Jump to content
IGNORERAD

Vad är en stenbordsexpert?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk
16 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Så du menar på fullt allvar att det är i baren man lär sig detta

 

Du måste skämta?

 

Absolut är det så.

 

Som jag skrev innan så umgås många bargubbar med många tjejer från olika delar av Thailand och då säger det ju sig självt att man snappar upp fler kulturella saker än vad en gubbe som enbart har en fru från ex Isan och det handlar inte enbart om barfines och hur mycket olika gubbar betalar och vem som är mest sexy utan faktiskt även mer väsentliga saker.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 88
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • SatanG

    7

  • Tommy

    6

  • Boa52

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

On 2017-05-08 at 10:26, skrev svampen:

Nu får Du väl varva ner har aldrig antydigt att jag är stenbordsexpert försök hålla Dig till sanningen ditt Troll !!!!!!!'!''

 

Till ditt försvar, så är det inte du som lagt in ordet "Stenbordsexpert" vid din avatar.

Den blir där automatiskt när en medlem skrivit 15000 inlägg, förutsatt att man inte ändrat till något eget.

 

Nästa byte av texten blir vid 25000 inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Surin P3:

 

Till ditt försvar, så är det inte du som lagt in ordet "Stenbordsexpert" vid din avatar.

Den blir där automatiskt när en medlem skrivit 15000 inlägg, förutsatt att man inte ändrat till något eget.

 

Nästa byte av texten blir vid 25000 inlägg.

Tack Surin :great:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 timmar sedan, skrev Nemo:

 

Det var ju bara ett snabbt höftskott, men det tog tydligen ganska bra. B)

Bättre att lära sig läsa istället för att skjuta från höften och chansa :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sådant bord kanske "stenbordsexperter" ska ha.

Beskådade det i Bang Pa In 2006

 

5911519bbb9e7_2006BangpaIn.thumb.JPG.4345f5823a65078b59d5922c2948df1c.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Surin P3:

 

Till ditt försvar, så är det inte du som lagt in ordet "Stenbordsexpert" vid din avatar.

Den blir där automatiskt när en medlem skrivit 15000 inlägg, förutsatt att man inte ändrat till något eget.

 

Nästa byte av texten blir vid 25000 inlägg.

 

Då kliver man upp i status till Bargubbe?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Mycket skräp har skrivits i denna tråd:big_smile:.

Jag är en på thailändska landsbygden husägande före detta rutinerad bargubbe som tillbringade mina resor mellan 1988-1996 på barstolarna och stensoffor mellan 2-4 månader i Thailand och Filippinerna och då var det mycket alkohol, kvinnor och sång.

IMG_1102.JPG.f1ea1be0d5e9d6f993a830b0a0831701.JPG5911557ec4621_a(2).thumb.jpg.23454423a16c5ab02db90d48cc2191b9.jpg59115578143ba_a(1).jpg.be268f759a6d4adec217b1e7b6d45cfb.jpgr.jpg.1d67eecb38bde874b928b8adb3d750f6.jpg

 

Men är nu en lugn, tillbakadragen, korsordslösande och gift sodadrickande stenbordexpert i obygden.

IMG_1105.JPG.5b1414520014ed3b8ff77f7a657ec7b4.JPG

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Här är en riktigt sågad och slipad öländsk stenbordsgrupp med till hörande blomkruka16470136-emoticon-visar-tummen-upp.jpg.600280d1ac630139dcd795048f839171.jpg och inte en gjuten thailändsk cementsittgrupp59115ba9cfbb1_images(5).jpg.7892edc615c91e8ad9b9d01b6aec11dd.jpg, så det så.

stenbord.jpg.ff33618abd5d5c822b85ac90575964ee.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedär, så stenbordsexpert betyder inte "Den som oftast inte får följa med någon hem utan blir sittandes vid bordet hela kvällen med groggen/ölen och bara får skaffa sig Syn och hörsel kunskap i vad som är roligt, trevligt och en masa andra sanningar om Thailand" som man alltid trott...

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
12 timmar sedan, skrev Herr Chang:

 

Har man nybyggt hus i hembyn är man inte längre rik, för hus och land är skrivet på frugan :)

 

Herr Chang har talat.

 

Nja, så behöver det inte vara, typisk "stenbordsfilosofi" att man går lottlös ur en ev skilsmässa i Thailand :)

Sen vore det ju lite jobbigt om ett hus för några hundra tusen kronor beskriver rikedom.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
20 minuter sedan, skrev Soengsang:

 

Nja, så behöver det inte vara, typisk "stenbordsfilosofi" att man går lottlös ur en ev skilsmässa i Thailand :)

Sen vore det ju lite jobbigt om ett hus för några hundra tusen kronor beskriver rikedom.

 

För dom flesta thailändare är nog några hundra tusen kronor ganska mycket rikedom.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
Precis nyss, skrev broder tuk tuk:

 

För dom flesta thailändare är nog några hundra tusen kronor ganska mycket rikedom.

 

BTT

 

Nu tror jag inte HC syftade på Thailändare......

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Soengsang:

 

Nu tror jag inte HC syftade på Thailändare......

 

Nej kanske inte men jag förutsätter att huset ligger i hembyn i Thailand?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Nej kanske inte men jag förutsätter att huset ligger i hembyn i Thailand?

 

BTT

 

Nu handlade väl inte din tråda om Thailändare med hus?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

För dom flesta thailändare är nog några hundra tusen kronor ganska mycket rikedom.

 

BTT

 

Troligen även för dig.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev Surin P3:

 

Till ditt försvar, så är det inte du som lagt in ordet "Stenbordsexpert" vid din avatar.

Den blir där automatiskt när en medlem skrivit 15000 inlägg, förutsatt att man inte ändrat till något eget.

 

Nästa byte av texten blir vid 25000 inlägg.

 

12 timmar sedan, skrev svampen:

Tack Surin :great:

Det funkar tydligen sådär...

Swampmonstret har över 74000 inlägg :haha:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arnold Layne

Här är dom absolut mest ultimata stenbords-experterna ... här platsar inte ens Uncen ,,, eller Hästen ,,, eller var det Glegolo ,,,,, kanske rentav Legolas ... undrar vad karl´n kallar sig nu :D

post-3262-0-24752400-1428730251.jpg

If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj !

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest JJC
7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

För dom flesta thailändare är nog några hundra tusen kronor ganska mycket rikedom.

 

BTT

För många thailändare är vi också fattiga faranger.

Det finns både och. Glöm ej detta.

Om du nu verkligen har varit i Thailand så skulle du se att det finns inte bara fattigdom utan enorma rikedomar också.

Jag känner några som köpte nya lyxbilar och byggde hus med kontant betalning.

Nu i för sig köper jag mina nya bilar kontant med men köpa eller bygga hus och betala kontant i Sverige skulle jag inte klara.

I Thailand Hangdong / Chiang Mai byggde jag och min FD. hus som kostade ca 200 tusen SEK. Kontant.

Ingen av våra thailändska grannar hade så litet och så billigt hus. De flesta pröjsade cash.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

SWED THAI
48 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Här är dom absolut mest ultimata stenbords-experterna ... här platsar inte ens Uncen ,,, eller Hästen ,,, eller var det Glegolo ,,,,, kanske rentav Legolas ... undrar vad karl´n kallar sig nu :D

post-3262-0-24752400-1428730251.jpg

Nu hjälper det väl inte vad ni stenbords-experter säger numera. Era visdomsord kommer väl till korta när det har behandladts på plattan i HH.

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Arnold Layne:

Här är dom absolut mest ultimata stenbords-experterna ... här platsar inte ens Uncen ,,, eller Hästen ,,, eller var det Glegolo ,,,,, kanske rentav Legolas ... undrar vad karl´n kallar sig nu :D

post-3262-0-24752400-1428730251.jpg

 

Tycker ni mer ser ut som två tomtar som sitter och filosoferar och har trevligt vid ett stenbord. Att sitta och lösa diverse världsproblem runt ett stenbord är inte synonymt med stenbordsexpertis, för inte tror jag ni sitter där och skrävlar och försöker överträffa varandra i mytomani.. :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev rolba:

Jag har uppgraderat till glasbordsexpert idag.

20170509_142604.thumb.jpg.f93a5e8589da66ba26d408fcef71e522.jpg

 

å en sådan dära innekille med sandaler 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

12 timmar sedan, skrev rolba:

Jag har uppgraderat till glasbordsexpert idag.

20170509_142604.thumb.jpg.f93a5e8589da66ba26d408fcef71e522.jpg

Har ett liknande.

Står ostadigt och ser det ut och bli väder så tar vi in den.

Vi kan dock inte ha stenbord än för trädgården är inte färdig.

Stenborden står emot all väderlek och går och ha i solen.

Hittar vi stabila trämöbler som inte är otympliga så kör vi med dom i carporten eller så.

Ett stenbord hör dock till så småningom också om det finns plats.

Underskatta inte ett stenbord;)

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
5 timmar sedan, skrev Arnold Layne:

Här är dom absolut mest ultimata stenbords-experterna ... här platsar inte ens Uncen ,,, eller Hästen ,,, eller var det Glegolo ,,,,, kanske rentav Legolas ... undrar vad karl´n kallar sig nu :D

post-3262-0-24752400-1428730251.jpg

 

Där löstes det världsproblem, tänk vad bra det varit om Putin, Obama, Xi Jinping, Merkel, Kalle 16 och några andra statschefer varit med.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Tommy:

 

Det funkar tydligen sådär...

Swampmonstret har över 74000 inlägg :haha:

 

15722 inlägg nu. Så det funkar som det ska. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...