Jump to content
IGNORERAD

Därför skall du undvika sandaler !


Tallviking

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    10

  • Nemo

    6

  • acarls

    4

  • Boa52

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

11 timmar sedan, skrev wUThai:

 


Borde förbjudas överhuvudtaget! Finns inte på kartan hur jävla fula foppatofflor är. Kommer aldrig finnas i vår familj! Jo, en gång köpte frugan ett par till grabben i början av vårt förhållande. Dock slängde jag dom omgående!

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

 

Milt straff, hon borde fått sova i garaget i ett par år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Kors i taket vilka fjantar det finns :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Soengsang:

 

Faktum är att riktiga original Crocs är fotriktiga och bra, används mycket av bla sjukvårdspersonal på sjukhus och vårdcentraler, förväxla inte dem med kopiorna som säljs på marknader.

 

Mina barn gillar Crocs, original finns i Thailand att köpa på större köpcentrum, tex typ Terminal 22, Robbinson etc, men kostar från ett par 1000bht.

 

Altavista var den första tjänst jag provade på internet, och jag sökte på CocaCola, det var det absolut första jag gjorde på www.

Min första sökning var på "scuba diving" hade just tagit ett certifikat, det var på en data-mässa i Sveriges viktigaste stad, Göteborg.

 

Mina första Crocs köpte min chef till mej, i USA innan de vart populära i Sverige, fantastiskt sköna, men efter att ha trampat ner i kölsvinet och fått dem indränkta i olja, så vart de konstiga...

 

Det finns billiga original Crocs på Long krua market, vid nån gränsövergång mot Khmer, kan vara andrasortering, men riktigt bra.

 

On ‎2017‎-‎05‎-‎09 at 10:55, skrev Boa52:

Dom kanske behövs, för i Norrland kan man gå ut och pinka och vi har gylf på våra byxor. Doma där sörlänningarna blir väl haffad av bylingen

om dom går ut och pinkar så dom behöver inga

Det är förbjudet att pinka i naturen i Sverige, nåt Stockholmspåfund...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...