Jump to content
IGNORERAD

Vad karakteriserar en bargubbe?


broder tuk tuk

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Boa52:

Det var ju det ja menade, bangla mot WS och det bara mot MPR,s utsagor. Vist finns det lungnare och bättre platser i Pukett

för familjer än i Pattaya. Golf som många surrar om finns i hela Thailand, några gillar dom banorna en del inte och Huahin

har väl dom bästa golbanorna om jag förståt rätt

 

Snälla du.Det finns mycket stillsamma områden i Pattaya också.Fan vad du surrar om barer och horor hela tiden,själv föredrar jag att kalla dom sällskapsdamer eller barvärdinnor.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 137
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    17

  • Boa52

    15

  • stefan5300

    14

  • B747

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

12 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Verkar ändå som du varit i Pattaya eftersom du kan jämnföra dom olika platserna. Kanske har du blivit blåst på WS eftersom du har sånt agg till Pattya.

 

Mvh. SWED THAI

Inget agg mot Pattaya för jag har inte och förstår inte varför jag skulle fara dit. Det finns hundra bättre ställen att besöka i Thailand

patong blir också för mycket efter nån dag, Har vänner som bor där. Är man bara ute efter supa snacka skit är Pattaya, Patong och såna

ställen utmärkt. För mej okej nån dag men sen skit

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Snälla du.Det finns mycket stillsamma områden i Pattaya också.Fan vad du surrar om barer och horor hela tiden,själv föredrar jag att kalla dom sällskapsdamer eller barvärdinnor.

Turistguider kallarl jag dem;)

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Galten:

Turistguider kallarl jag dem;)

Glömde det ordet he he.Det är fint.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev B747:

Snälla du.Det finns mycket stillsamma områden i Pattaya också.Fan vad du surrar om barer och horor hela tiden,själv föredrar jag att kalla dom sällskapsdamer eller barvärdinnor.

Snälla du, vad sörlänningar och tyvärr du gillar för inlägg här är ju fylletrådar, ju sämre blder desto bättre fylle tråd

Du är ju en av dom som vill visa hur mycket du dricker, eller hur. Tillägg, är inte nykterist men skryter inte om hur mycket

jag dricker eller inte dricker

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Snälla du, vad sörlänningar och tyvärr du gillar för inlägg här är ju fylletrådar, ju sämre blder desto bättre fylle tråd

Du är ju en av dom som vill visa hur mycket du dricker, eller hur. Tillägg, är inte nykterist men skryter inte om hur mycket

jag dricker eller inte dricker

:rotfl:Gå på sängen nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Kom på ytterligare några varianter av bargubbar som jag har träffat, nämligen dom extremt törstiga, har träffat några som har checkat in på hotell och inte ens kommer ihåg var dom bor, då har dom fått checka in på ett nytt hotell och gå runt och fråga om någon landsman vet var han först checkade in och lämnade bagaget, några gånger har ju polisen i Pattya åkt runt med vilsna och fulla utlänningar och letat efter deras hotell, en gång gick polisen t.o.m ut i pressen med en bild och undrade om någon kände igen en Finsktalande man som inte hade en aning om var han bodde.

 

Sen har vi ju den snälle, som älskar alla han möter, vill alla väl, ger bort allt han har, spenderar friskt och snålar inte med dricks i baren, är många tjejers favorit, har en tjej i baren tandvärk ger han henne 500-1000 baht till tandläkaren, köper nallar till bartjejer som blir mammor, köper tårtor till dom som fyller år o.s.v, oftast räcker pengarna inte hela semestern men då brukar tjejerna bjuda igen och han blir både mätt och full resten av semestern även om pengarna är slut.

Mvh isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev B747:

:rotfl:Gå på sängen nu.

Du gillar inte det jag skrev men vist är det rätt ni skryter om hur mycke och vad ni har drucit

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Kom på ytterligare några varianter av bargubbar som jag har träffat, nämligen dom extremt törstiga, har träffat några som har checkat in på  hotell och inte ens kommer ihåg var dom bor, då har dom fått checka in på ett nytt hotell och gå runt och fråga om någon landsman vet var han först checkade in och lämnade bagaget, några gånger har ju polisen i Pattya åkt runt med vilsna och fulla utlänningar och letat efter deras hotell, en gång gick polisen t.o.m ut i pressen med en bild och undrade om någon kände igen en Finsktalande man som inte hade en aning om var han bodde.

 

Sen har vi ju den snälle, som älskar alla han möter, vill alla väl, ger bort allt han har, spenderar friskt och snålar inte med dricks i baren, är många tjejers favorit, har en tjej i baren tandvärk ger han henne 500-1000 baht till tandläkaren, köper nallar till bartjejer som blir mammor, köper tårtor till dom som fyller år o.s.v, oftast räcker pengarna inte hela semestern men då brukar tjejerna bjuda igen och han blir både mätt och full resten av semestern även om pengarna är slut.

Mvh isan lover

Håller med dej helt. pratade med min kompisi Patong ,just nu två döda svenskar av sprit en ligger i koma.

Vet inte om man kan kalla dom bargubbar eller stenbordsgubbar men super gör dom tills det tar slut

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Du gillar inte det jag skrev men vist är det rätt ni skryter om hur mycke och vad ni har drucit

Boa du är ju en riktig mobbare du.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev SWED THAI:

Boa du är ju en riktig mobbare du.

 

Mvh. SWED THAI

Menar du att jag mobbar när jag skriver att ni gillar tala om hur mycket ni dricker, eller vad

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
55 minuter sedan, skrev Boa52:

Det var ju det ja menade, bangla mot WS och det bara mot MPR,s utsagor. Vist finns det lungnare och bättre platser i Pukett

för familjer än i Pattaya. Golf som många surrar om finns i hela Thailand, några gillar dom banorna en del inte och Huahin

har väl dom bästa golbanorna om jag förståt rätt

 

 

Phuket

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Menar du att jag mobbar när jag skriver att ni gillar tala om hur mycket ni dricker, eller vad

Tror att dom som är ute i svängen i Pattaya försöker att ha koll på hur mycket dom dricker så att dom inte blir ett lätt rånoffer på dom sena timmarna.

Kallas rutin som du vet.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Den riktige bargubben är väl han som finner sitt livs kärlek efter 45 min i sin första resa och sedan åker i ilfart till Issan och dömer ut resten av landet när han i sin uppfattning funnit den "äkta" delen :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

Den riktige bargubben är väl han som finner sitt livs kärlek efter 45 min i sin första resa och sedan åker i ilfart till Issan och dömer ut resten av landet när han i sin uppfattning funnit den "äkta" delen :-)

Take Away.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev John Khonken:

Pattaya är kul. Där finns nästan allt. Golfen I Pattis är helt underbar. Vilket utbud.

 

Av kvinnliga "caddies"? :D

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev SWED THAI:

 du har sånt agg till Pattya.

 

Mvh. SWED THAI

 

Nja, jag skulle tro att han inte har något emot staden i sig. Men den drar ju till sig allt drägg som går att uppbringa både i och utanför Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Nemo:

 

Nja, jag skulle tro att han inte har något emot staden i sig. Men den drar ju till sig allt drägg som går att uppbringa både i och utanför Thailand.

Gäller väl hela Thailand iofs. Mycket skräp i Pattaya och Phuket men över lag drar ju Thailand åt sig skithögar som flugor till just skit. 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev B747:

själv föredrar jag att kalla dom sällskapsdamer eller barvärdinnor.

 

Svenska PK-uttryck.......

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
7 minuter sedan, skrev Nemo:

 

Nja, jag skulle tro att han inte har något emot staden i sig. Men den drar ju till sig allt drägg som går att uppbringa både i och utanför Thailand.

 

Ja det märks ju bland annat på immigrationen i Pattaya, kan vara riktigt tjuriga tjänstmän där men på immigrationen här i Nakhon Phanom är de alltid hur trevliga och hjälpsamma som helst. 

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev B747:

Yes.Pattaya är kul, och för den golfbitne så finns det golfbanor så det räcker.

Caddys kvinnor är jätte söta och många ställer upp på nattaktiviteter.

Det berömda 19 hållet. Helt utan förpliktelser eller extra avgifter.  

Jag spelar inte golf men gärna umgås med Caddys kvinnor. 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev conservator:

Den riktige bargubben är väl han som finner sitt livs kärlek efter 45 min i sin första resa och sedan åker i ilfart till Issan och dömer ut resten av landet när han i sin uppfattning funnit den "äkta" delen :-)

 

5555555

 

Till och med gubbarna i hembyn blir sen stumma av häpnad vad för UFO flickan hittat på Phuket...enl UFO:ts egen utsago.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 timmar sedan, skrev stefan5300:

 

Ja det märks ju bland annat på immigrationen i Pattaya, kan vara riktigt tjuriga tjänstmän där men på immigrationen här i Nakhon Phanom är de alltid hur trevliga och hjälpsamma som helst. 

 

 

När jag satt några veckor på immigrationsfängelset i Bangkok kryllade det av afrikaner och araber i cellerna.

 

Dom hade till och med särskilda typer som var ledare i cellen och som mer eller mindre bestämde över dom andra.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
54 minuter sedan, skrev JJC:

Caddys kvinnor är jätte söta och många ställer upp på nattaktiviteter.

Det berömda 19 hållet. Helt utan förpliktelser eller extra avgifter.  

Jag spelar inte golf men gärna umgås med Caddys kvinnor. 

 

Vem är Caddy?

 

Ingen jag hört talas om.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...