Jump to content
IGNORERAD

Kan inte kissa


kenneth073

Recommended Posts

Måste berätta vad som hänt mig efter att dom gick upp med en kamera för att kolla urinblåsan.

Fick åka hem efter att jag kissat och kisseriet tog tid men sen small det till och med urinen kom det en massa blod ,fick beskedet att om jag blev febrig över 38,5 eller inte kunde kissa så skulle jag uppsöka akuten.

Väl hemma så började problemen med kisseriet ,kom bara ut några bloddroppar så efter ett tag jringde jag rådgivningen ,jodå jag skulle till akuten.

Nu gick det snabbt med tilltagande smärta så jag slängde mig in i bilen och in till akuten .In med en kateder genom urinröret och trycket släppte puh!!!!!! Vilken känsla ... 

Där berättade dom att jag skulle ha  åkt tidigare för det var för mycket urin i blåsan så den hade blivit för mycket utvidgad så nu skulle jag vara tvungen att gå med kateder i först 2 veckor så blåsan fick vila sedan ytterligare 2 veckor med att träna upp den igen med en annan typ av kateder som man kan sätta på och av.Tyckte nog dom kunde uttryckt lite mer bestämma vikten av att åka tidigt i detta fallet.

Nästa dag blev det samma men nu åkte jag in tidigare,dom sköljde ut en massa kogulerat blod .Dagen därpå blev samma sak återigen men nu kom smärtan fort ,var ca 3 mil från närmaste akut ,sista 10 minuterna kommer jag knappt ihåg pga smärtan men hade jag haft en laddad revolver så hade jag använt den utan att tänka en sekund så ont gjorde det.

Tänkte höra om fler råkat ut för något liknande. Vet att virrpannan råkade ut fördet i Thailand ?

Vet inte om jag någonsin vågar ut i bushen igen efter detta .

Hemska tanke om det skulle bli stopp långt borta i obygden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Låter inget vidare, hoppas du kryar på dig. Har en kompis som kissar genom kateter och har gjort så i många år. Han tycker nog att det är lite bökigt men klagar sällan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har han genom urinröret eller har dom gått in genom magen på honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Precis nyss, skrev kenneth073:

Har han genom urinröret eller har dom gått in genom magen på honom?

Genom urinröret med en tunn slang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stackars sate,på så lång tid tycker man ju det skulle vara värt att gå genom magen istället.

Men jag är ju ingen läkare så det finns säkert en orsak till det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...