Jump to content
IGNORERAD

BTT ställer in sig i leden


UbonBorge

Recommended Posts

Vad kul det är att se BTT ställa in sig i leden efter att hans medlems status ifrågasattes igen.

Helt annan attityd i hans inlägg de senaste 48h  :D

Vissa kallar det för Dr.jekyl & Mr. Hyde andra kallar det för rövslickeri :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • UbonBorge

    6

  • broder tuk tuk

    3

  • Odin

    3

  • Leni

    2

Mest aktiva i denna tråd

I Usa heter det exept n' adapt och anses som en god förmåga...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst! men synd att detta bara varar i ca 1v sen är han som vanligt igen,se historiskt på BTTs profil. :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Javisst! men synd att detta bara varar i ca 1v sen är han som vanligt igen,se historiskt på BTTs profil. :na:

Uppenbarligen gick inte Ubonbörjes omröstning enligt plan.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Ub.

Om jag förstår dej rätt så anser du att hans nuvarande beteende att se som en typ av formsvacka

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ub.

Om jag förstår dej rätt så anser du att hans nuvarande beteende att se som en typ av formsvacka

Formsvacka o formsvacka.det tar drygt 1v sen så börjar han att kalla min + många andras fruar för luuder igen..

ps.ändrade pga censuren

Link to comment
Dela på andra sajter

Således hamnar även min kära hustru under samma föga tilltalande epitet.

Och den som kallar henne så när jag är i närheten kommer att ångra sina ord.

Men man får kanske ha överseende med att vissa människor har otur när dom tänker.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Formsvacka o formsvacka.det tar drygt 1v sen så börjar han att kalla min + många andras fruar för luuder igen..

ps.ändrade pga censuren

Grabben vad mår du så dåligt för. Har du måhända ömma tår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Grabben vad mår du så dåligt för. Har du måhända ömma tår.

Ja faktist så råkade jag ut för fotsvamp sist jag besökte det komunala badhuset,hur visste du det?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Ubonborge!

Eftersom jag inser att du enbart är ute i provokativt syfte så finns det ingen anledning för mig att överhuvudtaget bemöta ditt märkliga påstående.

Leden?

Eftersom det nu visat sig att åsiktsfrihet råder på MPR så finns det väl heller inga led att ställa in sig i.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Ubonborge!

Eftersom jag inser att du enbart är ute i provokativt syfte så finns det ingen anledning för mig att överhuvudtaget bemöta ditt märkliga påstående.

Leden?

Eftersom det nu visat sig att åsiktsfrihet råder på MPR så finns det väl heller inga led att ställa in sig i.

BTT

Ödmjuk som vanligt.MEN!!!!!!!!!!!! var inte så säker...enl.vissa rykten (hört via PM)så får du snart postförbud! dvs.du kan endast ta del av "NightLife"delen här på MPR :na:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ödmjuk som vanligt.MEN!!!!!!!!!!!! var inte så säker...enl.vissa rykten (hört via PM)så får du snart postförbud! dvs.du kan endast ta del av "NightLife"delen här på MPR :na:

Sicken tragisk person du verkar vara :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Ubonborge!

Det är inte mitt fel att du satt krokben på dig själv genom din BTT sparkas ut eller inte undersökning.

Acceptera nu ditt nederlag och gå vidare.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr Ubonborge!

Det är inte mitt fel att du satt krokben på dig själv genom din BTT sparkas ut eller inte undersökning.

Acceptera nu ditt nederlag och gå vidare.

BTT

Den dan jag accepterar ditt nedvärderande sett att se på VÅRA Thaifruar finns inte. :diablo: jag kommer för evigt att hata din syn på våra Thaifruar!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är ingen som vill din fru något ont.

Släpp demonerna nu!!

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar mest nu som Herr UB står och trampar vatten...

Lugna ner dig, detta är ett internet forum..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske satte fotsvampen som han ådrog sig på det komunala badhuset, mellan stortårna. och då är det inte så lätt att ha en positiv livsyn.

mvh. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Är du känslig Ubonborge ? Visst kanske BTT´s inlägg kan uppfattas som egensinniga och stöta någon, men ändå inte så som du vill ge sken av. Ta och låt andarna dansa någon annan stans.

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Och föresten UbonBorge, räcker det inte med att du tar hand om din egen fru. Min och andras kan vi ta hand om själva. Nu när du får mindre att reagera över så kanske du också kan sova lugnare.

Den dan jag accepterar ditt nedvärderande sett att se på VÅRA Thaifruar finns inte. [img alt= <ahttp://www.maipenrai.se/forum/uploads/emoticons/default_diablo.gif' alt=':diablo:'> ]http://www.maipenrai...ault/diablo.gif jag kommer för evigt att hata din syn på våra Thaifruar!!!!!

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Highlander

Här där ja bor så är det 75 % fd barbrudar

förutom MIN fru då!!! :great:

  Mvh

      Highlander

PS. Än sen då?

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är Börje som verkar ha taskig människosyn. Om nån har en fru som jobbat i bar är hon väl inte sämre människa för det? Kärleken kan man inte styra. Tycker det är dåligt av folk som tänker oj, hon har jobbat i bar, henne kan man inte leva med, då får jag skämmas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom ljuger, snor era stålar, har älskare i varenda garderob, spelar, dricker, ger dina pengar till släkten.m.m.m.m.m.m.

BTT:s sanningar om 90, förlåt 75% av ALLA THAITJEJER I SVERIGE.

Men inte ska han kastas ut, det tycker inte jag heller, har aldrig tyckt för det är trots allt ett forum för åsikter, har tidigare sagt, och fått vaning av herr elefant, att om BTT mot förmodan skulle öppna käften och uttala detta i närheten av min tjej så blir det nog att räkna stjärnor, om jag inte hinner få tag i henne först förståss och förhindra det(om jag vill alltså). Kan bli en kul underhållning, fast risken är minimal eftersom vi aldrig varit i Pattaya och knappast kommer dit heller, vi har det så bra bland våra fattiga och dumma risbönder i Udon.

Hade gött

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

För er som undrar så skall jag förklara;

UdonBorge/Whatever his smell är inhyrd utav BTT att spela judas så herrn själv skall framstå som Jesus.

Se bara

Quote

Det är ingen som vill din fru något ont.

Släpp demonerna nu!!

BTT

Ett så lugnt inlägg lämnar ingen som svar på en sådan här häxjakt.

Jag ser nog vad du gör, broder. Jag ser nog...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...