Jump to content
IGNORERAD

Plastic padding


Drivern

Recommended Posts

Har letat efter denna produkt i Thailand,finns troligtvis inte med det namnet.Iips önskas om något liknande,har några små rostangrepp att fixa till på "Gamla Bettan".Kan ju fråga min verkstadskontakt,men någon här vet säkert.    

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Drivern:

Har letat efter denna produkt i Thailand,finns troligtvis inte med det namnet.Iips önskas om något liknande,har några små rostangrepp att fixa till på "Gamla Bettan".Kan ju fråga min verkstadskontakt,men någon här vet säkert.    

 

Det finns liknande produkter som heter Lena, King Cobra mfl.

 

colorpoe_lena5.gif.07547960ce208ca9d24ac6dccf19ba85.gif    colorpoe_king1.gif.b8f8095eaa4f4ee36083fccd25c579c0.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nemo:

 

Det finns liknande produkter som heter Lena, King Cobra mfl.

 

colorpoe_lena5.gif.07547960ce208ca9d24ac6dccf19ba85.gif    colorpoe_king1.gif.b8f8095eaa4f4ee36083fccd25c579c0.gif

Tack för det,får leta upp dessa

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som i Thailand sett glasfiberduk och plast, alltså sådant man gör båtar av?

I Sverige har Biltema och många andra.

Försökte på Global byggvaruhus men expediterna såg ut som fågelholkar och flinade"No have"

 

Born41

.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev born41:

Är det någon som i Thailand sett glasfiberduk och plast, alltså sådant man gör båtar av?

I Sverige har Biltema och många andra.

Försökte på Global byggvaruhus men expediterna såg ut som fågelholkar och flinade"No have"

 

Born41

.

Det bör finnas för efter beachen här i Rayong ligger ett företag som bygger catamaraner och där luktar de friskt från skrovbyggandet när man passerar,men var man kan inhandla det vet jag tyvärr inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...