Jump to content
IGNORERAD

VM FINAL !!!


svampen

Recommended Posts

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    10

  • Knasen

    4

  • frogfish

    3

  • UglyFarang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Publiken buade när svetsaren skulle komma in och hålla tal innan guldgänget fick komma in.

 

 

 

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Krafta:

Publiken buade när svetsaren skulle komma in och hålla tal innan guldgänget fick komma in.

 

 

Inte så jäkla lätt att vara svetsare heller!

Det kan nog Audirs och B747 mfl. intyga.

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
21 timmar sedan, skrev frogfish:

Ska de inte vara 6 man på plan?

 

Jo, om man räknar med målvakten.

Nu var det 6 st utespelare.

 

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
21 timmar sedan, skrev Raggmunken:

Klantarna vann ändå :)

 

 

Tur som en tosing som man brukar säja.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Tre Kronor hade i alla fall inga skådespelare i laget, som Travis Konecny, en sån sopa, se så glad han var efter målet som kom efter hans solklara filmning...

En skam för Ishocky, sånt får fotbollen dras med...

 

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Kul med svenskt guld men varför är det ofta skriverier om idrottsmän som är skadade som nu med målisen Henke men ändå spelar, vilket jäkla gnäll, det är ju bara att låta bli och spela.

 

Jag har gått till mitt jobb 100-tals gånger kanske 1000-tals men inte varit 100 % frisk, det är väl bara att bita ihop och kämpa på.

 

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Roligt att alla belackare fick fel, skäms på er!
Personligen skulle jag ALDRIG få för mig att skriva något nedvärderande om ett Svenskt landslag, eller mina favoritklubblag, stå upp i vått och torrt!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Roligt att alla belackare fick fel, skäms på er!
Personligen skulle jag ALDRIG få för mig att skriva något nedvärderande om ett Svenskt landslag, eller mina favoritklubblag, stå upp i vått och torrt!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Amen.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Klantarna vann ändå [emoji4]
 

Nu är du väl i fel tråd.
Hammarby fick väl oavgjort, inte vann väl de klantarna?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
19 minuter sedan, skrev Soengsang:

Roligt att alla belackare fick fel, skäms på er!
Personligen skulle jag ALDRIG få för mig att skriva något nedvärderande om ett Svenskt landslag, eller mina favoritklubblag, stå upp i vått och torrt!

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Det är väl inga belackare som skrivit här, tycker alla är glada åt VM-Guldet men att vara för många spelare på isen och dra på sig utvisning är klantigt.

 

Varför ska man inte kunna skriva nedverderande kritik om ett favoritlag som är totalt odugligt när det finns spelare som bara gnäller, slår ut med armarna och drar på sig gula kort.

 

 

9 minuter sedan, skrev Soengsang:


Nu är du väl i fel tråd.
Hammarby fick väl oavgjort, inte vann väl de klantarna?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Du väl också i fel tråd och yrar 55555555.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:


Nu är du väl i fel tråd.
Hammarby fick väl oavgjort, inte vann väl de klantarna?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Kanske borde ha citerat inlägget från UglyFarang som jag syftade till men var lite för exalterad för att tänka på det. 1-1 borta mot Sirius var ett bra resultat då Sirius överraskat i inledningen av allsvenska och Bajen brukar som bekant ha väldigt svårt mot nykomlingar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Kanske borde ha citerat inlägget från UglyFarang som jag syftade till men var lite för exalterad för att tänka på det. 1-1 borta mot Sirius var ett bra resultat då Sirius överraskat i inledningen av allsvenska och Bajen brukar som bekant ha väldigt svårt mot nykomlingar. 

Är nog bara Bajare som tycker en pinne mot Sirius är ett bra resultat, många har högre ställda mål än så ;)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Soengsang:


Är nog bara Bajare som tycker en pinne mot Sirius är ett bra resultat, många har högre ställda mål än så ;)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Så kan man ju tycka, men 1-1 borta mot Sirius är ju ändå bättre än 0-2 hemma :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Så kan man ju tycka, men 1-1 borta mot Sirius är ju ändå bättre än 0-2 hemma :mdr: 


Å matchen var väl inte riggad heller som vissa andra...

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev stefan5300:

Kul med svenskt guld men varför är det ofta skriverier om idrottsmän som är skadade som nu med målisen Henke men ändå spelar, vilket jäkla gnäll, det är ju bara att låta bli och spela.

 

Jag har gått till mitt jobb 100-tals gånger kanske 1000-tals men inte varit 100 % frisk, det är väl bara att bita ihop och kämpa på.

 

 

Choklad Puck Bee Happy Once?!?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...