Jump to content
IGNORERAD

Hjälp Hotmail


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Helt plötsligt så låser sig mitt Hotmail. Jag har fått något nytt som kallas prioterade mail och övriga mail. Då låser sig allt. Vet någon vad jag ska göra för att kunna använda hotmailen igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad låser sig, webbläsaren? Prova med en annan webbläsare. Prova med en annan dator. Vad har du för dator?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Har provat tre datorer. Två fel en fungerar. Har windows 7 på den här datorn. Den som fungera har win 10 tror jag. Ett år gammal

Link to comment
Dela på andra sajter

UglyFarang
25 minuter sedan, skrev John Khonken:

Har provat tre datorer. Två fel en fungerar. Har windows 7 på den här datorn. Den som fungera har win 10 tror jag. Ett år gammal

 

För min del så har det blivit skit med det mesta sedan senaste tvångsuppdateringen av pyttemjuks skitprogram W10, speciellt strul med hotmail eller outlook som det påstås heta nuförtiden.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Microsoft är i maskopi med bankerna. Detta är slutet. Ser man inte det är man blind :)

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Låter konstigt. Jag har använt både appen i telefonen och webbläsare idag och det funkar bra. Men prioriterad/övrigt så verkar du använda appen för det kommer inte upp i webbläsare för mej. Men Hotmail verkar inte ha några problem. Både fick och skickade mail nu.

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

SWED THAI

Har du fått mail från Scotia bank. Jag har fått i från dom. Tog bort det mailet utan att öppna de.

 

Mvh. SWED THAI

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vilken webbläsare och fungerar det i någon annan webbläsare än den du provat med?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest JJC
46 minuter sedan, skrev John Khonken:

explorer tror jag på alla

 

42 minuter sedan, skrev frason:

Misstänkte det. Byt till Chrome eller Firefox.

Har testat hotmail i alla webbläsare Explorer, Edge, Chrome, Opera, Firefox, Maxthon, Chromium,  Microsoft Outlook och eM Client Inga problem i Windows 10.

Allt fungerar klanderfri. Däremot så läste jag att Microsoft har slutat att suporta visa äldre webbläsare och windows versioner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...