Jump to content
IGNORERAD

Körkortsboken på Thai köpes


Tommy

Recommended Posts

Hej, nån som har en körkorts bok på thai att sälja?

Skicka PM eller svara i tråden

 

Frugan vill äntligen ta körkort

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Hej, nån som har en körkorts bok på thai att sälja?

Skicka PM eller svara i tråden

 

Frugan vill äntligen ta körkort

 

 

MVH Tommy

 

 

Hittar du ingen begagnad så finns den här

 

http://www.thaibok.se/

 

skriven av vår medlem Magrood 

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Enis:

 

 

Hittar du ingen begagnad så finns den här

 

http://www.thaibok.se/

 

skriven av vår medlem Magrood 

 

 

/Enis

Jo jag vet, men tänkte lite på återvinning!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
11 timmar sedan, skrev Tommy:

Hej, nån som har en körkorts bok på thai att sälja?

Skicka PM eller svara i tråden

 

Frugan vill äntligen ta körkort

 

 

MVH Tommy

 

Du vet väl att ett förhållande svensk-thai som överlever övningskörning det förhållandet överlever allt....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, nån som har en körkorts bok på thai att sälja?
Skicka PM eller svara i tråden
 
Frugan vill äntligen ta körkort
 
 
MVH Tommy

Du kan ju fråga min fru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Christer/Arunee/Tawan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbromannen

Hej! Min fru har tagit körkort så vi behöver inte boken mer, men vi måste bara hitta den. Om du fortfarande är intresserad kan jag försöka hitta den. Vi bor i Stockholm.

 

skicka PM om du fortfarande är intresserad.

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev UglyFarang:

 

Du vet väl att ett förhållande svensk-thai som överlever övningskörning det förhållandet överlever allt....

Frugan har körkort och körde mycket i Bangkok när vi bodde där, hon körde också här det första året i Sverige, och skall jag vara helt ärlig så kör hon fortfarande ibland.

Men nu vill hon alltså ta ett svenskt körkort också.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev kongo24:


Du kan ju fråga min fru

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk
 

Har inte hennes nummer, fär väl ringa hennes gubbe!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar du så hårt för att spara en hundring och undandrar dig upphovsrätten för en MPR- medlem tycker jag uppriktigt att det är synd om dig.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev lenno:

Jobbar du så hårt för att spara en hundring och undandrar dig upphovsrätten för en MPR- medlem tycker jag uppriktigt att det är synd om dig.

Jag har för mej att återanvändning är bra för miljön, vi köper en hel del på 2nd-hand, hoppas spara sådär 300 spänn, dvs vinsten på 15 luncher på en normal restaurang.

Sug på den!

Har du en bok att sälja?

PS, Jag tycker synd om dej, om du tycker att ett par inlägg på ett forum är mycket jobb, då måste du vara trött...

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
4 timmar sedan, skrev Tommy:

Frugan har körkort och körde mycket i Bangkok när vi bodde där, hon körde också här det första året i Sverige, och skall jag vara helt ärlig så kör hon fortfarande ibland.

Men nu vill hon alltså ta ett svenskt körkort också.

 

MVH Tommy

 

Min hade också thai-kk och körde en hel del första året, men att övningsköra här och få höra att: det är fel, inte göra så etc, etc kan vara påfrestande i ett förhållande.

Vi har vänner där männen hellre pröjsar allt hos körskolan än att ta risken att vara körlärare åt hustrun.....

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev UglyFarang:

 

Min hade också thai-kk och körde en hel del första året, men att övningsköra här och få höra att: det är fel, inte göra så etc, etc kan vara påfrestande i ett förhållande.

Vi har vänner där männen hellre pröjsar allt hos körskolan än att ta risken att vara körlärare åt hustrun.....

Japp!

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, vi har en körskola i närheten som är varmt rekommenderad.

 

Men som sagt, en bok att läsa i kan ju inte skada?

 

Kommer naturligtvis att övningsköra med henne ock, vi känner varann rätt väl efter sådär 14 år.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen
23 timmar sedan, skrev Tommy:

Jo, vi har en körskola i närheten som är varmt rekommenderad.

 

Men som sagt, en bok att läsa i kan ju inte skada?

 

Kommer naturligtvis att övningsköra med henne ock, vi känner varann rätt väl efter sådär 14 år.

 

MVH

Jeffs fru gick på körskola men innan och däremellan övningskörde hon med Jeff, det gick bra. Idag har hon svenskt körkort.

det kommer gå bra för din fru också.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Fick en bok av en bekant!

Men tack till alla som hört av sej i tråden eller annars!

 

En tanke som dök upp i skallen var "Upphovsrätt"...

Kan man hävda upphovsrätt när man översätter någon annans verk, eller vad heter det då?

Och hur mycket kan Magrood isåfall tjäna per bok?

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...