Jump to content
IGNORERAD

Vad karakteriserar en bargubbe?


broder tuk tuk

Recommended Posts

stefan5300
24 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Magiskt att just du ständigt tar denna dåre i försvar.

 

Det är väl lika magiskt att du gnäller på i stort sätt alla inlägg han skriver.

Kan inte bedömma honom som en dåre då jag aldrig träffat honom, vad han skriver sätter jag inte så stor vikt på, tycker det är ett nöje att se honom kunna reta upp så många.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 137
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    17

  • Boa52

    15

  • stefan5300

    14

  • B747

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

stefan5300
3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag vet inte exakt när detta konstiga drev dök upp men det var nån gång kring 2010 talet.

 

Givetvis en samling gubbar ur en gemensam grupp som bestämde sig för att göra gemensam sak med mytomanen och trollet BTT och sen har ett antal andra figurer hakat på drevet.

 

Jag har mina misstankar att ursprunget till drevet kan hämtas från RajDi Daj sidan med ett antal herrar från Göteborg i spetsen.

 

Sen finns det två andra herrar den ene från Falun och den andre en välkänd poolbyggare på sin tid som såg som sin livsuppgift att försvara sina frugor mot den elake och sinnesjuke BTT vars inlägg var en fara inte bara gentemot forumet utan framför allt gentemot alla thailändskor och frugorna i Sverige i synnerhet.

 

Det gick så långt att jag fick ett antal hotbrev om att jag borde brinna och plågas i helvetet och om jag inte genast slutade att skriva på forumet skulle åtgärder vidtagas.

 

BTT

 

Vilka var det, skicka gärna ett pm.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Jag vet inte exakt när detta konstiga drev dök upp men det var nån gång kring 2010 talet.
 
Givetvis en samling gubbar ur en gemensam grupp som bestämde sig för att göra gemensam sak med mytomanen och trollet BTT och sen har ett antal andra figurer hakat på drevet.
 
Jag har mina misstankar att ursprunget till drevet kan hämtas från RajDi Daj sidan med ett antal herrar från Göteborg i spetsen.
 
Sen finns det två andra herrar den ene från Falun och den andre en välkänd poolbyggare på sin tid som såg som sin livsuppgift att försvara sina frugor mot den elake och sinnesjuke BTT vars inlägg var en fara inte bara gentemot forumet utan framför allt gentemot alla thailändskor och frugorna i Sverige i synnerhet.
 
Det gick så långt att jag fick ett antal hotbrev om att jag borde brinna och plågas i helvetet och om jag inte genast slutade att skriva på forumet skulle åtgärder vidtagas.
 
BTT

Taken har möjligtvis inte slagit dig att trots att du varit med i forumvärlden i snart 15 år så är det enda "bildbevis" du kommit med en fruktansvärt dålig fönsterselfie? Du kan ju dra vilka snyftstories du vill men din trovärdighet är, och har alltid varit, noll och ingenting...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Det är väl lika magiskt att du gnäller på i stort sätt alla inlägg han skriver.

Kan inte bedömma honom som en dåre då jag aldrig träffat honom, vad han skriver sätter jag inte så stor vikt på, tycker det är ett nöje att se honom kunna reta upp så många.

 

Varför inte gnälla då han konstant trollat i 15 år nu, han har inget som styrker hans nedvärderingar av bla folk som dig och mig, så just därför förvånar mig att du ständigt håller flanen under armarna.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Vilka var det, skicka gärna ett pm.

 

Ja det var ju intressanta namn men ett par var ju nästan väntade.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
4 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Varför inte gnälla då han konstant trollat i 15 år nu, han har inget som styrker hans nedvärderingar av bla folk som dig och mig, så just därför förvånar mig att du ständigt håller flanen under armarna.

 

Vet inte om han nedvärderat mig men enligt mig finns det ju värre flanar och lögnare än BTT på forumet.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Åk till Danmark så får ni veta vad en bar gubbe är..

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Vet inte om han nedvärderat mig men enligt mig finns det ju värre flanar och lögnare än BTT på forumet.

 

Kan ju tillägga att jag aldrig lögnat utan allt jag skrivit bygger på verkligheten även om vissa saker har överdrivits lite som ex historien om kikaren vid toaletten i barområdet.

 

Men sanningen är att jag faktiskt valde en bar just vid toan under en tid just för att man där hade koll på alla tjejerna i området när dom lämnade toan.

 

Men kikare hade jag ingen.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Varför inte gnälla då han konstant trollat i 15 år nu, han har inget som styrker hans nedvärderingar av bla folk som dig och mig, så just därför förvånar mig att du ständigt håller flanen under armarna.

 

Då kanske du ska lägga in bevis på vem eller vilka jag nu har nedvärderat.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Kan ju tillägga att jag aldrig lögnat utan allt jag skrivit bygger på verkligheten även om vissa saker har överdrivits lite som ex historien om kikaren vid toaletten i barområdet.

 

Men sanningen är att jag faktiskt valde en bar just vid toan under en tid just för att man där hade koll på alla tjejerna i området när dom lämnade toan.

 

Men kikare hade jag ingen.

 

BTT

 

Vems verklighet?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev stefan5300:

Vet egentigen inte vad jag var för bargubbe men frekvent var jag och jisses vad kul det var.

 

Men det brukade ju att börja så här, upprätt och fin.

023.thumb.jpg.337ba076c284baa5d621b6afcc273276.jpg.91306dda48d9e0962f25482a0d91484e.jpgö

 

efter alkohol och med stadig hand brukade de att bli  sportaktivitet.

024.thumb.jpg.93d45e18bad1c5242a0277923ef4c5fa.jpg.50d22706a9d8ed128254abbe162d7fda.jpg

 

och inte allt för sällan blev det ju kvinnlig fägring,

59126d2dd125e_luckystar.jpg.a5cb89826aad6f29a54d9299b143ece9.jpg

 

och då kunde det ju sluta så här (har visat bilden några gånger men den tål väl att ses igen).

post-3132-0-88908900-1427867874_thumb.jpg.745b9c9e77f1daa32aff7890708cc636.jpg

 

Och ibland fick även Sabailand ett besök för tvagning på en gummimadrass.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.008968b8320d07b2a1061ccd4a80354c.jpg

 

men ibland blev det lite för mycket av det goda och då fick man leta andra kompisar.

fyllehund.jpg.60459bf7bb11bcfd3c2e05d79c90e49e.jpg.88a63bb15a7a06f220c8effac0ba15ea.jpg

 

Början ser ut som LA-Cafe i Manila?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag vet inte exakt när detta konstiga drev dök upp men det var nån gång kring 2010 talet.

 

Givetvis en samling gubbar ur en gemensam grupp som bestämde sig för att göra gemensam sak med mytomanen och trollet BTT och sen har ett antal andra figurer hakat på drevet.

 

Jag har mina misstankar att ursprunget till drevet kan hämtas från RajDi Daj sidan med ett antal herrar från Göteborg i spetsen.

 

Sen finns det två andra herrar den ene från Falun och den andre en välkänd poolbyggare på sin tid som såg som sin livsuppgift att försvara sina frugor mot den elake och sinnesjuke BTT vars inlägg var en fara inte bara gentemot forumet utan framför allt gentemot alla thailändskor och frugorna i Sverige i synnerhet.

 

Det gick så långt att jag fick ett antal hotbrev om att jag borde brinna och plågas i helvetet och om jag inte genast slutade att skriva på forumet skulle åtgärder vidtagas.

 

BTT

 

Bigamist, hur många frugor hade han?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
11 timmar sedan, skrev SatanG:

 

Början ser ut som LA-Cafe i Manila?

 

/ SatanG

 

De tre första bilderna är från Patpong, Tim´s då han hade baren på Beach road och Lucky Star som ligger mittemot Marin disco i södra Pattaya i nämnd ordning.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk skillnaden att vara bargbbe i sverige och i Thailand.....finns bargubbar i sverige förresten? Är det ens möjligt?

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
1 timme sedan, skrev Herluf:

Tänk skillnaden att vara bargbbe i sverige och i Thailand.....finns bargubbar i sverige förresten? Är det ens möjligt?

 

Men ack så dyrt.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minutes ago, stefan5300 said:

 

Men ack så dyrt.

Och trist. Man kan ju inte förvänta sig att bli uppvaktad av sexiga ladies på en "bar" i Eskilstuna...:waaaht:.

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om Hooters har planer på att öppna i Sverige:haha:. Depressions frekvensen bland män sjunker radikalt, försäljningen av antidepressiva störtdyker. Men anmälningarna från miljöpartist kärringarna blir så många att brevlådan på jämo -eller va fan det heter- spricker

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
41 minuter sedan, skrev Herluf:

Och trist. Man kan ju inte förvänta sig att bli uppvaktad av sexiga ladies på en "bar" i Eskilstuna...:waaaht:.

 

Inga sexiga ladies i Kalmar heller, dock har det väl hänt att jag blivit uppvaktad av frånskilda mödrar i övre medelåldern med 3-4 ungar i bagaget och det har väl fått duga. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minutes ago, stefan5300 said:

 

Inga sexiga ladies i Kalmar heller, dock har det väl hänt att jag blivit uppvaktad av frånskilda mödrar i övre medelåldern med 3-4 ungar i bagaget och det har väl fått duga. 

En frånskild tant i 50 års åldern med 4 barn i 20 års åldern, är absolut det närmaste de flesta kommer en sexy lady i sverige. Det kan mycket väl vara en once-in-a-lifetime chans för en svensk att träffa en sådan donna. Men har hon plastik opererat brösten kan du glömma henne, då får hon lätt en 20 åring, numera har även de konkurrens av sisådär 100 000 afganska ensamkommande män....

YL9C4IDUAP9ERC6P.png

Ändrades av Herluf
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Herluf:

Tänk skillnaden att vara bargbbe i sverige och i Thailand.....finns bargubbar i sverige förresten? Är det ens möjligt?

 

Dom finns nog men skillnaden mellan dom och vi bargubbar i Thailand är att dom gubbarna får inte tvätten och städningen fixad på morgonen efter shorttimaren.

 

Det är svenskorna alldeles för lata och bortskämda för att fixa.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
43 minuter sedan, skrev Herluf:

En frånskild tant i 50 års åldern med 4 barn i 20 års åldern, är absolut det närmaste de flesta kommer en sexy lady i sverige. Det kan mycket väl vara en once-in-a-lifetime chans för en svensk att träffa en sådan donna. Men har hon plastik opererat brösten kan du glömma henne, då får hon lätt en 20 åring, numera har även de konkurrens av sisådär 100 000 afganska ensamkommande män....

YL9C4IDUAP9ERC6P.png

 

Klockrent.

 

Bara att gå in på vilken svensk dejtingsajt som helst så upptäcker man snart att dom flesta 50+ damerna söker killar mellan 25 och 40. Vi 50+ gubbar har inte en chans att ens få ett ligg.

 

Och sen klagar dessa kvinnor på att vi bargubbar i Thailand är svin och pedofiler som pippar med tjejer under 30.

 

Kallas visst dubbelmoral.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag vet inte exakt när detta konstiga drev dök upp men det var nån gång kring 2010 talet.

 

Givetvis en samling gubbar ur en gemensam grupp som bestämde sig för att göra gemensam sak med mytomanen och trollet BTT och sen har ett antal andra figurer hakat på drevet.

 

Jag har mina misstankar att ursprunget till drevet kan hämtas från RajDi Daj sidan med ett antal herrar från Göteborg i spetsen.

 

Sen finns det två andra herrar den ene från Falun och den andre en välkänd poolbyggare på sin tid som såg som sin livsuppgift att försvara sina frugor mot den elake och sinnesjuke BTT vars inlägg var en fara inte bara gentemot forumet utan framför allt gentemot alla thailändskor och frugorna i Sverige i synnerhet.

 

Det gick så långt att jag fick ett antal hotbrev om att jag borde brinna och plågas i helvetet och om jag inte genast slutade att skriva på forumet skulle åtgärder vidtagas.

 

BTT

 

Torka tårarna nu kompis. Sitter man som du och under flera års tid kallar andras fruar för H*ror trots högljudda protester passar det inte särskilt bra att senare sitta och snyfta ut och tigga medömkan när någon kallar dig för saker. Räta på ryggen nu för fan, spara ihop till en flygbiljett och gå vidare i livet så blir det nog bra ska du se.

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

40 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Klockrent.

 

Bara att gå in på vilken svensk dejtingsajt som helst så upptäcker man snart att dom flesta 50+ damerna söker killar mellan 25 och 40. Vi 50+ gubbar har inte en chans att ens få ett ligg.

 

Och sen klagar dessa kvinnor på att vi bargubbar i Thailand är svin och pedofiler som pippar med tjejer under 30.

 

Kallas visst dubbelmoral.

 

BTT

 

Ang. dubbelmoral, vilken ålder brukar snubbar (även jag) 50+ söka efter i Thailand?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
21 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Torka tårarna nu kompis. Sitter man som du och under flera års tid kallar andras fruar för H*ror trots högljudda protester passar det inte särskilt bra att senare sitta och snyfta ut och tigga medömkan när någon kallar dig för saker. Räta på ryggen nu för fan, spara ihop till en flygbiljett och gå vidare i livet så blir det nog bra ska du se.

 

/ SatanG

 

Kan du förklara varför jag som suttit i barerna i många år och haft ett stort antal horor som flickvänner överhuvudtaget skulle komma på tanken att nedvärdera eller på annat sätt smutskasta thailändska kvinnor och thaifrugor i Sverige?

 

Allt bygger på att dessa herrar feltolkat vad jag skrivit å det grövsta.

 

Jag har framlagt teorier om att singelgubbarna som åker till Thailand oftast träffar sina blivande frugor bland barerna och inte ex på banken eller i lampaffären. Den åsikten har jag reviderat genom åren mest på grund av nätets ankomst som ju har gjort att numera kan Lasse och Bengan träffa Noi och Pla via olika dejtingsidor men detta utesluter ju inte att det ändå rör sig om träff i barmiljö eftersom många bartjejer har mobiler idag med väl utvecklade nät.

 

Så faktum kvarstår, dom flesta singelgubbar stöter på sina kontakter i barernas miljö.

 

Detta betyder inte att jag på något sätt har smutskastat varken Lasse eller Noi i baren.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
27 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Ang. dubbelmoral, vilken ålder brukar snubbar (även jag) 50+ söka efter i Thailand?

 

/ SatanG

 

Det beror ju på vilken smak man har.

 

Själv föredrager jag äldre och mognare damer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...