Jump to content
IGNORERAD

Stureplan VS Banglaroad/ Noi VS Carolina


Vaxet

Recommended Posts

En av Sveriges mera kända kändisar som inget vet varför hon är känd har precis anlänt till Thailand.

Efter bara en dag så uttrycker hon sin förvåning och sitt äckel över hur "medelålders män kan stå och se så lyckliga ut i horbarerna i Pattong"

Detta gör mig så förbannad och dessutom beklämd, det hon egentligen gör är inte att fördömma männen i barerna utan tjejerna som jobbar där. "Horbarerna" är något hon kan säga redan de första dygnen hon är i Thailand, för första gången i sitt liv.

Hon har ingen aning om vad som ligger bakom de tjejers öden som står och jobbar i dessa barer.

Ändå är hon blixtsnabb att kalla dessa tjejer för glädjeflickor.

Har själv varit ute en hel del på Stureplan genom åren och skillnaden mellan Banglaroad och barerna där, och barerna runt Stureplan är mycket små.

På Banglaroad träffar normalrika killar från väst, fattiga tjejer från Asien. Tjejerna drömmer om ett liv med normalrike Sven som för henne är superrik och hon gör allt för att fånga hans uppmärksamhet.

På Stureplan står blonderade normalrika Carolina och drömmer om ett liv med mycket rike Sven och hon gör allt för att fånga hans uppmärksamhet.

På Banglaroad köper normalrike Sven en eller två drinkar till tjejen och de går sedan hem tillsammans.

På Stureplan köper mycket rike Sven två drinkar till normalrika Carolina, samt fyra flaskor champagne som de tillsammans sprutar ut på alla andra utan att dricka något, sedan går de hem tillsammans.

Så småningom har normalrika Carolina från Stureplan gökat tillräckligt många superrika Sven och har pengar nog att förstora brösten.

Sedan ställer hon upp på nakenfotograferingar och nästan porr.

Hon blir en "nästan" kändis och får jobb på TV 4 utan att ha några kvallifikationer mer än att ha gökat en massa rika Sven från Stureplan och blivet fotad naken med sina stora bröst i silikon.

Carolina gör sedan karriar på att om och om igen offentligt berätta om sitt sexliv och sina partners.

Hon tar så småningom ut silikonbrösten och fördömmer de tjejer som har sådana silikonbröst som bimbos.

Hon börjar själv tro att hon är en seriös journalist som jobbar på TV och drar folk p.g.a. sin kunskap inte sina sexuttalande samt utvik, detta fast att hon aldrig pluggat utan bara gökat rike Sven på Stureplan.

Och avslutningsvis åker hon till Thailand och kallar tjejerna som hon ser i barerna för glädjeflickor samt skriver på sin egen blogg att hon var tvungen att fly från denna fruktansvärda miljö. Istället tar hon med sig en kille som hon just träffat till Koh Pagnan där de kan få vara ifred.

Hon heter Carolina Gynning och detta är hennes blogg.

http://www.stureplan...lan.se/gynning/

Jag vet att tjejerna i baren på Banglaroad säljer sig och att normalrike Sven betalar för detta.

Jag jag anser dock att Carolina och hennes systrar också säljer sig till superike Sven på Stureplan.

Hade inte Carolina kallat tjejerna på Banglaroad för glädjeflickor så kunde jag varit tyst, men när hon gör detta så vill jag påstå att skillnaden är NOLL förutom geografin.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Vaxet

    4

  • UT006

    2

  • Enis

    2

  • UbonBorge

    2

Mest aktiva i denna tråd

Hora, glädjeflicka, prostituerad eller luder är ju namn på samma sak, även om det kanske har lite olika klang.

Det brukar ju finnas ju gott om dem på Bangla Road och att TV-pipparen Gynning skriver det kan väl inte vara så upprörande.

Att man inte gillar red light district, behöver väl inet innebära att man fördömmer de som jobbar där . fast läsa hennes blogg, nix där går gränsen för mig.

[move]TVsåparen Arne[/move] 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Hon är ett STORT skämt den bimbon

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fröken i artklen är en business kvinna och vet att allt som skrivs om henne får heenne att komma i media så då finns hon kvar i media "alltså e hon inte bortglömd"

Glöm denna patetiska "kvinna"och gå vidare.

Hon kommer aldrig att fatta thai och vi saknar henne inte  :drinks:

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller väl med Vaxet i det han skriver men tycker mig ana att det hon skrev bara var ytterligare en i raden av ogenomtänkta grodor som hoppar ur munnen på henne och hennes gelikar. Tror nog typer som hon även ser ner på alla oss stackars vanliga svenskar som inte är lika snygga, inne eller kända som hon. Ingen idé att bli upprörd över ytliga kändisars trångsynta uttalanden.

Tids nog är även hon så gammal att glansen falnat och stureplanskillarna slutat uppvakta. Och om inte förr så lär hon åtminstone då få ökad livsinsikt.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som bryr sig om vad medialuder tycker?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

En av Sveriges mera kända kändisar som inget vet varför hon är känd har precis anlänt till Thailand.

Efter bara en dag så uttrycker hon sin förvåning och sitt äckel över hur "medelålders män kan stå och se så lyckliga ut i horbarerna i Pattong"

Detta gör mig så förbannad och dessutom beklämd, det hon egentligen gör är inte att fördömma männen i barerna utan tjejerna som jobbar där. "Horbarerna" är något hon kan säga redan de första dygnen hon är i Thailand, för första gången i sitt liv.

Hon har ingen aning om vad som ligger bakom de tjejers öden som står och jobbar i dessa barer.

Ändå är hon blixtsnabb att kalla dessa tjejer för glädjeflickor.

Har själv varit ute en hel del på Stureplan genom åren och skillnaden mellan Banglaroad och barerna där, och barerna runt Stureplan är mycket små.

På Banglaroad träffar normalrika killar från väst, fattiga tjejer från Asien. Tjejerna drömmer om ett liv med normalrike Sven som för henne är superrik och hon gör allt för att fånga hans uppmärksamhet.

På Stureplan står blonderade normalrika Carolina och drömmer om ett liv med mycket rike Sven och hon gör allt för att fånga hans uppmärksamhet.

På Banglaroad köper normalrike Sven en eller två drinkar till tjejen och de går sedan hem tillsammans.

På Stureplan köper mycket rike Sven två drinkar till normalrika Carolina, samt fyra flaskor champagne som de tillsammans sprutar ut på alla andra utan att dricka något, sedan går de hem tillsammans.

Så småningom har normalrika Carolina från Stureplan gökat tillräckligt många superrika Sven och har pengar nog att förstora brösten.

Sedan ställer hon upp på nakenfotograferingar och nästan porr.

Hon blir en "nästan" kändis och får jobb på TV 4 utan att ha några kvallifikationer mer än att ha gökat en massa rika Sven från Stureplan och blivet fotad naken med sina stora bröst i silikon.

Carolina gör sedan karriar på att om och om igen offentligt berätta om sitt sexliv och sina partners.

Hon tar så småningom ut silikonbrösten och fördömmer de tjejer som har sådana silikonbröst som bimbos.

Hon börjar själv tro att hon är en seriös journalist som jobbar på TV och drar folk p.g.a. sin kunskap inte sina sexuttalande samt utvik, detta fast att hon aldrig pluggat utan bara gökat rike Sven på Stureplan.

Och avslutningsvis åker hon till Thailand och kallar tjejerna som hon ser i barerna för glädjeflickor samt skriver på sin egen blogg att hon var tvungen att fly från denna fruktansvärda miljö. Istället tar hon med sig en kille som hon just träffat till Koh Pagnan där de kan få vara ifred.

Hon heter Carolina Gynning och detta är hennes blogg.

http://www.stureplan...lan.se/gynning/

Jag vet att tjejerna i baren på Banglaroad säljer sig och att normalrike Sven betalar för detta.

Jag jag anser dock att Carolina och hennes systrar också säljer sig till superike Sven på Stureplan.

Hade inte Carolina kallat tjejerna på Banglaroad för glädjeflickor så kunde jag varit tyst, men när hon gör detta så vill jag påstå att skillnaden är NOLL förutom geografin.

Om inte tjejjerna i banglabarerna är glädjeflickor så har jag missat något..tror du de hänger där för skoj skull eller? nää det är nog cash som gäller där!

Öppna ögonen nästa gång du passerar, och sluta att mörka och försöka tysta ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, någon med mer kunskap om datorer än jag har lagt ut detta mitt introinlägg på Carolinas blogg.

Jag säger tack till dig, vem än du är, och roas dessutom av att folk håller med mig/oss på denna blogg.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om inte tjejjerna i banglabarerna är glädjeflickor så har jag missat något..tror du de hänger där för skoj skull eller? nää det är nog cash som gäller där!

Öppna ögonen nästa gång du passerar, och sluta att mörka och försöka tysta ner.

Innan du skriver ett inlägg nästa gång, lär dig förstå vad du läser.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste på hennes blogg; bra skivet Vaxet! :yes: Såg även att Broder TT hade lämnat en kommentar.  :mdr:

Många thai anser nog att bartjejerna är "dubbelt pinsamma" då de gör det de gör så offentligt, men jag skulle tro att Carolina, efter sina slampiga eskapader - sex i TV, utvik m m - skulle betraktas på ungefär samma sätt som vilken barbrud som helst. Antagligen så skulle thai se ned på henne om de visste vad hon gjort och gör.

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt MPRs nya regler så räknar jag med att Marjasin har skickat denna tråd till avd NightLife nästa gång jag tittar in

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra skrivet Vaxet! Paralellen är klockren :im_so_happy:

Carolina och hennes tillika medsystrar är inskränkta så till den milda grad att de inte borde få yppa sig offentligt. Åtminstone inte i kommersiella samanhang. Tyvärr är det ju de svarta grodorna som hoppar ur truten på dem som säljer. Ja, och när hon låg utfläkt på en soffa (big brother) och fick sitt "glädjejack" penetrerat för allmän beskådan.

Hur många av oss med Thaifru/flickvän har inte hört dem utbrista: "Arai waa, hur kan hon göra så i TV? Skäms hon inte?" , när vi sitter i soffan och kollar på det som kallas underhållning.

Jo, Carolina och Bimbopatrasket skämmer ut sig. Det är bara de själva och deras ytliga samt dubiöst intellektuella "beundrarskara" som inte begriper det.

/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Att tjejer med lag utbildning, dalig kunskap och utan uppenbar talang har en tendens att for lite pengar och uppmarksamhet gora sig till allmannt atloje ar val nagot som Caroline har stor personlig erfarenhet av.

Att det kanske ar pinsamt och beklagligt att en del man valjer kopt "karlek" av unga och "snygga" thailandskor istallet for av mer jamnariga och allmannt mer likstallda svenskor haller jag med om men vuxna manniskor far ju ta vilka beslut de vill sa lange det inte skadar nagon annan person. Huruvida det gor det och i vilken omfattning kanns inte som ett amne att diskutera pa samma trad som Caroline Gynning avhandlas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra Vaxet!  :great:

Damen skriver: Många har velat se min nya tattuering!!!!Här e den! Varsågoda!  :no:

Jag läser inte många bloggar..men hennes var den mest

egocentriska och självupptagna jag skådat. Fy f-n!

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Japp, någon med mer kunskap om datorer än jag har lagt ut detta mitt introinlägg på Carolinas blogg.

Nice Vaxet!  :great:

Quote

Jag läser inte många bloggar..men hennes var den mest egocentriska och självupptagna jag skådat. Fy f-n!

Bra där lars60!  :great:

Själv läser jag inga bloggar!  ;)

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen så jäkla osmaklig ser ju ut som Kalle anka i trynet. Undrar hur mkt. Botox aktien steg när hon tankade truten?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Calorina " botox" Gynning,  Linda Tosing och Viktoria Silikonstet är tre arga konkurenter om titeln sveriges riks bimbo. Finns väl bara ett äkta omdömme, förbaskat fula plast dockor. 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Gick in och tittade på bloggen från denna blonderade sak och fick mig ett riktigt gott skratt när jag läste kommentarerna.

Nerike, en flitig skribent på detta forum är lite "gramse" och talar där om vad han tycker om våpet.

Förutom att hans andra inlägg bland kommentarerna är den längsta mening jag sett, så är det mycket kul att läsa.

Inget ide att lägga några fingrar emellan där inte, pang på bara.

http://www.stureplan...lan.se/gynning/

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Hittade en kommentar lite längre upp. Det är tydligen så, att tjejer nuförtiden, obehindrat uttrycker sig om det motsatta könet på ett sätt som hade fått vilken man som helst fälld i ett diskrimineringsmål!  :heat:

"ÄR det din kille? Är han från Turkiet han ser värkligen ut som en Antalaya Turk. Inget illa menat jag tycker att turkiska killar är jätte sexiga och vääääääldigt uthålliga i sänghalmen. Hoppas ni får en skön semester"

Det här kan väl betecknas som både rasistiskt och sexistiskt?  :nono:   Ibland förvånas jag över att svenska kvinnor förväntar sig att de skall behandlas med respekt.

:wai:

PS. "jättesexiga" heter det, man särskriver inte i svenska språket. "Verkligen" torde dessutom vara mera rätt. DS  :na:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det kan vi väl bjuda på, eller ?

De har några hundra år att ta igen.

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
:D Varför ska man läsa hennes blogg? Läser hellre kristdemokraternas partiprogram :suicide:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:D Varför ska man läsa hennes blogg? Läser hellre kristdemokraternas partiprogram :suicide:

Nu var du väl lite elak mot kristdemokraternas partiprogram. Behöva bli jämförd med carolina :jester:

Jannef

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...