Jump to content
IGNORERAD

Thailändskans uppfattning om Sverige


Batting

Recommended Posts

5 minuter sedan, skrev Boa52:

 

Fyllesnack kan du sköta själv, I en tråd vist är det Ts som gäller eller tycker du att dina ideer är bättre. Starta en egen tråd då

Har lite svårt att tyda vad du menar, men jag ska försöka.

I det här fallet hade TS väldigt lite att göra med mina idéer. Frågan är väl snarare varför du fortsätter att tjata på mig om det är TS du vill ha kontakt med?

Jag tyckte nog tipset om Dream World var toppen och värt att nämna och tacka för. Tycker du annat så behöver du väl inte lägga dig i?

Ändrades av frogfish
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    13

  • frogfish

    8

  • Batting

    6

  • Soengsang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 minut sedan, skrev evert 1:

Ni besserwissrar gå till er själva, innan ni klankar ner på thaitjejers geografikunskaper eller andra data om ett främmande land som Schweiz eller Sverige, vilket många blandar ihop.

Vad vet ni om Laos - hur stort är landet, befolkningsmängd?

Vad vet ni om Ohio

Vad vet eller kan ni om Georgia

Stater i USA med folkmängd som ÖVERSKRIDER Sveriges.

Ni som är så upplysta berätta nu vad ni vet - utan att söka på Wikipedia.

Ni som är så välunderrättade om HELA världen.

Måste själv erkänna att det inte är mycket jag varken vet eller kan om Thailand trots otaliga besök

Kan dock läsa karta och kommer dit jag vill vilket många thailändare har svårt för utan att fråga ett otal gånger.:big_smile:

Du har helt rätt men de duktiga pojkarna här vet och kan allt

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Var det en tjej från Pattaya som TS skriver om, hoppas inte det

 

Skulle en Isaantjej i Pattaya vara sämre än en Isaantjej i Phuket menar du?

Spyr fan på dina vidriga fördomar din satans korkade fjant!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Var det en tjej från Pattaya som TS skriver om, hoppas inte det

Ingen aning var hon kom ifrån, min poäng var endast den att de flesta damer verksamma i Pattaya kommer just ifrån byn du tycker är det riktiga Thailand eller liknande byar!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Har lite svårt att tyda vad du menar, men jag ska försöka.

I det här fallet hade TS väldigt lite att göra med mina idéer. Frågan är väl snarare varför du fortsätter att tjata på mig om det är TS du vill ha kontakt med?

Jag tyckte nog tipset on Dream World var toppen och värt att nämna och tacka för. Tycker du annat så behöver du väl inte lägga dig i?

Du menar tycker jag inte som du ska jag vara tyst:rap: en är väl det att vi ska försöka att svara Ts så mycke vi kan eller hur

att hitta på egna grejer, starta en ny tråd

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Du menar tycker jag inte som du ska jag vara tyst:rap: en är väl det att vi ska försöka att svara Ts så mycke vi kan eller hur

att hitta på egna grejer, starta en ny tråd

Det är i princip omöjligt att förstå vad du menar, men vi gör det enkelt. Jag ställer en fråga och så svarar du på den, och så kommer vi förhoppningsvis vidare.

 

Vad vill du mig?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev conservator:

Ingen aning var hon kom ifrån, min poäng var endast den att de flesta damer verksamma i Pattaya kommer just ifrån byn du tycker är det riktiga Thailand eller liknande byar!

Helt rätt av dej men flickorna blir förstörda av att vara i Pattaya det vet du och alla ni andra

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Boa52:

Du menar tycker jag inte som du ska jag vara tyst:rap: en är väl det att vi ska försöka att svara Ts så mycke vi kan eller hur

att hitta på egna grejer, starta en ny tråd

 

Nu jävlar har du fått igång i alla fall ett par stycken, Örjan.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Det är i princip omöjligt att förstå vad du menar, men vi gör det enkelt. Jag ställer en fråga och så svarar du på den, och så kommer vi förhoppningsvis vidare.

 

Vad vill du mig?

Vill dej ingenting, läs från början så kanske det går upp ett ljus även för dej, Vad menar Ts

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Vill dej ingenting, läs från början så kanske det går upp ett ljus även för dej, Vad menar Ts

Om du undrar vad TS menar kanske du ska fråga TS, inte mig...

 

Nu lägger vi ner det här, Boa. Jag tycker Dream World verkar vara ett kul ställe att ta familjen till, och du verkar ha ett problem med att jag tycker det. Vi låter det vara så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
28 minuter sedan, skrev Boa52:

Du fattar alldrig så mycket men vara in och skriva skit på varenda tråd det kan du

Snacka om att skjuta sig själv i foten med en bazooka

:rotfl:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Dom flesta tjejer som nu är 40 - 50 år har gått 9 år i skolan även i norra delen, så helt blåsta är dom inte

Mon fru har gått i skolan 5-6 år hon är 49 år, men blåst är hon inte för det, vd har utbildning med intelligens att göra ?

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev Boa52:

Helt rätt av dej men flickorna blir förstörda av att vara i Pattaya det vet du och alla ni andra

Så dom som är födda i Pattaya är förstörda från födeln menar du då, har jag förstått fel måste du förklara.

Ändrades av kongo24

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Du fattar alldrig så mycket men vara in och skriva skit på varenda tråd det kan du

Det kom ju från rätt käft........

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Ta med henne till http://www.dreamworld.co.th/panoramic/en/  där var jag med frugan innan hon kom till Sverige första gången

Där kan ni åka pulka

Ja tack.
Det där verkar ju kul, men skulle det få henne att förstå hur besvärlig en svensk vinter kan vara?
Vi var faktiskt iväg på 4D Bio i Bangkok.
IceAge där stolarna rörde sig, man såg allt genom 3D-glasögon, det kom vindpustar rakt i ansiktet, och sedan började det snöa.
Det kom faktiskt ner snöflingor i hela biosalongen, lade sig på våra kinder och smälte.
Detta gjorde inte direkt Lilla Gullets längtan till Sverige mindre.  :40:

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Du fattar alldrig så mycket men vara in och skriva skit på varenda tråd det kan du

Till skillnad från dig?

 

Aldrig stavas aldrig med två l, alltid stavas alltid med två l, trodde alla som gått i skolan  visste det.

 

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
4 timmar sedan, skrev Alarik:

 

Va e de för hjävla stavning du kör med, Örjan? Gjärna? Ta en gjävel till å stava rett.

Den dagen som Boa använder gjärnan är antagligen samma dag som helvetet fryser till is.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev kongo24:

Mon fru har gått i skolan 5-6 år hon är 49 år, men blåst är hon inte för det, vd har utbildning med intelligens att göra ?

 

En hel del. Ju högre intelligens man har, desto mindre utbildning behövs. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

 
En hel del. Ju högre intelligens man har, desto mindre utbildning behövs. [emoji4]

Och vem delar ut denna intelligensen då?[emoji4]

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev audirs2:


Och vem delar ut denna intelligensen då?

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

 

Gud?:D     Det är väl medfött/ärftligt skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Skulle en Isaantjej i Pattaya vara sämre än en Isaantjej i Phuket menar du?
Spyr fan på dina vidriga fördomar din satans korkade fjant!

En

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Skulle en Isaantjej i Pattaya vara sämre än en Isaantjej i Phuket menar du?
Spyr fan på dina vidriga fördomar din satans korkade fjant!

En äkta Phuket tjej passar inte in i Issan.[emoji38]

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
7 timmar sedan, skrev evert 1:

Ni besserwissrar gå till er själva, innan ni klankar ner på thaitjejers geografikunskaper eller andra data om ett främmande land som Schweiz eller Sverige, vilket många blandar ihop.

1.Vad vet ni om Laos - hur stort är landet, befolkningsmängd?

2. Vad vet ni om Ohio

3. Vad vet eller kan ni om Georgia

4. Stater i USA med folkmängd som ÖVERSKRIDER Sveriges.

Ni som är så upplysta berätta nu vad ni vet - utan att söka på Wikipedia.

Ni som är så välunderrättade om HELA världen.

Måste själv erkänna att det inte är mycket jag varken vet eller kan om Thailand trots otaliga besök

Kan dock läsa karta och kommer dit jag vill vilket många thailändare har svårt för utan att fråga ett otal gånger.:big_smile:

 

1. Inte mycket, 3 städer Ventinne har thai ambassad, Thakhek har tullstation fixat 90 dagars visum där och Savannakhet har thaikonsulat fixat visum där ett gästhus som heter Nongsoda bott där.

2. Inte mycket där heller, Nhl laget Columbus Blue jackets kommer därifrån.

3. Os gick i huvudstaden Atlanta men kommer inte ihåg vilket år.

4. Inte en susning.

Be en thai som bott i Sverige i 10 år att räkna upp 15 städer i Sverige, be en Svensk som bott i Thailand i 10 år att räkna upp 15 thailändska städer, vem tror du lyckas bäst?

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
8 timmar sedan, skrev Boa52:

Helt rätt av dej men flickorna blir förstörda av att vara i Pattaya det vet du och alla ni andra

 

Ställde en fråga till dig i tråden Sex handel, kan du inte svara på den för jag är jäkligt intresserad av ett svar där men jag misstänker att bara jiddrar massa strunt och inte har något svar. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte bjuda flickvänner till Sverige november, december, januari månaderna som jag gjorde.

Antingen så vill de stanna eller så vill de åka tillbaka till Thailand redan i december.

Då jag själv anser att vinter inte är så farlig men november är det jävligaste månaden under året. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...