Jump to content
IGNORERAD

Vad karakteriserar en bargubbe?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Om ni fick sätta 5 epitet på vad som kännetecknar en bargubbe, vad skulle det vara?

 

Jag börjar:

 

1 Väldigt dåligt utvecklad charm gentemot kvinnor och särskilt dom utanför barerna.

 

2 En stor portion blyghet innan fjärde groggen

 

3 Social inkompetens

 

4 Starkt utvecklat revirtänkande.

 

5 Betalar inte gärna tjejernas hemresa vid shorttime.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 137
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    17

  • Boa52

    15

  • stefan5300

    14

  • B747

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1,Han sitter på en bar.

 

2,Han dricker öl.

 

3, Tittar ut på gatan eller in i baren om det finns något att titta på.

 

4, Ibland syns han med en mörkhårig tjej.

 

5, Har oftast pengar.

 

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

SWED THAI
16 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Om ni fick sätta 5 epitet på vad som kännetecknar en bargubbe, vad skulle det vara?

 

Jag börjar:

 

1 Väldigt dåligt utvecklad charm gentemot kvinnor och särskilt dom utanför barerna.

 

2 En stor portion blyghet innan fjärde groggen

 

3 Social inkompetens

 

4 Starkt utvecklat revirtänkande.

 

5 Betalar inte gärna tjejernas hemresa vid shorttime.

 

BTT

Är detta en beskrivning av dig själv? Låter ju så efter alla dina inlägg.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
29 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Om ni fick sätta 5 epitet på vad som kännetecknar en bargubbe, vad skulle det vara?

 

Jag börjar:

 

1 Väldigt dåligt utvecklad charm gentemot kvinnor och särskilt dom utanför barerna.

 

2 En stor portion blyghet innan fjärde groggen

 

3 Social inkompetens

 

4 Starkt utvecklat revirtänkande.

 

5 Betalar inte gärna tjejernas hemresa vid shorttime.

 

BTT

 

Ja, du beskriver dig själv rätt bra.

Nu saknas bara en resa till Thailand för att du ska kunna bli en bargubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

En naken man kan vara en bar(gubbe)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
8 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

 

Ja, du beskriver dig själv rätt bra.

Nu saknas bara en resa till Thailand för att du ska kunna bli en bargubbe

Ja han har inga höga tankar om sig själv, haha

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
41 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja han har inga höga tankar om sig själv, haha

 

Jag är inte särskilt socialt begåvad och ganska blyg utanför fyllan så visst det mesta stämmer in.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Om ni fick sätta 5 epitet på vad som kännetecknar en bargubbe, vad skulle det vara?

 

Jag börjar:

 

1 Väldigt dåligt utvecklad charm gentemot kvinnor och särskilt dom utanför barerna.

 

2 En stor portion blyghet innan fjärde groggen

 

3 Social inkompetens

 

4 Starkt utvecklat revirtänkande.

 

5 Betalar inte gärna tjejernas hemresa vid shorttime.

 

BTT

 

De flesta av punkterna stämmer in på mig själv, men jag går aldrig på barer. Du får nog hitta på andra epitet för att beskriva din "bargubbe". :)

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Nemo:

 

De flesta av punkterna stämmer in på mig själv, men jag går aldrig på barer. Du får nog hitta på andra epitet för att beskriva din "bargubbe". :)

Dom flesta här mobbar hellre trådskrivaren än att skriva om vad tråden handlar om:sure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
Dom flesta här mobbar hellre trådskrivaren än att skriva om vad tråden handlar om:sure:

Det är många som skriver i tråden, tänkte du på någon speciell?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Soengsang:


Det är många som skriver i tråden, tänkte du på någon speciell?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Dom flesta räcker inte det

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
29 minuter sedan, skrev Boa52:

Dom flesta räcker inte det

 

Ahh så de flesta "trådskrivare" känner sig mobbade, är ju minst 5-6st skribenter i denna tråd, så kanske dags att logga ut för vissa isof.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Ahh så de flesta "trådskrivare" känner sig mobbade, är ju minst 5-6st skribenter i denna tråd, så kanske dags att logga ut för vissa isof.

Du läser som en slurver, jag skrev, mobbar trådskrivaren. oh förstår att du inte förstår att jag menade trådstartaren, förstår du nu

Ja dessa pråmchaffisar dom fattar noll ingen egen tanke

Link to comment
Dela på andra sajter

De "bargubbar" jag råkat ut för är kontaktsökande, och då inte bara mörka snedögda damer utan helst någon av samma nationalitet.

De är rätt pratsamma och vill gärna berätta om sin egna erfarenheter,  om det nu är skryt, fantasier eller förhoppningar har jag inte brytt mig om.

Dricker "ganska" mycket och verkar tåla en hel del, finns dock de som är nykterister.

Oftast eller alltid äldre och inte sällan korpulenta.

Är inte sällan sjuka, många lever av förtidspension eller sjukbidrag.

Ska man tro dem bor de bra men billigt och har eller har haft en "käresta" någonstans i obygden.

M.a.o. har de för mig i längden blivit ganska jobbiga, kör samma tirad varje dag

Link to comment
Dela på andra sajter

Lever du än? Enligt egen utsago hade du bara 3 år kvar att leva. Har du blivit avslöjad av FK än?

Link to comment
Dela på andra sajter

Stereotypen av bargubbe dvs 60+, flint, ölkagge, alkis, enstöring, aldrig haft en tjej i sitt liv etc etc är det slut med för länge sedan. Även yngre killar som skulle kunna hitta tjejer ändå, går hem med bartjejer. Man vill ha sex direkt utan tjafs! Och tjejerna vill köpa sin nya Iphone nu på direkten! Vad myndigheter och världens feminister än vill så kommer denna marknad bara att öka. Utbud möter efterfrågan klockrent!

Ändrades av Herluf
Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

1filmstjärna

2 ursnygg

3 betalar alltid telefon och guld direkt

4 Bjuder hela baren hela tiden

5 miljonär I 14 dagar

Link to comment
Dela på andra sajter

En riktig bargubbe måste ju naturligtvis inneha en kikare...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minutes ago, John Khonken said:

1filmstjärna

2 ursnygg

3 betalar alltid telefon och guld direkt

4 Bjuder hela baren hela tiden

5 miljonär I 14 dagar

You feel like steve mcqueen when you're driving in your car, you think you look like james bond when you're smoking your cigar. Its so Bizzarre...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest JJC

Än en fredags tråd mitt i veckan. Det hade varit roligare läsning en fredagskväll.

Hoppas att tråden överlever till fredag då.:haha:

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
16 timmar sedan, skrev Boa52:

Dom flesta här mobbar hellre trådskrivaren än att skriva om vad tråden handlar om:sure:

 

Kan inte annat än att hålla med dig, det är mer en regel än  undantag att så fort BTT skriver något så ska det huggas, gnällas och letas fel, inte som du skriver besvara frågan.

 

En frekvent BTT-gällare klagade i en tråd om fotboll att jag var tjatig men att han själv några gånger lagt in bilder på en finlandsbåt och skriva om den är tydligen inte tjat.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Vet egentigen inte vad jag var för bargubbe men frekvent var jag och jisses vad kul det var.

 

Men det brukade ju att börja så här, upprätt och fin.

023.thumb.jpg.337ba076c284baa5d621b6afcc273276.jpg.91306dda48d9e0962f25482a0d91484e.jpgö

 

efter alkohol och med stadig hand brukade de att bli  sportaktivitet.

024.thumb.jpg.93d45e18bad1c5242a0277923ef4c5fa.jpg.50d22706a9d8ed128254abbe162d7fda.jpg

 

och inte allt för sällan blev det ju kvinnlig fägring,

59126d2dd125e_luckystar.jpg.a5cb89826aad6f29a54d9299b143ece9.jpg

 

och då kunde det ju sluta så här (har visat bilden några gånger men den tål väl att ses igen).

post-3132-0-88908900-1427867874_thumb.jpg.745b9c9e77f1daa32aff7890708cc636.jpg

 

Och ibland fick även Sabailand ett besök för tvagning på en gummimadrass.

post-3132-0-90737900-1349953108_thumb.thumb.jpg.008968b8320d07b2a1061ccd4a80354c.jpg

 

men ibland blev det lite för mycket av det goda och då fick man leta andra kompisar.

fyllehund.jpg.60459bf7bb11bcfd3c2e05d79c90e49e.jpg.88a63bb15a7a06f220c8effac0ba15ea.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Kan inte annat än att hålla med dig, det är mer en regel än  undantag att så fort BTT skriver något så ska det huggas, gnällas och letas fel, inte som du skriver besvara frågan.

 

En frekvent BTT-gällare klagade i en tråd om fotboll att jag var tjatig men att han själv några gånger lagt in bilder på en finlandsbåt och skriva om den är tydligen inte tjat.

 

Magiskt att just du ständigt tar denna dåre i försvar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev stefan5300:

 

Kan inte annat än att hålla med dig, det är mer en regel än  undantag att så fort BTT skriver något så ska det huggas, gnällas och letas fel, inte som du skriver besvara frågan.

 

En frekvent BTT-gällare klagade i en tråd om fotboll att jag var tjatig men att han själv några gånger lagt in bilder på en finlandsbåt och skriva om den är tydligen inte tjat.

 

Jag vet inte exakt när detta konstiga drev dök upp men det var nån gång kring 2010 talet.

 

Givetvis en samling gubbar ur en gemensam grupp som bestämde sig för att göra gemensam sak med mytomanen och trollet BTT och sen har ett antal andra figurer hakat på drevet.

 

Jag har mina misstankar att ursprunget till drevet kan hämtas från RajDi Daj sidan med ett antal herrar från Göteborg i spetsen.

 

Sen finns det två andra herrar den ene från Falun och den andre en välkänd poolbyggare på sin tid som såg som sin livsuppgift att försvara sina frugor mot den elake och sinnesjuke BTT vars inlägg var en fara inte bara gentemot forumet utan framför allt gentemot alla thailändskor och frugorna i Sverige i synnerhet.

 

Det gick så långt att jag fick ett antal hotbrev om att jag borde brinna och plågas i helvetet och om jag inte genast slutade att skriva på forumet skulle åtgärder vidtagas.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...