Jump to content
Guest Isan Lover

Thailands junta sätter press på sociala medier,

Recommended Posts

SanMakha
12 timmar sedan, skrev måne:

Jag är inte speciell men jag har en åsikt och den är väl fri i Sverige.Nu gnydde du lite igen.

Alla har åsikter, men det begriper inte facister som DU, för DIG är en åsikt rätt- DIN! Alla andra är skit, d.v.s. halva Sverige.

DU trampar på folk utan urskiljning, sådana som DU är sådana som trivs bäst i Ryssland och Syrien där EN ENDA röst är gällande.

Du svarade inte om ditt ursprung, så då är det väl inget heller då, Satans Gubbe i Låda!

Adjö på DIG och akta DIG som fan för att komma inom mitt revir.

Klart slut för min del i MPR.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

frason
3 timmar sedan, skrev SanMakha:

Alla har åsikter, men det begriper inte facister som DU, för DIG är en åsikt rätt- DIN! Alla andra är skit, d.v.s. halva Sverige.

DU trampar på folk utan urskiljning, sådana som DU är sådana som trivs bäst i Ryssland och Syrien där EN ENDA röst är gällande.

Du svarade inte om ditt ursprung, så då är det väl inget heller då, Satans Gubbe i Låda!

Fortfarande här?

• Fint 3

måne
3 timmar sedan, skrev SanMakha:

Hotar du mig??

• Fint 1

måne

PM:a mig så får du min adress.

• Fint 2

frason

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Wanchai
18 timmar sedan, skrev SanMakha:

Du verkar vara en person som har ett förflutet i afa och/eller revolutionära fronten som godhetssoldat. 

Alla har rätt till en åsikt i en demokrati. Måne och även du men du anser tydligen att bara du har rätt att ha en åsikt. Att inte respektera andras åsikter är tyvärr en åsikt som vänstern står för framförallt via afa och revolutionära fronten och det är inte något som vänstern vill ta avstånd från, trots det odemokratiska budskapet som de står för.

Att ha olika åsikter och säga vad man vill är en av grundpelarna för en demokrati! Det är en sak som är rejält ifrågasatt i Sverige idag, ja även tydligen i hela västvärlden som anses stå för dessa värderingar.

Vänsterns smedjor, t.ex expo har ju under lång tid lyckats styra folks åsikter via olika stämplar på alla som inte tycker som dem. Den vanligaste är: rasiststämpeln som ingen vill förknippas med och tystat många, framförallt inom media.

När inte den brännmärkningen verkar så tar man till nästa nivå: Du är nazist och då kroknar alla vettiga människor, iaf media.

Hjälper inte det så skickar man ut sina "godhetsoldater" som har våldet och förföljelse i sin godhet, man har t.o.m tillåtelse att hugga folk med kniv i sin övertygelse för "demokrati". Vad är nästa nivå? Vapen? Den dagen när det händer är jag beredd!

I dessa tider efter alla vänsterns härjningar och folket börjar vakna så har du mage att spy galla över en medlem här. Fy på dig. Gå och skäms!

PS. Det där med att trampa på någon lyckades du med bravur, likt vänsterns "demokratikämpar" och du är en åsikts-fascist.

Edited by Wanchai
  • Fint 8

Wanchai

hmm

Edited by Wanchai

Guest Isan Lover
5 timmar sedan, skrev Wanchai:

Du verkar vara en person som har ett förflutet i afa och/eller revolutionära fronten som godhetssoldat. 

Alla har rätt till en åsikt i en demokrati. Måne och även du men du anser tydligen att bara du har rätt att ha en åsikt. Att inte respektera andras åsikter är tyvärr en åsikt som vänstern står för framförallt via afa och revolutionära fronten och det är inte något som vänstern vill ta avstånd från, trots det odemokratiska budskapet som de står för.

Att ha olika åsikter och säga vad man vill är en av grundpelarna för en demokrati! Det är en sak som är rejält ifrågasatt i Sverige idag, ja även tydligen i hela västvärlden som anses stå för dessa värderingar.

Vänsterns smedjor, t.ex expo har ju under lång tid lyckats styra folks åsikter via olika stämplar på alla som inte tycker som dem. Den vanligaste är: rasiststämpeln som ingen vill förknippas med och tystat många, framförallt inom media.

När inte den brännmärkningen verkar så tar man till nästa nivå: Du är nazist och då kroknar alla vettiga människor, iaf media.

Hjälper inte det så skickar man ut sina "godhetsoldater" som har våldet och förföljelse i sin godhet, man har t.o.m tillåtelse att hugga folk med kniv i sin övertygelse för "demokrati". Vad är nästa nivå? Vapen? Den dagen när det händer är jag beredd!

I dessa tider efter alla vänsterns härjningar och folket börjar vakna så har du mage att spy galla över en medlem här. Fy på dig. Gå och skäms!

PS. Det där med att trampa på någon lyckades du med bravur, likt vänsterns "demokratikämpar" och du är en åsikts-fascist.

Hej

Du pratar om vänstern, rätt till en åsikt och yttrandefrihet och demokrati som du tydligen anser vara en rättighet o.s.v, men denna rättighet gäller tydligen bara dig själv, i inlägg efter inlägg brukar du ju försvara att kuppen, införandet av diktatur och juntastyret tog bort alla dessa rättigheter för över 70 miljoner människor i Thailand?

Borde inte dom ha samma rättigheter som du själv uppenbarligen vill ha?

Mvh isan lover

måne
11 timmar sedan, skrev Isan Lover:

Hej

Du pratar om vänstern, rätt till en åsikt och yttrandefrihet och demokrati som du tydligen anser vara en rättighet o.s.v, men denna rättighet gäller tydligen bara dig själv, i inlägg efter inlägg brukar du ju försvara att kuppen, införandet av diktatur och juntastyret tog bort alla dessa rättigheter för över 70 miljoner människor i Thailand?

Borde inte dom ha samma rättigheter som du själv uppenbarligen vill ha?

Mvh isan lover

Nu pratade väl han om Sverige även om du som vanligt ser en chans att hacka på juntan

• Fint 3

måne
16 timmar sedan, skrev Wanchai:

Har inga problem med såna typer,de är välkomna att ta kontakt med mig.

• Fint 2

Guest Isan Lover
21 minuter sedan, skrev måne:

Nu pratade väl han om Sverige även om du som vanligt ser en chans att hacka på juntan

Hej

Själv tycker jag att man ska samma moral, etik, inställning till demokrati och mänskliga rättigheter oavsett om man som Svensk befinner sig i Thailand eller Sverige.

Mvh isan lover

scorpio63
On 2017-04-17 at 19:37, skrev Isan Lover:

Hej

Det har sin grund i att facket var med och startade partiet en gång i tiden, själv håller jag dock med om att det i modern tid kan se lite märkligt ut, men har man sett systemet ifrån insidan så har man nog lite större förståelse för detta, det är oerhört värdefullt att ha en ditektkanal in i riksdagshuset och inte sällan regeringen, nu har vi ex.vis en f.d svetsare och Metall ordförande som Statsminister, han om någon vet hur dom på golvet har det.

Mvh isan lover

Herregud.

Den mannen du hänvisar till är den största katastrof som Sverige någonsin haft, han var troligen lika dålig som svetsare eftersom han inte fick jobba kvar med det.

Där dog allt förtroende för dig som budbärare av nyheter då du har sådan uppfattning som du nu skrev.

• Fint 6

apknug
Hej
Själv tycker jag att man ska samma moral, etik, inställning till demokrati och mänskliga rättigheter oavsett om man som Svensk befinner sig i Thailand eller Sverige.
Mvh isan lover

Öh, väldigt konstigt. Skulle vilja se dig köra på fyllan utan hjälm o krocka och få snuten på västkusten att ändra i polisrapporten.

Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk

• Fint 7

måne
3 timmar sedan, skrev apknug:

Öh, väldigt konstigt. Skulle vilja se dig köra på fyllan utan hjälm o krocka och få snuten på västkusten att ändra i polisrapporten.

Detta gäller inte pampen IL.

• Fint 1

Guest Isan Lover
10 timmar sedan, skrev apknug:

Hej

Ändra polisrapporter är nog inte aktuellt, men du kan utan att behöva vara orolig för böter möta dom poliser som bor här ute på moppen utan hjälm eller ha 3 passagerare också utan hjälm på flakmoppens flak, man kan även ta en öl eller två utan att grannen som är polis reagerar, köra utan bälte om man vill o.s.v ute på öarna.

Sen tror jag att polisen på landet också kan välja att köra en full person hem istället för att låsa in honom i fyllecell som förmodligen hade blivit fallet i en anonym storstad, om Nisses barn har gjort något hyss kanske man kontaktar Nisse själv istället för att skriva en anmälan o.s.v.

Mvh isan lover

Edited by Isan Lover