Jump to content
Jolo

Bilder från Jolo's vardag

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

kongo24

Underbar tråd med lika bra kommentarer som foto

• Fint 3

rolba

Härlig tråd. :clapping:

• Fint 2

Luke the Drifter

Jolo, du skall ha tusen tack för att du tar dig tid att skriva och lägga upp bilder.  :great:

Jag är inte direkt ett stort fan av Pattaya men efter att ha sett alla dina bilder så blir jag sugen på att åka över en sväng !

Mvh

Luke the Drifter

PS

Tack för bilderna på bilarna och den gamla tågstationen !

• Fint 3

Jolo
3 timmar sedan, skrev Luke the Drifter:

Jolo, du skall ha tusen tack för att du tar dig tid att skriva och lägga upp bilder.  :great:

Jag är inte direkt ett stort fan av Pattaya men efter att ha sett alla dina bilder så blir jag sugen på att åka över en sväng !

Mvh

Luke the Drifter

PS

Tack för bilderna på bilarna och den gamla tågstationen !

Kul att du gillar bilderna.

Själv blir jag glad att se att du är igång med en ny tråd för dina trådar är riktigt grymma.

Pattaya är vad du gör det till. Rörande barlivet så sitter jag i någon lugn bar för att titta på folklivet, lyssna på musik eller spela lite biljard dom kvällar jag är i barerna. Vill man istället röja som en 2 veckors turist så väljer man att vara i dom områdena som har en annan typ av barer. Jag har haft med mig min bästa kompis, en tjej på 30 år, morsan på 70 år, syrran med småbarn osv. Alla har varit nöjda med Pattaya.

Själv vill jag besöka Hua Hin nu när färjan går. Kollade priset, 1200 / person / väg vilket skulle bli 4800. Jag kommer göra det vid en senare resa, lite mer planerat (så man kanske kan bli guidad? ;) 555) Denna gång hade jag bara tänk åka över för någon natt helt oplanerat.

• Fint 7

koppar55
4 timmar sedan, skrev Jolo:

Trots att jag hyrt en condo denna resa så bokade jag 2 nätter på Thai Garden Resort, stället jag åt på häromkvällen. En stor anledning att jag bokade detta beror på att Condon skall sprutas med gift pga ohyra. Sen gillade jag poolen då jag åt här samt att det är trevligt med en bra hotellfrukost och vad jag kunde se på nätet skulle den vara bra här.

WP_20170604_17_20_27_Pro.thumb.jpg.50ba5c49b7d26f18fa1f63a1ca8d8f95.jpg

Vi väntar med omdömmet på hotellet tills senare. Just nu kan jag säga att dom inte lever upp till vare sig sitt omdömme på nätet eller till sina 4 stjärnor. Delvis har det varit flera trasiga saker men en kvinnlig vakt var rejält ute och cyklade gällande hur hon behandlade "tolken". Jag har bokat för 2 (får vara 3 i rummet) och "tolken" var med vid incheckningen och så långt var allt frid och fröjd. Senare använde vi en sidoingång och då hände det tråkiga.

Receptionen sa: IGEN

Då jag tog upp det. Får se om man får tag i en ansvarig person imorgon.

Käkade på Beergarden där det var liten kö för att få bord vid 8 tiden. Inga bra foton tyvärr.

Bodde där tidigare när jag genomförde långtester hos en italiensk kund.

Ett bra hotell och som du nämner, bra frukost.

• Fint 1

svampen

Skön tråd :Yes:

• Fint 3