Jump to content
IGNORERAD

Håller ni tillräckligt god standard för att ha en thaitjej


Vaxet

Har ni tillräcklig utbildning för att kunna matcha och dejta en thaitjej på denna datingsite?  

212 röster

  1. 1. Har ni tillräcklig utbildning för att kunna matcha och dejta en thaitjej på denna datingsite?

    • Nej, avslutade inte 9-årig grundskola
      9
    • Nej, har 9-årig grundskola
      22
    • Nej, har 9-årig grundskola plus gymnasieexamen
      86
    • Ja, jag har universitetsexamen motsvarande minst bachelor
      55
    • Ja, jag har universitetsexamen motsvarande master eller högre
      33
    • Jag gillar inte utbildat folk så jag vill inte träffa en sådan tjej
      8


Recommended Posts

janneludenfot

Quote

Skriver man väldigt mycket märk :whistle: r alla till slut att man är dum.

:dance1:  

Bäste Herr Sveriges Radio, det där är väldigt idividuellt men du kan ju försöka vara lite restriktiv med skrivandet.

[move] Säger han med drygt 1500 inlägg

Coachen Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 108
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    10

  • Sabura

    8

  • Vaxet

    7

  • ban99arne

    6

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Nä. Dålig engelska bara. Jag skulle gissa att hon menar att hon gillar att sitta och prata ("discussing")...  har sett många liknande saker i e-post och SMS från Filippinerna, man får dechiffrera texten lite, gärna utgå från ljudlikhet snarare än stavning.

Sedan kan ju diskuteras om hon platsar på siten, om hon inte kan bättre engelska än så.

Hon kanske satsade på japanska eller nåt istället? Hur är det med språkkrav vid högre utbildningar i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha Ha, tror inte att någon inom Bangkoknomenklaturan kan matcha någon av dessa damer vare sig i engelska språket eller klokskap. Föstår att di känner sig tveksamma till att ta kontakt.

[move]Kontaktbare Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerande, 49 % av de som svarat så här lång har en akademisk examen.

Detta måste vara mycket högre än i samhället i övrigt och Svarten kan säkert som forumets statistiker tala om för oss vilken procentsats som gäller för de som inte skriver här på detta forum.

Vill man vara snäll så kan man då dra slutsatsen att de som hänger på MPR är välutbildade.

Vill man vara något annat kan man nog säga att bland de som skriver på MPR har många akademisk utbildning, men alla de medlemmar som aldrig skriver men ändå hänger här. Bland dem har antagligen många inte akademisk utbildning, då 49% akademiker på hela forumet skulle vara sensationellt

Vill man sedan vara elak så kan man säga att många i denna undersökning ljuger, men det tror vi ju inte!

Nåväl, vi har 3 % av de som svarat som ogillar utbildat folk, d.v.s. de ogillar runt 49% av de andra skribenterna

Ja som sagt många skulle klara att matcha damerna utbildningsmässigt på datingsiten som tråden handlar om. Och jag är rätt övertygad om att de allra flesta som inte kan matcha damerna utbildningsmässigt ändå skulle duga alldeles ypperligt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, undrar vem som ljuger mest damerna på kontaktsajten eller de oskrivandes forumisterna, fast idag kallar ju tom ekonomer sig för akademiker.

Det tycks mig som om ni fäster alldeles för stor vikt vid utbildning av er omgivning, har ni ingen egen kompetens att förlita er till?

[move]Skrivande Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Alla vi i Bangkoknomenklaturan har givetvis en PhD fran ett valrenommerat brittiskt universitet, precis som var ledare. Ska tydligen vara nagon som har en examen fran University of Soi 6 Pattaya ocksa men det far val ga  ;) .

En rättelse, alla inom Bangkoknomenklaturan har givetvis KÖPT sin Phd med hjälp av sin och sin familjs inflytande. Man kan köpa en Phd i bartjejer utanför 7-Eleven i Pattaya också...

Quote

Så här långt så visar denna undersökning att medlemmarna på detta forum är oerhört mycket mer studerade än bland övriga grupper i sämhället. Nästan 50 % akademiker så här långt, ojojoj.

Har mina misstankar om varför, men lugnar mig lite med att skriva ner vad jag tror.

Lite kul då att nästan alla som är akademiker svarade på denna undersökning under dagen, emedan de som inte har akademisk examen började att svara efter klockan 16 00 svenska tid.

Av detta drar jag sex mycket vetenskapliga slutsattser.

Akademiker bor antingen i Thailand och är 6 timmar före svensk tid, de jobbar inte eller de smygsurfar på jobbet.

Icke akademiker jobbar och har inte tillgång till dator på jobbet, bor inte i Thailand och är därmed inte 6 timmar före, och de som har dator på jobbet smygsurfar inte.

Eller så är det så att Sverige har världens bäst utbildade arbetslösa?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

- eller de största mindrevärdskomplex.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

- eller de största mindrevärdskomplex.

mvh GD

Går lika bra med minsta storhetsvansinne eller?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Hej ollas-viktor! Jag har haft en hel del att fundera angående dina inlägg.Jag vet att du har en förbindelse med en thaikvinna sedan 30 år tillbaka,Jag tror att du skulle ha mycket att tillföra detta forum,om du skulle vilja,Som det är nu så skickar du ut vissa enskilda signaler.Du skulle berika oss alla här genom att berätta om de skilnader liknande er emellan genom alla år,Du måste ha en kunskapsbank som överglänser alla här

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
:whistle: Tjena Larbejo!...Haha.Det e inte lätt å va ödmjuk  :D Men Tyvärr måste Du ha fått det om bakfoten att jau skulle vart nån bank.snarare bankrutt  :crazy:
Link to comment
Dela på andra sajter

När man läser i texterna på de som har svarat får man fram följande följande angående deras utbildning:

Vaxet = Inget svar

Enis = 25-örings ingengör

Nerike= Inget svar

Plätt = igen "bra" utbildning

broder tuk tuk = inget svar

ban99arne = totalt förvirrad

lh66 = inget svar

Kim = 9-årig grundskola

Joints = inget svar

GammalDansken = inget svar

SR400 = inget svar

UbonBorge= 25-öres (inget-gör)

gubben4906 = har 9-årig grundskola plus gymnasieexamen

Farang = inget svar

jlh66 = inget svar

Herr Chang = inget svar

Atom = inget svar

janneludenfot = inget svar

jolin = inget svar

MaiChai = inget svar

ollas-viktor = inget svar

larbejo = inget svar

ollas-viktor = inget svar

Om ovannämda inte stämmer får ni gärna rätta mig.

Så innebär detta att de flesta som är på detta forum ej har en utbildning högre än

gymnasium?

Själv så har jag en bachelor. 

Ha det gubbs

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

När man läser i texterna på de som har svarat får man fram följande följande angående deras utbildning:

Vaxet = Inget svar

Enis = 25-örings ingengör

Nerike= Inget svar

Plätt = igen "bra" utbildning

broder tuk tuk = inget svar

ban99arne = totalt förvirrad

lh66 = inget svar

Kim = 9-årig grundskola

Joints = inget svar

GammalDansken = inget svar

SR400 = inget svar

UbonBorge= 25-öres (inget-gör)

gubben4906 = har 9-årig grundskola plus gymnasieexamen

Farang = inget svar

jlh66 = inget svar

Herr Chang = inget svar

Atom = inget svar

janneludenfot = inget svar

jolin = inget svar

MaiChai = inget svar

ollas-viktor = inget svar

larbejo = inget svar

ollas-viktor = inget svar

Om ovannämda inte stämmer får ni gärna rätta mig.

Så innebär detta att de flesta som är på detta forum ej har en utbildning högre än

gymnasium?

Själv så har jag en bachelor.

Ha det gubbs

Om du nu har en bachelor borde du lärt dig att inget svar är oftast ett svar i sig själv ;)

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu är det väl så att utbildning inte har så stor betydelse när man träffar en thailändsk kvinna.

Däremot bör man väl ha en hyfsad inkomst så man klarar att försörja div släktingar i Thailand, thailandsresorna, husbygget uppe i Isan och andra utgifter som tillkommer efterhand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har på papper 9+gym.

Är riktigt kass på stava skriva men detta har hjälpt mig till att inte fått ett enda riktigt jobb blev tvungen att starta eget.

Skulle pengar vara avgörande om du har råd med Thailänsk flickvän är det ett stort fel på svenska systemet.

kärleken står över allt även krig, utbildings eller skatt sytem får inte på verka dina val i denna frågan.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu är det väl så att utbildning inte har så stor betydelse när man träffar en thailändsk kvinna.

Däremot bör man väl ha en hyfsad inkomst så man klarar att försörja div släktingar i Thailand, thailandsresorna, husbygget uppe i Isan och andra utgifter som tillkommer efterhand.

BTT

Så sant!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu är det väl så att utbildning inte har så stor betydelse när man träffar en thailändsk kvinna.

Däremot bör man väl ha en hyfsad inkomst så man klarar att försörja div släktingar i Thailand, thailandsresorna, husbygget uppe i Isan och andra utgifter som tillkommer efterhand.

BTT

Nu låter du som en äkta thaitoffel, innan var det f u c k and forget, är det UbonBorge's omröstning som fått dig att ändra dig, nästan en av sju som vill bli av med dig.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT varför tänker du så?

Varför har du inga pengar?

Skaffa ett riktigt jobb BTT!

Sluta beklaga dig om att du inte kan bygga hus till släkten skicka pengar.

Tjejer älskar att man tar hand om dem.

Jag håller med dig om att alla tjejer är horor.

Själv grejen med att ha en tjej man vill ha någon att skämma bort.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag håller med dig om att alla tjejer är horor.

Själv grejen med att ha en tjej man vill ha någon att skämma bort.

Aldrig funderat på att skaffa dig en hund istället?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Farang

Helt annat ämne än tråden handlar om men helt klart intressant.

Detta är nog en stor förklaring till att man har en hund.

De som har en Katt vill inte att någon skäller.

Mänikans behov av att leva i relation med något någon är väldigt stark tror jag.

Jag själv är allergisk därför kan jag inte välja just hund eller katt men en mycket renlig Thailänska passar mig perfekt.

Phodee

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Phodee!!

En ständigt jamande katt kan vara lika jävligt som en skällande hund.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken dejtingsajt?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT har du nu börjart fundera på Hund eller Katt som alternativ.

Vore det inte bättre om du började fudera på hur du skall få i hopp det.

Så att du slipper vara en loser.

Jag bara menar var kung i baren för några veckor!

Phodee

Btt vad jag har sett så är du aktiv på kvällskvisten och natten vilket är ett känne täcken för kreativa mäniskor detta borde du kunna ha andvändnig av i ditt live.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att de flesta ej har någon högre utbildning här på forumet har i sig ingen betydelse.

Men som man brukar säga "lika barn leka bäst".

Chansen att en man med låg utbildning och "blue color" arbete skulle få en kvinna

med högre utbildning och "bättre" arbete är väl inte så stor, om hon inte är

väldans desperat. Sen finns det självklart undantag.

Ha det gubbs

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...