde avgöra. En 35 åring kan ju vara en riktig barnunge mentalt och en 24 åring mer vuxen än man själv är. Går man bara på en specifik ålder kan man missa ett guldkorn, både yngre och äldre.

 

Men visst, en 20 årings kropp är normalt sett vackrare än en 40 årings. Det gäller ju självklart även de manliga kropparna så det är ju klart att tjejer, oavsett ålder tycker en 20 åring med 6 pack är hetare än en 50 åring med ölmage i Changlinne.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Lurig fråga!

 

Skulle frugan slänga ut mej, eller vise-versa, så hade jag antagligen sökt en kvinna i mogen ålder, minst 18 år gammal, fast en nybadad 17-åring är ju inte fy skam...

Vilken nationalitet min nästa, väldigt unga fru, kan tänkas ha vet jag inte ännu, men har hört att Isländskor är rätt snygga i unga år.

 

Nåväl, det fullkomligt kryllar av länder här i världen vem vet vad som kan tänkas eventuellt hända?

 

Men det blir ingen Svensk surkärring!!!

 

Det blir inte nån surkärring från nåt annat land heller, jag väljer antagligen en glad och trevlig dam, om det blir nån nästa fruga.

 

Just nu trivs jag med den jag har!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Bananen:

Givetvis föredrar de flesta en kille i sin egen ålder, om han uppfyller de kriterier en äldre herre ofta gör..

Träffade en 78 årig miljonärska i Florida för 8 år sedan, hon tyckte att jag var lite för gammal...

Fan, jag var bara 45 då, det svider fortfarande, hon hade grymma lökar!

Vackert blått hår hade hon också.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-06-04 at 06:46, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

 

Varför vill du veta det? Har inte du vistats i Thailand flera år som lärare, dessutom i Pattaya? Har inte du deklarerat att du är en gammal räv i Thailand?

 

Ändå måste du ställa en massa frågor som ingen kan svara på. Jag börjar mer och mer förstå de som dissar dig hela tiden! Har du inte förstått att alla är olika och gör olika val här i livet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa textraden i BTTs startinlägg:

 

"Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer."

 

Så inte annorlunda? Eller annorlunda?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Bästa textraden i BTTs startinlägg:

 

"Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer."

 

Så inte annorlunda? Eller annorlunda?

 

MVH

 

Helt klart ett stänk från Tavelsjö i den texten :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar detta i denna tråd, lät väl viktigt eller. ni som jag har en tjej, kompis, gift som jag från Thailand. Vad gör ni tillsammans

Vi gör det mesta tillsammans , Ikväll te.X vi jobbade färdigt med veden, sen laga hon mat för på Fredag kommer mina barn hem

Lite speciellt min son har pluggat till lärare och samtidigt jobbat natt på ett boende, 40 år skit bra jobbat. Jag skulle byta brytare och

kondensator på Drömbågen ikväll. den som hjälpte mej med alla små brickor det var min fru. Hoppas ni gör nåt liknande med era fruar

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Vi gör det mesta tillsammans , Ikväll te.X vi jobbade färdigt med veden, sen laga hon mat 

 

 

:)

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

On Sunday, June 04, 2017 at 06:46, skrev broder tuk tuk:

Vad tror ni i allmänhet bargubbarna letar efter för ålder på tjejerna och vad tror ni bartjejerna helst föredrar för ålder på sin eventuella make?

 

Jag tror faktiskt inte att tjejerna är annorlunda än mer normala tjejer.

 

Även bartjejer söker nog efter en good man i ungefär samma ålder som hon själv är i.

 

Däremot så tror jag att många 45-55 + gubbar gärna går ner i ålder ganska rejält.  En åldersskillnad på 20-25 år är inget ovanligt.

 

Själv skulle jag nog nu vid 54 år söka en tjej mellan 30 och 40.  Absolut inte yngre.

 

Vad skulle ni själv föredra för ålder på er ev thaifru?

 

BTT

Ja Du får väl ta Dig till Los först???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

:)

Du gör som vanligt plockar ut det du vill, du läser inte allt, och vad gör du tillsammans med din fru, tillsammans menar jag

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gör som vanligt plockar ut det du vill, du läser inte allt, och vad gör du tillsammans med din fru, tillsammans menar jag

Vad du skrev var faktiskt roligt, "sen lagade HON mat" :)

 

Vad vi gör tillsammans, ja du en hint kan du få, vi har 3 barn tillsammans så inte är det någon brist på sysselsättning, men frugan har också två jobb och det tar sin lilla tid.

Inte blir det mycket tid för att gemensamt leka med moppar och gulla med vedträn. 

 

Sen vet jag inte om du har hört talas om egentid, jag anser att det är rätt viktigt i ett förhållande, jag vill gärna resa lite själv ibland, och hon åker gärna på suporterresor på fotboll.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vad du skrev var faktiskt roligt, "sen lagade HON mat" :)

 

Vad vi gör tillsammans, ja du en hint kan du få, vi har 3 barn tillsammans så inte är det någon brist på sysselsättning, men frugan har också två jobb och det tar sin lilla tid.

Inte blir det mycket tid för att gemensamt leka med moppar och gulla med vedträn. 

 

Sen vet jag inte om du har hört talas om egentid, jag anser att det är rätt viktigt i ett förhållande, jag vill gärna resa lite själv ibland, och hon åker gärna på suporterresor på fotboll.

Det där egentid är väl ganska löjligt, du har 3 barn dom är väl din egentid när du inte är I thai så länge

och frun vill också ha egen tid från barnen, huva. Har tre barn och har aldrig tänkt på nåt sånt som egen tid

samma som nu, min fru och jag gör det mesta tillsammans. man gullar inte med vedträn det tar 2 veckots jobb

och man leker inte med veterangrejer, dom är bättre än att sätta in pengarna på banken

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det där egentid är väl ganska löjligt, du har 3 barn dom är väl din egentid när du inte är I thai så länge

och frun vill också ha egen tid från barnen, huva. Har tre barn och har aldrig tänkt på nåt sånt som egen tid

samma som nu, min fru och jag gör det mesta tillsammans. man gullar inte med vedträn det tar 2 veckots jobb

och man leker inte med veterangrejer, dom är bättre än att sätta in pengarna på banken

 

Nu ska jag inte bli för djup, men jag anser att i en familj är man olika individer med olika behov, trotts att man lever tillsammans, ingen är och bör vara livegen.

 

Jag kan inte tro att din fru delar allt med dig, och att inte du delar allt med henne, tex dunken och blir dyngrak på helgerna, det är nog dina egna behov etc.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaitjejen bör INTE vara mer än 5 - 6 år yngre än mannen.

Frugan är 8 år yngre än vad jag är men fysiskt är hon minst 15 år yngre än vad jag är = betydligt mer aktiv och drivande - Ok vi är nu båda över 60 och vi män "kanske" åldras fortare:D.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Soengsang:

 

Nu ska jag inte bli för djup, men jag anser att i en familj är man olika individer med olika behov, trotts att man lever tillsammans, ingen är och bör vara livegen.

 

Jag kan inte tro att din fru delar allt med dig, och att inte du delar allt med henne, tex dunken och blir dyngrak på helgerna, det är nog dina egna behov etc.

Bara ert hitte på om dunken, I en familj är man tillsammans men inte dom behov du skriver om.

Man tar hand om varandra och helt klart olika individer men har man valt att vara tillsmmans

och desutom har tre barn så är väl ditt behov, ta hand om barnen. Hur många mån är du där

åker hon också bort nägra mån för att ha Egen tid Huva. Stackars barn. År det far eller

morföräldrarana som tar hand om barnen, du är ju inte där och hon ska ha egentid. I Pattaya ??

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Bara ert hitte på om dunken, I en familj är man tillsammans men inte dom behov du skriver om.

Man tar hand om varandra och helt klart olika individer men har man valt att vara tillsmmans

och desutom har tre barn så är väl ditt behov, ta hand om barnen. Hur många mån är du där

åker hon också bort nägra mån för att ha Egen tid Huva. Stackars barn. År det far eller

morföräldrarana som tar hand om barnen, du är ju inte där och hon ska ha egentid. I Pattaya ??

Ännu ett stolpskotts pris?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...