Jump to content
IGNORERAD

Medicin för allt !!!


Pakusa

Recommended Posts

Min dam hade köpt den har burken natur medicin (3000 bath för 120 kapslar)som hjälpte mot cancer, ont leder mm. Sambon gillade den hon tyckte hon349a95c8a0d4dbd026364e57aae4fb37.jpg4ff3f59e94630f1240dae41631faca9d.jpg kände sig bättre av dom. Jag förslog att vi skulle gå till ica köpa en flaska sesam olja 40 kr men det samma sak enligt min dam[emoji12]

 

Jag googlade lite för se vad dom sålde det den säljs bara i Thailand och Afrika. kusinen som sålde den försökte att sambon skulle sälja den vidare men jag tyckte det var bara bluff för lura av folk pengar och hon lyssnade på mig.

 

 

 

Skickat från min iPad med Tapatalk

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som ett pyramidspel.

Sett en del på Facebook i just Thai som försöker sälja piller för viktminskning, diabetes, blodtryck, detox mm mm. Det var inga billiga piller heller.

 

Var på en utställning i Singapore för länge sen där ett företag sökte distributörer i andra länder för en mirakelmedicin. Kom inte ihåg allt den läkte men var det mesta inklusive cancer samt strålskador.

 

Ex på en thaiprodukt:

 

 

18447017_1503656666321048_6690771565339538578_n.jpg.8ce72f4da2b65d3bbe14e8da8d0572ae.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan, skrev Bibben:

Låter som ett pyramidspel.

Sett en del på Facebook i just Thai som försöker sälja piller för viktminskning, diabetes, blodtryck, detox mm mm. Det var inga billiga piller heller.

 

 

Just nu verkar 7days och LivingWell ha högtryck på pyramidförsäljningen

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en släkting i byn som var gammal och dålig han köpte den har sesam oljan efter en vecka var han död. Tycker det skamligt hur man försöka göra pengar på sina vänner och släktingar 3000 bath mycket pengar om har 15000/ månaden.


Pakusa & Jesper

https://m.facebook.com/tomtens.mandlarna/

อิสานแมงกระพรุน ชุมแพ

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja dessa skojare allså! :waaaht:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...