Jump to content
IGNORERAD

Biljett scam


Soengsang

Recommended Posts

Finns tydligen folk som på fullaste allvar tror att flygbolagen delar ut biljetter gratis, man häpnar över folks naivitet.

Denna har delats runt på Facebook några dagar nu.

 

592cff6560864_Skarmavbild2017-05-30kl_07_08_34.png.18d4820b8795a31ea093bdd68f63fda3.png

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Även till Flappeland

 

592d02fd3faea_freeticketphNOT.JPG.add499eb886f0bc340055ba8235e786a.JPG

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Bibben:

Även till Flappeland

 

592d02fd3faea_freeticketphNOT.JPG.add499eb886f0bc340055ba8235e786a.JPG

Waow tom framför vingen...

Slog du till :)

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, åker till helgen :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Finns tydligen folk som på fullaste allvar tror att flygbolagen delar ut biljetter gratis, man häpnar över folks naivitet.

Denna har delats runt på Facebook några dagar nu.

 

592cff6560864_Skarmavbild2017-05-30kl_07_08_34.png.18d4820b8795a31ea093bdd68f63fda3.png

 

Jo visst är det så.

Och alla dessa svenskar som ringer till Somalia för att höra vad de ville, när man har ett missat samtal på mobilen....?!

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Naam kaeng:

 

Jo visst är det så.

Och alla dessa svenskar som ringer till Somalia för att höra vad de ville, när man har ett missat samtal på mobilen....?!

 

 

 

Ja vafan, jag väntade 20 min utan att någon sa något när jag ringde tillbaka, hörde bara brus.....verkar som de hade taskigt network i Somalia.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

TV Nyheterna ringde upp igår...var visst någon som läste ur en bok.... koranen? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...