Jump to content
IGNORERAD

Skaffa Visa i Singapore


Tallviking

Recommended Posts

Tallviking

Läste just detta tips om att skaffa Visa till Thailand på thailändska ambassaden i Singapore

 

Ett tips, är just nu i Singapore för att förlänga/fixa mitt visa. Dom tar nu endast ansökningar i digital form, lär komma på fler ställen lät det som. Alla som stod med sina papper redo och klara för att lämna in fick snabbt bege sig ut på stan för att få ordning på allt.
Man gör ansökan på nätet och bifogar passbild digitalt samt kopia på passet digitalt och om man söker för B visa eller liknade ska allt vara scannat och inte väga mer än 5 MB.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tallviking:

Läste just detta tips om att skaffa Visa till Thailand på thailändska ambassaden i Singapore

 

Ett tips, är just nu i Singapore för att förlänga/fixa mitt visa. Dom tar nu endast ansökningar i digital form, lär komma på fler ställen lät det som. Alla som stod med sina papper redo och klara för att lämna in fick snabbt bege sig ut på stan för att få ordning på allt.
Man gör ansökan på nätet och bifogar passbild digitalt samt kopia på passet digitalt och om man söker för B visa eller liknade ska allt vara scannat och inte väga mer än 5 MB.

 

Är ju riktigt bra att de kräver/accepterar ansökan och handlingar digitalt, så simpelt istället för att kludda med en massa papper.

Hoppas fler ambassader tar efter.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...