Jump to content
IGNORERAD

Golf i Hua Hin


amatören

Recommended Posts

amatören

Hej

 

Jag har en kamrat som har bokat en resa till Hua Hin i Juni. Han är intresserad av att spela golf. Har någon några rekommendationer ang. golf arrangemang på orten.

Eller tips på hotell som arrangerar golf.

 

Mvh

 

Amatören

 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev amatören:

Hej

 

Jag har en kamrat som har bokat en resa till Hua Hin i Juni. Han är intresserad av att spela golf. Har någon några rekommendationer ang. golf arrangemang på orten.

Eller tips på hotell som arrangerar golf.

 

Mvh

 

Amatören

 

Hej, runt Hua Hin så finns där en hel del golfbanor vissa är bättre i skicket än andra, den bästa golfbanan är BlackMountain  Golf resort club.där finns hotell resturanger lekland för barnen, ja där finns en massa saker att göra förutom att spela golf. mvh flipp

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Bannorna I Hua hin är bra och bättre . Hyr en taxi som lämnar och hämtar. Om ni är lata spela på bannan I staden. Den är ok. Black M är dyr. Bli medlem I thai golf a. Då får ni bra rabatt. Googla på det. Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

amatören

Hej

 

Tack för svaren, blir dock inte riktigt klok på vad exakt jag skall googla på " Bli medlem I thai golf a. Då får ni bra rabatt. Googla på det."

 

är det "I thai golf a" som jag skall googla på?

 

Mvh

 

Amatören

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev amatören:

Hej

 

Tack för svaren, blir dock inte riktigt klok på vad exakt jag skall googla på " Bli medlem I thai golf a. Då får ni bra rabatt. Googla på det."

 

är det "I thai golf a" som jag skall googla på?

 

Mvh

 

Amatören

www.tga.or.th/

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att Thipurai City Hotel anordnar bokning av golftider och transporter.

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Da_Ling_Boy

tjena,

vill du slippa ordna allt med golfen, dvs. slippa boka bana, slippa fixa transport, kanske vill hyra/låna golfklubbor, så finns det ett flertal arrangörer för golf, som ordna allt åt dig,

tyvärr har jag inte just nu den arrangören jag använde, (ska leta lite), men de fanns inne i stan, nära nöjesgatorna,

hälsningar

Mikael

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian
Tusen tack för all hjälp.
 
Mvh
 
Amatören

Här kan han kolla...Christian 150db99aff63996619eca4ff8d387315.jpg

Skickat från min SM-T555 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev John Khonken:

Bannorna I Hua hin är bra och bättre . Hyr en taxi som lämnar och hämtar. Om ni är lata spela på bannan I staden. Den är ok. Black M är dyr. Bli medlem I thai golf a. Då får ni bra rabatt. Googla på det. Lycka till

Har du något prisexempel på vad man får betala i greenfee på t.ex. banyan,springfield eller någon annan bana i huahin om man är medlem i tga?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Persistant

Hej

Golf i Hua Hin är generellt dyrt , men du kan spela med medlemmar som ger dig rabatt

Annars finns det  AGP , golf tour , och Tee time , som fixar allt

Alla svenskar skall av ngn anledning spela Black M som är dyr, mer än 1000 svkr

bara för att det påstås  det är en SVENSKÄGD bana , men om man nu anser att 30 % är tillräckligt

Royal Hua Hin är en centralt bra bana.

Palm Hills är en för medelgolfare trevlig upplevelse

Några exempel

Persistant

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...